Programma eerste meeting 2022 Victoria Park 7 Januari

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Greyhound
Professional
Berichten: 2828
Lid geworden op: 10 mei 2020, 10:37
Gegeven waarderingen: 6272 keren
Ontvangen waarderingen: 6539 keren

Programma eerste meeting 2022 Victoria Park 7 Januari

Bericht door Greyhound »

Deze gebruikers waarderen Greyhound voor dit bericht:
Speedy (04 jan 2022, 16:58)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3525
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15541 keren
Ontvangen waarderingen: 2804 keren

Re: Programma eerste meeting 2022 Victoria Park 7 Januari

Bericht door Speedy »

hebben wij nou echt zo weinig koerspaarden op het moment ? i
Laatst gewijzigd door Speedy op 04 jan 2022, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3525
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15541 keren
Ontvangen waarderingen: 2804 keren

Re: Programma eerste meeting 2022 Victoria Park 7 Januari

Bericht door Speedy »

ik krijg zowat meedelijden met wolvega ik zei 2x inde week nou ze kunnen nu maar beter 1x in de 14 dagen koersen misschien word het dan een beter koersdag ik zou zeggen sterkte wolvega dat verdienen jullie niet alles word maar verkocht en koersen in het buitenland het is niet anders

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3525
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15541 keren
Ontvangen waarderingen: 2804 keren

Re: Programma eerste meeting 2022 Victoria Park 7 Januari

Bericht door Speedy »

nou rinus dan sla je de plank mis vriend kijk in totaal in 2021- 7 verkocht- en 8 terug-gekocht- 1 stokbrood en 2 amerika 2 italianen 2 newport jaarlingen en een duitser maar de jongens leggen de lat nu eenmaal hoog kopen paarden voor de hoogste klasse nu staat ideo josselijn op de verkoping eind januari loopt morgen in cagner sur mer de 2koers nr 1 om 12uur 20 maar als je bedoelt de nederlandse paarden staat hugo langeweg nr 1 kijk zijn lijst maar na maar hij heeft het volste recht om dat te doen toch nu weet je het hele verhaal weer vriend

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3525
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15541 keren
Ontvangen waarderingen: 2804 keren

Re: Programma eerste meeting 2022 Victoria Park 7 Januari

Bericht door Speedy »

nou hugo is nog steeds mij vriend vader en zoon jij zei toch wat heeft stal why not stable weinig koerspaarden daar heb je gelijk in heb het je toch netjes uitgelegd dus niet zeuren je praat nu over koerspaarden van nederland -want dat zet je bij wolvega neer kijk maar wie de meeste uitvoert ik zeg toch niet dat het niet mag ---------------wat te denken wat eerdaars met rick ebbinge mee verhuist naar zweden let maar op vriend wie betaald bepaalt en ik wens iedereen succes wat hij of zij met hun paarden doen------------------------en wat te denken wat hun bijdragen aan sponsering doet je zal het verdienen rinus in nederland -----------------------denk jij dat hugo sr staat te springen van die stok paarden die binnenkomen hij waar deert zeker de goede in stelling die ze bedacht hebben maar alleen stok paarden is hij zeker niet voor dat weet ik zeker en jij ook grote vriend-----------------------------------------met stokpaarden bedoel ik het land mee dus niet de paarden voor de duidelijk heid respect voor het paard staat altijd op nr 1 toch
Laatst gewijzigd door Speedy op 05 jan 2022, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3525
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15541 keren
Ontvangen waarderingen: 2804 keren

Re: Programma eerste meeting 2022 Victoria Park 7 Januari

Bericht door Speedy »

er komt zeker geen koers van why not stable dat doet maasland vleeswaren wel die is in de club van why not stable en over de stok paarden van jaren terug je vergeet nu nog hades de vandel maar geloof het word elk jaar minder uit het stokland of ze kopen misschien een goed koerspaard in de top van de jaargang en daar willen ze wel inversteren vriend de vrienden houden van grote koersen winnen en dat mag toch verder nog vragen je komt er maar mee vriend ik blijf je antwoorden daar is het forum voor maar wel netjes blijven respect voor iedereen grote vriend

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3902 keren

Re: Programma eerste meeting 2022 Victoria Park 7 Januari

Bericht door LostInHarnessracing »

Zag laatst nog een filmpje met een interview met Wim Hamming, op de drafbaan Stadspark Groningen. Er klonken wat zorgelijke geluiden over het verdwijnen van kleine banen als Drachten, en waar moesten de subtoppers dan heen. Maar, werd ook nog gezegd, wel zeven koersdagen in de week (!) in Nederland. 1991.

Wat zijn de tijde veranderd.
Stadspark was toen een grote baan en zoals bekend ook al weg. 2021. Pff.

Vind het al knap dat er toch gewoon ie-de-re week op het VPW een drafsportspektakel wordt geboden.
Het is nu richting blue monday, het halve land ligt plat in lockdown, het is de eerste week van het jaar, sommige trouwe koersdeenemers hebben misschien heel effe geen puf. Een keer rust. De kinderen hebben nog kerstvakantie.
Maar vijf koersen, kan een keer gebeuren hoor. Wordt straks vast wel weer beter.

Vijf koersen met goede deelnemersvelden, 11 en 12 paardjes zelfs, best veel. Ook combinaties die we nog niet op het VPW hebben zien acteren.

En als de baan voor publiek open was en er waren zelfs maar vier koersen dan tikte ik nog graag €7,- voor een ticket neer. Je wilt de paardjes toch live zien.

1x per 14 dagen en dan groter programma, kweenie. Belangrijk om die vaste structuur van iedere week er toch wel in te houden.

Vrijdag gevoelstemperatuur rond vriespunt en zeker kans op regen.
Gelukkig hebben we de Wolvega Live uitzending.
Ben benieuwd.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (05 jan 2022, 19:11) • Johan (05 jan 2022, 21:44)
Waardering: 18.18%

Johan
Leerling
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:38
Locatie: Hilversum
Gegeven waarderingen: 266 keren
Ontvangen waarderingen: 145 keren

Re: Programma eerste meeting 2022 Victoria Park 7 Januari

Bericht door Johan »

Speedy schreef: 04 jan 2022, 20:23 ik krijg zowat meedelijden met wolvega ik zei 2x inde week nou ze kunnen nu maar beter 1x in de 14 dagen koersen misschien word het dan een beter koersdag ik zou zeggen sterkte wolvega dat verdienen jullie niet alles word maar verkocht en koersen in het buitenland het is niet anders

Helemaal niet met je eens Stef. Als VPW 1x in de 14 dagen gaat koersen denk ik dat ze dan hun eigen doodvonnis tekenen. Kan je net zo goed het hek op slot doen en de sleutel weggooien. :(
Deze gebruikers waarderen Johan voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (05 jan 2022, 19:03) • Greyhound (06 jan 2022, 12:56)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3525
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15541 keren
Ontvangen waarderingen: 2804 keren

Re: Programma eerste meeting 2022 Victoria Park 7 Januari

Bericht door Speedy »

ik hoorde van piet net dat ze wel moeten koersen al zijn het er maar 5 contract denk ik van stokland ----------------dus daar heb je wel gelijk in ja wie betaalt bepaalt hoop dat het goed gaat ------------------------------------------------------------hoe vind je mij weddenschap voor 2022 mooi duo he toch vroeg genoeg aangegeven he vriend ben je goed de jaarwisseling door gekomen ja toch we gaan er allemaal op het mooie forum tegenaan vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Greyhound (06 jan 2022, 12:57)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3525
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15541 keren
Ontvangen waarderingen: 2804 keren

Re: Programma eerste meeting 2022 Victoria Park 7 Januari

Bericht door Speedy »

LostInHarnessracing schreef: 05 jan 2022, 17:51 Zag laatst nog een filmpje met een interview met Wim Hamming, op de drafbaan Stadspark Groningen. Er klonken wat zorgelijke geluiden over het verdwijnen van kleine banen als Drachten, en waar moesten de subtoppers dan heen. Maar, werd ook nog gezegd, wel zeven koersdagen in de week (!) in Nederland. 1991.

Wat zijn de tijde veranderd.
Stadspark was toen een grote baan en zoals bekend ook al weg. 2021. Pff.

Vind het al knap dat er toch gewoon ie-de-re week op het VPW een drafsportspektakel wordt geboden.
Het is nu richting blue monday, het halve land ligt plat in lockdown, het is de eerste week van het jaar, sommige trouwe koersdeenemers hebben misschien heel effe geen puf. Een keer rust. De kinderen hebben nog kerstvakantie.
Maar vijf koersen, kan een keer gebeuren hoor. Wordt straks vast wel weer beter.

Vijf koersen met goede deelnemersvelden, 11 en 12 paardjes zelfs, best veel. Ook combinaties die we nog niet op het VPW hebben zien acteren.

En als de baan voor publiek open was en er waren zelfs maar vier koersen dan tikte ik nog graag €7,- voor een ticket neer. Je wilt de paardjes toch live zien.

1x per 14 dagen en dan groter programma, kweenie. Belangrijk om die vaste structuur van iedere week er toch wel in te houden.

Vrijdag gevoelstemperatuur rond vriespunt en zeker kans op regen.
Gelukkig hebben we de Wolvega Live uitzending.
Ben benieuwd.
ik ben blij dat je nog zeer positief bent mij zegen heb je vriend en succes met je spel--en een gezond 2022 dat is het belangrijkste toch vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Greyhound (06 jan 2022, 12:57)
Waardering: 9.09%

Plaats reactie