TROTR.NL uit de lucht?.

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3515
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15501 keren
Ontvangen waarderingen: 2797 keren

Re: TROTR.NL uit de lucht?.

Bericht door Speedy »

je ziet het maar weer geen verstand van de winnaars van de V75 niet meer doen stef heb nu de gele kaart wil geen rode kaart hebben vrienden jullie allemaal succes er mee

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3901 keren

Re: TROTR.NL uit de lucht?.

Bericht door LostInHarnessracing »

Bas zou toch de oudejaars V75 doen?
Is ie nou met stille trom vertrokken?

Wil hem langs deze weg bedanken voor al die inzet en moeite die hij zich heeft getroost om mensen enthousiast te maken voor de V75, voor de drafsport, wat zeker is gelukt.

Trotr is intussen verworden tot een site dat geen bijzonder nieuws meer plaatst, geen leuke repo's over of interviews met trainers, pikeurs, stallen of eigenaars meer maar puur een reclamepoot voor wedaanbieder ZEturf. Zo hadden we dat niet afgesproken! (lancering 'platform' met veel tamtam).
En Trotr is nog steeds niet met een officiële 'persverklaring' gekomen t.o.v. de drafspoetliefhebbers.
Ik neem dat hele Trotr niet meer serieus.
Jammer, aan mij heeft het niet gelegen. Slappe hap gewoon.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (02 jan 2022, 13:52)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
administrator
Site Admin
Berichten: 220
Lid geworden op: 31 mar 2020, 11:38
Locatie: Belgium
Gegeven waarderingen: 941 keren
Ontvangen waarderingen: 366 keren

Re: TROTR.NL uit de lucht?.

Bericht door administrator »

Wat er precies gebeurd is op de achtergrond weet ik niet, dat hoef ik ook niet te weten, maar ik wil er nog twee dingen over kwijt;

1.) Vorig Jaar heb ik denk ik maximaal 20 euro gespeeld, met andere woorden ik ben geen speler. Als ik iets speel, dan is het omdat ik iets met het paard, trainer en eigenaar heb. Voornamelijk in Nederland of een deelnemer met Nederlandse Belangen in het buitenland. De grote nummers in het buitenland volg ik redelijk. Maar na het zien van de eerste uitzending van de V75 show heb ik voor het eerst ooit zelf een ticket ingevuld. Ik heb het gevoel dat ik dat niet alleen in ben.

2.) Vind het jammer dat het zo moet gaan, in de eerste plaats voor de betrokkenen natuurlijk, maar ook voor de sport in het algemeen. De website vond ik echt een toegevoegde waarde. Vooral de reportages vond ik heel vermakelijk en informatief. Een goed voorbeeld daarvan is de aflevering waarin Lakeside in voor kwam. Kreeg gelijk een soort van band bij het paard, de trainer en het verhaal. Dat mis ik echt. Ook de gepassioneerde verhalen van Bas. Misschien ben ik niet geheel objectief, maar ik denk dat zijn vertrek een verlies is. Wie weet wat er in de toekomst gaat gebeuren. Tegenwoordig kan elke ***** een vlog maken en gratis en voor niks op het internet plaatsen. En daar zelfs een verdienmodel van maken. Fingers crossed.
Deze gebruikers waarderen administrator voor dit bericht:
Speedy (11 jan 2022, 17:24)
Waardering: 9.09%
Draf en rensport forum administrator

Plaats reactie