annulering van koersdagen .nl

Wat speelt er zich af in Wassenaar
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

annulering van koersdagen .nl

Bericht door Speedy »

duindigt is zondag geannuleerd jammervoor de gouden zweep dag het is niet anders

aggro3101
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: annulering van koersdagen .nl

Bericht door aggro3101 »

Inderdaad erg jammer. We wilden er weer heen gaan.
Deze gebruikers waarderen aggro3101 voor dit bericht:
Speedy (12 okt 2021, 18:32)
Waardering: 9.09%

Greyhound
Professional
Berichten: 2800
Lid geworden op: 10 mei 2020, 10:37
Gegeven waarderingen: 6155 keren
Ontvangen waarderingen: 6476 keren

Re: annulering van koersdagen .nl

Bericht door Greyhound »

Dit is geplaatst op de site van TROTR.

https://www.trotr.nl/duindigt/duindigt- ... MADg1XU6uk
Deze gebruikers waarderen Greyhound voor dit bericht:
Speedy (13 okt 2021, 13:06)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: annulering van koersdagen .nl

Bericht door Speedy »

waarom word de heer Peter Delis geen directeur van duindigt ?als ik dat zo lees zijn verhaal om niet aan te geven vind ik niet correct want er zijn altijd nog winnaars van elke koersdag ---------------------------------------------wat ik wel vind waar is de heer Arie Van Bellen die moet nu uitleg geven want die organiseerd nu toch alles van duindigt in afwachting op antwoord succes vrienden--------------------je ziet maar weer 3 verschillende verhalen Caroline en ROB zien dat toch heel anders van de gouden zweep zo heeft ieder zijn mening en dat mag mee eens of oneens
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Greyhound (13 okt 2021, 13:57)
Waardering: 9.09%

aggro3101
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: annulering van koersdagen .nl

Bericht door aggro3101 »

Wij vinden het verhaal van Peter Delis ook niet kloppen. Vooral, dat de baan van DUINDIGT slecht is.
Er zijn gewoon te weinig paarden om te koersen op 3 banen. Ik weet wel, dat het allemaal te lang duurt met DUINDIGT.
Geef dan tekst en uitleg, waar ze op dit moment mee bezig zijn. DE GOUDEN ZWEEP hoort op DUINDIGT. Het is nu eenmaal een baan (net als GRONINGEN) met een enorme historie. DUINDIGT is Draf- en Rensport.
Deze gebruikers waarderen aggro3101 voor dit bericht (totaal 2):
kortebaan (13 okt 2021, 16:14) • Speedy (13 okt 2021, 17:30)
Waardering: 18.18%

Double D
Leerling
Berichten: 96
Lid geworden op: 12 jul 2020, 13:57
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 159 keren

Re: annulering van koersdagen .nl

Bericht door Double D »

aggro3101 schreef: 13 okt 2021, 15:59 Wij vinden het verhaal van Peter Delis ook niet kloppen. Vooral, dat de baan van DUINDIGT slecht is.
Er zijn gewoon te weinig paarden om te koersen op 3 banen. Ik weet wel, dat het allemaal te lang duurt met DUINDIGT.
Geef dan tekst en uitleg, waar ze op dit moment mee bezig zijn. DE GOUDEN ZWEEP hoort op DUINDIGT. Het is nu eenmaal een baan (net als GRONINGEN) met een enorme historie. DUINDIGT is Draf- en Rensport.
De baan is in dusdanig slechte toestand dat daar met goed fatsoen geen professionele koersen verreden zouden mogen worden. Blijkbaar wordt dat door de organisatie en een deel van het publiek niet onderkend. Iedere koersdag die je daar onder de huidige omstandigheden verrijdt brengt het algehele belang van de sport alleen maar verdere schade toe. Op een ontdooide ijsbaan kun je niet schaatsen, wanneer het grasveld bevroren is dan wordt het voetbal afgelast, maar wij koersen vrolijk verder op een dieronvriendelijke baan met ongelijke omstandigheden. Amateurisme ten top!

Laat ik daar aan toevoegen dat ik niet tegen het aanhouden van Duindigt ben, in tegendeel zelfs. Het is ook mijn bedoeling niet om de groep vrijwilligers te schofferen, die zullen met de beste bedoelingen een steen(tje) bijdragen. Maar als wij als professionele sport gezien willen worden (door bijv. de overheid in het geval van corono-maatregelen) dan zullen wij zelf ook professioneel met onze sport om moeten gaan. Wat er momenteel op Duindigt gebeurt is een parodie op paardenkoersen!

Volgens mij is de eerste prioriteit heel duidelijk: eerst die baan opknappen en dan pas weer gaan nadenken over koersen uitschrijven.
Deze gebruikers waarderen Double D voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (13 okt 2021, 18:25) • administrator (14 okt 2021, 08:15)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: annulering van koersdagen .nl

Bericht door Speedy »

Double D schreef: 13 okt 2021, 17:48
aggro3101 schreef: 13 okt 2021, 15:59 Wij vinden het verhaal van Peter Delis ook niet kloppen. Vooral, dat de baan van DUINDIGT slecht is.
Er zijn gewoon te weinig paarden om te koersen op 3 banen. Ik weet wel, dat het allemaal te lang duurt met DUINDIGT.
Geef dan tekst en uitleg, waar ze op dit moment mee bezig zijn. DE GOUDEN ZWEEP hoort op DUINDIGT. Het is nu eenmaal een baan (net als GRONINGEN) met een enorme historie. DUINDIGT is Draf- en Rensport.
De baan is in dusdanig slechte toestand dat daar met goed fatsoen geen professionele koersen verreden zouden mogen worden. Blijkbaar wordt dat door de organisatie en een deel van het publiek niet onderkend. Iedere koersdag die je daar onder de huidige omstandigheden verrijdt brengt het algehele belang van de sport alleen maar verdere schade toe. Op een ontdooide ijsbaan kun je niet schaatsen, wanneer het grasveld bevroren is dan wordt het voetbal afgelast, maar wij koersen vrolijk verder op een dieronvriendelijke baan met ongelijke omstandigheden. Amateurisme ten top!

Laat ik daar aan toevoegen dat ik niet tegen het aanhouden van Duindigt ben, in tegendeel zelfs. Het is ook mijn bedoeling niet om de groep vrijwilligers te schofferen, die zullen met de beste bedoelingen een steen(tje) bijdragen. Maar als wij als professionele sport gezien willen worden (door bijv. de overheid in het geval van corono-maatregelen) dan zullen wij zelf ook professioneel met onze sport om moeten gaan. Wat er momenteel op Duindigt gebeurt is een parodie op paardenkoersen!

Volgens mij is de eerste prioriteit heel duidelijk: eerst die baan opknappen en dan pas weer gaan nadenken over koersen uitschrijven.
ja je heeft een krachtige mening en dat mag sorry ik weet niet hoe de baan er bij ligt ben dit jaar niet op duindigt geweest maar geen koers geen winnaars toch -----------ik kijk gelukkig alles thuis en dat bevalt mij prima allemaal succes vrienden

aggro3101
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: annulering van koersdagen .nl

Bericht door aggro3101 »

Uit betrouwbare bron heb ik gehoord, dat de baan van Duindigt inderdaad slecht is. Alles moet afgegraven worden tot 1 meter diepte en daarna moet er een nieuwe toplaag op. Te zijner tijd moeten de tribunes gesloopt worden. En dit alles kost een hoop geld en tijd.
Deze gebruikers waarderen aggro3101 voor dit bericht:
Speedy (15 okt 2021, 18:17)
Waardering: 9.09%

aggro3101
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: annulering van koersdagen .nl

Bericht door aggro3101 »

Dat de baan op DUINDIGT inderdaad dier onvriendelijk is, daar zijn wij het wel mee eens. Wij denken ook, dat er, zolang de baan in slechte staat is, ook geen uitschrijvingen dienen plaats te vinden. Gooi 31-10-2021 er dan ook maar uit.
Toch vinden wij het een ongelijke strijd met bijvoorbeeld VPW. Die kunnen teren op de Franse koersen, TCT (Bootsman) en Casper Veldink.
Het is jullie hopelijk duidelijk, dat de veranderingen aan de baan flink veel geld gaan kosten en dat is er op dit moment niet.
Dat het bestuur van Duindigt eens duidelijkheid moeten scheppen, daar zijn wij het ook wel over eens.
Toch zullen we Duindigt niet kunnen laten barsten, omdat er in Den Haag en omstreken een grote achterban is.
Wij komen bijvoorbeeld nooit in Wolvega. Vroeger op het oude Lindenoord wel. Gek he.
In Alkmaar komen we wel.
Deze gebruikers waarderen aggro3101 voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (15 okt 2021, 18:17) • Greyhound (18 okt 2021, 07:38)
Waardering: 18.18%

Prompter
Leerling
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 jun 2020, 11:02
Gegeven waarderingen: 64 keren
Ontvangen waarderingen: 153 keren

Re: annulering van koersdagen .nl

Bericht door Prompter »

Wat is er dan zo slecht aan de baan?
Deze gebruikers waarderen Prompter voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (17 okt 2021, 21:48) • Greyhound (18 okt 2021, 07:38)
Waardering: 18.18%

Plaats reactie