de derbies van berlijn vandaag en morgen.nl
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1330 times
- Been thanked: 161 times
de derbies van berlijn vandaag en morgen.nl
prachtige overwinning van michel rothengater was geen foto finish nodig mooi voor zo jonge trainer ga zo door vriend en alle betrokkende van harte gefeliciteerd de 2de aankomende was ook goed en de 3de ook heinz heb keurig gereden hij verving rick ebbinge hoop wel dat het goed met hem gaat morgen de andere derby natuurlijk robin favoriet allemaal succes
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1330 times
- Been thanked: 161 times
Re: de derbies van berlijn vandaag en morgen.nl
prachtige overwinning van lorenz flevo en mischa brouwer en voor stal why not allen gefeliciteerd ziek geweest en zo terugkomen dan moet je wel een crack zijn toch 1.13.1---------------------------------------------------- het is zo bijzonder dat hij dat wind er zit een verhaal achter en daarom vind ik het prachtig dat zo jongen de derby wind-wat ik miste dat de trainer niet bij de huldiging stond dat had zeker gemoeten vind ik jammer maar vader en zoon fantastich en mischa bleef zo rustig heb er echt van genoten mischa ga zo door mij zege heb je vriend-en jammer voor robin kan altijd gebeuren------------------------------------ook de 2de en 3 de en 5 de ook gefeliciteerd ga allen zo door-vrienden