hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door LostInHarnessracing »

Speedy schreef: 18 feb 2023, 18:20 ik begrijpt dat hans hier niet op reageert hij is een wolvega man waar hij zijn geld moet verdienen toch------nu kunnen ze laten zien dat de kampioenen en de 2de en 3 de ook worden gewaardeerd -de mensen zijn het hele jaar in de weer om zo hoog mogelijk te eindigen laat dat zien aan de mensen jammer zo mooie kans voor de sport als je zag dat de 2 sponsers de envelopjes overhandigen en hoe ze het waarderen de vrienden en ze gaan dit jaar weer door prachtig onmisbaar die mensen elke sponser is welkom of het nou in klein of groot is ga zo door vrienden
Helemaal met je eens over de sponsoren. Misschien soms wat onderbelicht inderdaad, hun belang als peilers onder de drafsport.

Hoe trek je nieuwe gtote kapitaalkrachtige sponsors aan voor de drafsport. Om het prijzengeld wat op te vijzelen en zo.
En begin maar niet over dat is moeilijk want er kleeft een imago aan... Want de wielersport zoals de Tour de France is vergeven van doping- en andere schandalen en Rabobanken en Jumbo's investeren daar ook gewoon in.
Wij hebben hier Scania uit Zweden(het land van de drafsport), voorbeeldje. Is dat bedrijf wel eens benaderd?

Maar goed, grote dank aan alle sponsoren van de drafsport in Nederland, groot of klein.
Bijlagen
20230217_171930.jpg
20230217_171930.jpg (2.29 MiB) 139 keer bekeken
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Greyhound (19 feb 2023, 12:03)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

ik zeg toch niet dat wolvega ze best niet doet ------------------maar dit gala avond hoort uit gezonden te worden -----------er zijn er heel veel die dat had willen zien b.v de mensen de broers of zussen of zwagers of tantes of ooms de kleinkinderen opa en oma vrienden om maar een voorbeeld te noemen ------------kijk en de vorige keer de Willem H Geersen prijs had ten alle tijden uit gezonden moeten worden met hairos II de prix en wereldkampioenschap dat blijf ik zeggen maar nu hou ik er mee op en wens zo als altijd elke baan veel succes vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Greyhound (19 feb 2023, 12:04)
Waardering: 9.09%

Greyhound
Professional
Berichten: 2800
Lid geworden op: 10 mei 2020, 10:37
Gegeven waarderingen: 6155 keren
Ontvangen waarderingen: 6477 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Greyhound »

Foto's hier te zien van de huldigingen.

https://remonstroomer.com/foto-albums/
Deze gebruikers waarderen Greyhound voor dit bericht:
Speedy (19 feb 2023, 12:52)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

stef haal dat er af en zeg gewoon jammer -ze hebben wel een beetje gelijk was iets te grof bij deze heb ik het er af gehaald--2 van mij vrienden belde mij maar die zeiden wel dat ik gelijk heb maar het woord schandalig gaat te ver ---------------------hoop dat ook lostinharssring er ook afhaalt svp alvast bedankt -----------------ik had de buurman en buurvrouw op visite en ik zei zometeen krijg je uit wolvega een mooi huldiging van de kampioenen dat doen ze heel goed om dat uit te zenden -----------en toen zei hans dat dat niet doorgaat -toen wed ik een beetje je weet wel opstandig -----------------maar nu is het over gelukkig

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

greyhound bedankt mooi toch allemaal netjes georganiseerd---------

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door LostInHarnessracing »

Greyhound schreef: 19 feb 2023, 12:08 Foto's hier te zien van de huldigingen.

https://remonstroomer.com/foto-albums/
Foto's van de huldigingen vrij saai. Ook geen foto's van de zaal, er spreekt geen sfeer uit. Niets aan gemist dus.

Van de paardjes zitten wel mooie foto's tussen maar overal dat @RS middenin de foto's, en meermaals, groot in beeld is enorme afknapper. Je ziet het wel vaker. Bang voor copyright stelen ofzo. Wat is dat toch. Nou, nogmaals vind het enorme afknapper en het zijn ook maar doodgewone foto's kwa fotografie, niks geen Anton Corbijn niveau ofzo.

Maar toch bedankt voor de link, goed bedoeld.

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door LostInHarnessracing »

Speedy schreef: 19 feb 2023, 13:05 stef haal dat er af en zeg gewoon jammer -ze hebben wel een beetje gelijk was iets te grof bij deze heb ik het er af gehaald--2 van mij vrienden belde mij maar die zeiden wel dat ik gelijk heb maar het woord schandalig gaat te ver ---------------------hoop dat ook lostinharssring er ook afhaalt svp alvast bedankt -----------------ik had de buurman en buurvrouw op visite en ik zei zometeen krijg je uit wolvega een mooi huldiging van de kampioenen dat doen ze heel goed om dat uit te zenden -----------en toen zei hans dat dat niet doorgaat -toen wed ik een beetje je weet wel opstandig -----------------maar nu is het over gelukkig
Nou nee, ga niet maar een beetje 'op commando' reageren of zelfs hele reacties van me weer weghalen.

Heb nog wel een tip: als je eigenlijk zelf bij voorbaat al zegt "..ik snap wel dat .. niet reageert.." kun je voortaan ook eens overwegen om een reactie dan maar überhaupt niet te plaatsen. Niet alles wat maar in je opkomt direct maar te plempen op een forum.

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

bedankt voor je reactie ---------------------------maar wederzijds zal ik nooit meer reageren of waarderen het gaat je goed vriend----de 19-2-2023 om 14uur 23 minuten
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (20 feb 2023, 12:51)
Waardering: 9.09%

aggro3101
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door aggro3101 »

Ik snap niet waarom het nog steeds op het topic Hans Sinnige en falco z. geplaatst wordt. Dit kan allemaal gewoon onder het topic van Wolvega.
Net zo goed als het topic Rick Ebbinge gaat zelfstandig verder in Zweden. Dit kan gewoon onder Zweden (Nederlandse belangen in Zweden).
Wel zo overzichtelijk.
Deze gebruikers waarderen aggro3101 voor dit bericht:
Speedy (19 feb 2023, 15:09)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans donderdag veel sterkte en hoop dat je goed nieuws te melden heeft over Cees dat het beter gaat dat hopen wij natuurlijk allemaal vriend---------------ik zeg dat dat jij veel naast hem zat en-stond dan blijf het lang bij je als je daar zit de uitzending was goed donderdag de 2-3-2023 ga zo door vriend
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Hans Sinnige (07 mar 2023, 06:49)
Waardering: 9.09%

Gesloten