hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans ik ken revad en prompter niet persoonlijk- ik denk dat hun bedoelen over het geheel van stal langeweg ???maar ik vind het echt triest wij hebben het jan en ik ook meegemaakt met Zus van spencer gay op wolvega die was drachtig meen 4 of 5 maanden en daar zat een stof bij dat drachtige merries met hun mee dragen wat niet mag dat hoorde jan achter af hij kreeg een jaar niet als trainer en niet op de koers banen komen ook natuurlijk niet rijden hij kreeg gratie na 6 maanden om dat Willem Alexander werd geboren gelukkig ging het goed in het half jaar dat ik reed veel gewonnen ik kan je wel zeggen dat jan heel zijn leven mee heeft gedragen daar door werd er later gedekte merries en drachtig mochten niet meer koersen
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Hans Sinnige (10 dec 2021, 18:09)
Waardering: 9.09%

Greyhound
Professional
Berichten: 2800
Lid geworden op: 10 mei 2020, 10:37
Gegeven waarderingen: 6155 keren
Ontvangen waarderingen: 6478 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Greyhound »

Even inhakend op het verhaal van Stef over Zus van Spencer Gay, heeft dit ook afgespeeld. Ozo Hollandia (was een best paard) die bij Leo Schoonhoven in training stond, is in een kampje je gedekt door een jonge hengst die in het kampje er naast liep. Ozo die dikker begon te worden kreeg eerst wat minder voer, want ze dachten dat het daar aanlag. Na 5 a 6 maanden kwamen ze er achter dat ze drachtig was. Ze kreeg een start verbod en alle gewonnen prijzengeld moest weer terug gestort worden.

Ozo Hollandia 1.jpg

Ozo Hollandia.jpg
Bijlagen
Ozo Hollandia.jpg
Ozo Hollandia.jpg (85.77 KiB) 856 keer bekeken
Ozo Hollandia 1.jpg
Ozo Hollandia 1.jpg (71.11 KiB) 856 keer bekeken
Deze gebruikers waarderen Greyhound voor dit bericht (totaal 2):
kortebaan (11 dec 2021, 11:42) • Speedy (11 dec 2021, 13:35)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans het was weer gezellig bij jouw gisteren rustig en duidelijk en leuk met het spelletje met de gasten ga zo door vrienden---------------------------------heeft ralf dekker en ekko nog de groette gedaan van stef ze waren bij piet groot jr donderdag
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht (totaal 2):
Hans Sinnige (18 dec 2021, 23:43) • Greyhound (23 dec 2021, 08:33)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

vriend hans in bulletin 50 heb ik jouw verhaal gelezen je zegt waar halen ze de paarden vandaan dat slaat op duitsland maar waar haalt nederland de paarden vandaan je zegt er gaan zeker koersen niet door in duitsland 100% mee eens maar denk jij dat ook in nederland alle meetings doorgaan geloof ik ook niet--laat duitsland met rust wie daar wil koersen die gaat er toch wel heen heeft falco jouw lievelings paard daar zijn geld niet verdiend- laten we-alleen naar ons zelf kijken duindigt gered door grasbaan koersen en rennen en wolvega soms met 5of 6 koersen per meeting hoeveel metings hebben wij nu tot duindigt weer gaat koersen ik hoop dat het voor nederland een grote voor uit gang gaat komen en dat meen ik echt maar er zijn eigenaren die liever de grens over gaan waarom om dat ze ook een keer willen winnen toch neem robin goudsbloem massai gaat de grens over om te koersen robin inversteert in gedeeltjes met franse paarden die zie je hier ook niet koersen bedoel maar laat iedereen koersen waar hij wil dat is mij conclusie ik neem het niemand kwalijk ik wil dat toch wel even kwijt LAAT BUITENLAND MET RUST mij dank is zeer groot vriend-verder vrijdag een prettige dag toegewensten gezellig kerst en jaarwisseling-----toevallig dat nu in wolvega MASSAI EN FALCO LOOPT beide succes vrienden al zal het moeilijk zijn om bij de eerste-3-of4- te zijn maar je weet maar nooit niet meedoen win je zeker niks----------------- en MERCEDES STAR zag ik is hij al wat sterker geworden ? succes
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Greyhound (23 dec 2021, 08:32)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

ik heb even zitten kijken naar de week van19-12-2021 tot en met26-12-2021 dan zie ik duitsland 19-berlijn-10 koersen-- 20straubing-8 koersen--23-hamburg-6 koersen---24-dinslaken-6 koersen----26-munchen daglfing-9 koersen------totaal-39-koersen- tegen onze nederland 24-12-2021 met 8 koersen--op wolvega--dat is voorlopig het verschil vriend en dat blijft voorlopig nog wel even doorgaan
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Greyhound (23 dec 2021, 08:30)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

een van mij vrienden belde mij op of ik soms wat half duits ben vond het een leuke vraag heb gezegd zet het bij hans neer ik ben in bussum geboren en ben van vaders en moeders kant een echte hollander geboren op 26-7-1941-smiddag om 2 uur hebben ze mij verteld samen met mij broertje ik ben dus een tweeling maar hij is gestorven toen hij anderhalf jaar jong was ik heb hem niet gekend jammer ben nu 52 jaar gelukkig getrouwd en mij vrouw is mij beste vriend we hopen het nog lang te leven met elkaar dus ik ben een gelukkig mens heeft iemand nog vragen over mij zet ze op het forum ik antwoord altijd zo als het hoort vrienden----------------------------------------------------------------------------------------even een vraag aan hans wanneer komt er een open strip op wolvega als ze het niet weten wil ik het wel uitzetten een kleine verandering en kost weinig dan word het toch een echte baan vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Johan (23 dec 2021, 15:38)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door LostInHarnessracing »

Speedy schreef: 23 dec 2021, 14:32 een van mij vrienden belde mij op of ik soms wat half duits ben vond het een leuke vraag heb gezegd zet het bij hans neer ik ben in bussum geboren en ben van vaders en moeders kant een echte hollander geboren op 26-7-1941-smiddag om 2 uur hebben ze mij verteld samen met mij broertje ik ben dus een tweeling maar hij is gestorven toen hij anderhalf jaar jong was ik heb hem niet gekend jammer ben nu 52 jaar gelukkig getrouwd en mij vrouw is mij beste vriend we hopen het nog lang te leven met elkaar dus ik ben een gelukkig mens heeft iemand nog vragen over mij zet ze op het forum ik antwoord altijd zo als het hoort vrienden----------------------------------------------------------------------------------------even een vraag aan hans wanneer komt er een open strip op wolvega als ze het niet weten wil ik het wel uitzetten een kleine verandering en kost weinig dan word het toch een echte baan vrienden
Dus dan ben je (bent U) al dik 80 jaar, speedy. Wow. Ik wens je alle gezondheid toe. De doodsangs daar praten mensen liever niet te veel over, zelfs, of juist, niet in deze rare tijden.
Maar je proeft het wel tussen de regels door.
Maar als ik morgen hoor dat jij bent overleden weet dan dat ik nog lang alleen maar vol lof over je zal spreken. Enorme kennis en ervaring en creativitiet (ideeën) en lastige vragen soms, haha. Goed zo.
Je Nederlandse taal is wat apart zullen we maar zeggen, jouw leven liep anders, geen scholing gehad dienaangaande lijkt het, maar daar kijken we wel doorheen.
Ik heb verder geen vragen aan je, wilde even waardering voor je als forumlid uitspreken. En een Merry Christmas, ook voor je vrouw annex beste vriend.
Goed idee, van die open strip.
20211008_132254.jpg
20211008_132254.jpg (789.64 KiB) 583 keer bekeken
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (23 dec 2021, 20:02)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

LostInHarnessracing schreef: 23 dec 2021, 19:48
Speedy schreef: 23 dec 2021, 14:32 een van mij vrienden belde mij op of ik soms wat half duits ben vond het een leuke vraag heb gezegd zet het bij hans neer ik ben in bussum geboren en ben van vaders en moeders kant een echte hollander geboren op 26-7-1941-smiddag om 2 uur hebben ze mij verteld samen met mij broertje ik ben dus een tweeling maar hij is gestorven toen hij anderhalf jaar jong was ik heb hem niet gekend jammer ben nu 52 jaar gelukkig getrouwd en mij vrouw is mij beste vriend we hopen het nog lang te leven met elkaar dus ik ben een gelukkig mens heeft iemand nog vragen over mij zet ze op het forum ik antwoord altijd zo als het hoort vrienden----------------------------------------------------------------------------------------even een vraag aan hans wanneer komt er een open strip op wolvega als ze het niet weten wil ik het wel uitzetten een kleine verandering en kost weinig dan word het toch een echte baan vrienden
Dus dan ben je (bent U) al dik 80 jaar, speedy. Wow. Ik wens je alle gezondheid toe. De doodsangs daar praten mensen liever niet te veel over, zelfs, of juist, niet in deze rare tijden.
Maar je proeft het wel tussen de regels door.
Maar als ik morgen hoor dat jij bent overleden weet dan dat ik nog lang alleen maar vol lof over je zal spreken. Enorme kennis en ervaring en creativitiet (ideeën) en lastige vragen soms, haha. Goed zo.
Je Nederlandse taal is wat apart zullen we maar zeggen, jouw leven liep anders, geen scholing gehad dienaangaande lijkt het, maar daar kijken we wel doorheen.
Ik heb verder geen vragen aan je, wilde even waardering voor je als forumlid uitspreken. En een Merry Christmas, ook voor je vrouw annex beste vriend.
Goed idee, van die open strip.

20211008_132254.jpg
bedankt voor je reactie was zeer positief vooral de strip op wolvega p.s ik ben altijd optimistich en wil naar de 90 jaar toe wensen moet je toch houden alle mensen een gezellige kerst en een gezond 2022 dat is het belangrijkste van ons allemaal vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (24 dec 2021, 00:44)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans het was weer gezellig bij-je- met de jongens en falco heel netjes gereden en was ook fanatiek de 3 de prijs-1250 euro- leuk kerst cadeau allemaal gezonde kerstdagen -------------ik hoorde je zeggen dat mercedes wordt gecastereerd heel verstandig had geen loop vandaag rommelig volgend jaar beter succes vriend
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Hans Sinnige (24 dec 2021, 21:46)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

in draf en rensport nr 51 zag er weer keurig uit mooie verhalen en veel-zijn er optimistisch gelukkig-voor 2022 en dat is mooi meegenomen mij vader zei altijd voor uit kijken en daar had hij gelijk in maar bij een regel staat 2020 dat is de weg terug natuurlijk klein foutje maar hans jouw vriend FALCO zie ik vrijdag winnen staat er mooi in de afstand in zijn voordeel ik wens je veel succes met je grote vriend de anderen wens ik ook natuurlijk allemaal succes en een prettige jaar wisseling en gezond weer op vrienden

Gesloten