hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door LostInHarnessracing »

Speedy schreef: 06 dec 2022, 20:48 IK LEES NET DAT SIMON WOUDSTRA 100 EURO BOETTE KREEG EN DE ANDERE 25 EURO VOOR HET ZELFDE GEVAL IN WOLVEGA DE 2-12-2022 WAT IS HET VERSCHIL ?
Je hoeft niet zo te schreeuwen. Zet die verschrikkelijke hoofdletters aub uit.

Dit zijn toch gewoon slordigheden, hoe kan dit.
Wil je succes hebben dan moet een bedrijf goed personeel hebben. En dan ook nog eens heel specifiek vaardig dat is nodig in de drafsport. Vind ze maar eens. Goed, slim, bevlogen, liefst vrijwillig (goedkoop) personeel heb je nodig.
Misschien kampt Rick in Zweden daar ook wel mee, met dat tekort aan goed personeel.
Vind het wel slordig hoor, niemand in de keten naar een koersdeelname die bezig is met technische staat sulky's blijkbaar. Het staat duidelijk op de website van VPW vermeld: in de winter spatborden verplicht.
Maar heb ook in het buitenland bij 'zeer professionele' stallen wel een sulky doormidden gebroken tijdens koers gezien.

De vader van Simon heb ik goed gekend. Super kerel.
Over Simon svp ook geen kwaad woord. Jammer voor 'm die boete. Sneu geld. Opletten in de toekomst.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht (totaal 2):
Greyhound (07 dec 2022, 07:49) • Speedy (07 dec 2022, 20:30)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

deze dag was niet leuk dat hanna met lege handen naar huis gaat draverij comitee had in moeten grijpen helaas ------------------------verder hans was het weer leuk met jouw en niels die heel goed met zijn vak bezig is hij weet heeeeel veeel van binnen en buitenland hij legt het heel goed uit allemaal ----verder allemaal een prettige voetbal avond en alle winnaars gefeliciteerd vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Greyhound (09 dec 2022, 16:48)
Waardering: 9.09%

JandeW
Amateur
Berichten: 150
Lid geworden op: 03 mei 2020, 09:56
Gegeven waarderingen: 457 keren
Ontvangen waarderingen: 414 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door JandeW »

Dramatisch
Deze gebruikers waarderen JandeW voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (09 dec 2022, 16:14) • Greyhound (09 dec 2022, 16:48)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans het was weer gezellig bij jouw met de jongens hoop dat ralf dekker alle koersen kan door laten gaan ik denk het zal een hele puzzel zijn om dat voor elkaar te krijgen hoop dat de trainers mee helpen dat heeft hij zeker nodig allemaal veel sterkte vrienden en een gezellig weekend

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

we moeten toch afsluiten van dit jaar met een winnaar van jou Mercedes Star staat er mooi in en kan ook zeker winnen dus het moet maar gebeuren vrijdag en maak er maar weer een mooie uitzending van succes vriend
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht (totaal 2):
Hans Sinnige (22 dec 2022, 07:28) • Greyhound (22 dec 2022, 08:24)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans de uitzending was weer prima met de jongens ----------------maar je paard koerst zeker ongelukkig alles buiten om en nog een vervelende springer voor je neus ------maar toch mis ik bij hem de overdrive die vroeger in de mercedes zat -want oh die is zo belangrijk --------we gaan weer naar woensdag kijken en maak er maar weer een gezellige avond van succes
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Hans Sinnige (24 dec 2022, 13:46)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans het was weer gezellig bij jouw met de jongens en-alle winnaars van harte gefeliciteerd -en jij maakte een opmerking voor om te onthouden nou je zei de belg maar daar ben ik het niet mee eens vriend voor mij was dat de paard van de avond en dat was de 1 koers die van niels jongenjans met espresso doppia wat die gelopen heeft na een gemiste start en dan nog 4 de worden die is zeker om te onthouden kijk de koers maar terug verder maak het vrijdag maar weer gezellig vriend succes
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (29 dec 2022, 19:10)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door LostInHarnessracing »

Speedy schreef: 29 dec 2022, 18:14 hans het was weer gezellig bij jouw met de jongens en-alle winnaars van harte gefeliciteerd -en jij maakte een opmerking voor om te onthouden nou je zei de belg maar daar ben ik het niet mee eens vriend voor mij was dat de paard van de avond en dat was de 1 koers die van niels jongenjans met espresso doppia wat die gelopen heeft na een gemiste start en dan nog 4 de worden die is zeker om te onthouden kijk de koers maar terug verder maak het vrijdag maar weer gezellig vriend succes
Ben het helemaal met je eens, ESPRESSO DOPPIO deed het fantastisch: om te onthouden (had 'm er ook bij op kwartet wanorde, net als HElL CAT, juist deze koers tevoren goed bestudeerd).
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (29 dec 2022, 19:42)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans het was weer gezellig met de jongens en hiltje -wat kan paul hagoort het goed uitleggen allemaal en hij blijft er rustig onder bij jouw respect voor elkaar mooi toch ---de regels die ze nu voorstellen is niet te handhaven dit gaat echt te ver er moet gepraat worden -------------verder alle winnaars van harte gefeliciteerd en een gezonde en een goed uit einde en goed begin in 2023 succes allemaal---------------------------------------ik zou nu met de trainers en pikeurs en comitee en een paar van de dieren welzijn om de tafel gaan zitten en dat dit niet kan probeer rustig dit uit te leggen het kan er nooit minder van worden denk ik vrienden succes

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

van wie kreeg Ype TELL de regels om dat zo uit te leggen weet jij dat ben benieuwd alvast bedankt

Gesloten