hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3546
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15626 keren
Ontvangen waarderingen: 2818 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans het was weer een mooie koersdag in wolvega complimenten wie alles zo netjes georganiseerd hebben en alle winnaars van harte gefeliciteerd en de jongens bij jouw waren weer goed wakker mooie uitleg gegeven maar ook dat dat niet altijd klopt natuurlijk -maar hans ik had jij tips even gelezen van de 13 koersen was hoopvol voor de koers maar jouw score was niet best 5 goede winnaars de 2-6-10-11-12 dus 8 fout maar ik heb er 2 opmerkingen bij in het voordeel van jou de 1 koers zei robin tegen ferry de mijne word een goed paard hij zei de 9 is heel goed nou die was zeker niet goed ook dat kan en de 13 koers was volgens de trainer van robin nu even beter je ziet maar de 1 won -----------------------ik wil er alleen maar mee zeggen hoe moeilijk het is voor de trainers die 2 paarden in de koers hebben en rijders om een verspelling te doen toch--------------------ik had voor mij zelf maar 4 goed had van te voren opgeschreven ------------je ziet ook ik weet er niks van -----------------------maar we houden het met ze allen een mooie koersdag dat het was om niet te vergeten allemaal vandaag ook een prettige dag succes
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (11 jun 2023, 15:41)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
administrator
Site Admin
Berichten: 221
Lid geworden op: 31 mar 2020, 11:38
Locatie: Belgium
Gegeven waarderingen: 943 keren
Ontvangen waarderingen: 370 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door administrator »

Hi Speedy,

Ik stel voor dat we hier een slotje op doen en dat er nabeschouwingen worden gedaan in de door LostInHarnessracing of Balance55 geopende topics van de desbetreffende meetings, dan blijft het overzichtelijk en duidelijk voor iedereen.

Dank!
Draf en rensport forum administrator

Gesloten