hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

mooi he Falco wint net in berlijn van Hans was zo sterk als een beer hans falco dennis en appie van harte gefeliciteerd ga zo door heb er echt van genoten---------------------------------en natuurlijk HALVE WEGEN DE LAATSTE BOCHT DAAR KOMT HIJ en GO GO OUDJE GO GO GO EN WINNEN PRACHTIG TOCH EN ZEKER VERDIEND
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht (totaal 3):
Johan (03 sep 2021, 10:24) • Hans Sinnige (03 sep 2021, 12:04) • Greyhound (06 dec 2021, 07:17)
Waardering: 27.27%

kortebaan
Professional
Berichten: 917
Lid geworden op: 03 mei 2020, 12:12
Gegeven waarderingen: 1030 keren
Ontvangen waarderingen: 2214 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door kortebaan »

Ja, ze knappen er van op, van een beetje kortebanen :D
Deze gebruikers waarderen kortebaan voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (02 sep 2021, 21:23) • Hans Sinnige (03 sep 2021, 12:04)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

kortebaan schreef: 02 sep 2021, 21:17 Ja, ze knappen er van op, van een beetje kortebanen :D
wat heeft hij er toch plezier vanfalco mooi toch voor hans en appie ga zo door vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Hans Sinnige (03 sep 2021, 12:04)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

wat heeft rick ebbinge jouw paard een goedekoers gedaan hij heeft hier veel van geleerd en dat is het belangrijkste op moment hans succesverder met je paarden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht (totaal 2):
LostInHarnessracing (14 sep 2021, 21:56) • Hans Sinnige (15 sep 2021, 09:12)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

vriend hans kan jij uitleggen van de straffen in duitsland hoe dat precies zit van de derby dag van robin en mischa boetes en dagen alvast bedankt
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (14 sep 2021, 21:56)
Waardering: 9.09%

Hans Sinnige
Leerling
Berichten: 90
Lid geworden op: 29 jun 2020, 13:18
Gegeven waarderingen: 243 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Hans Sinnige »

Robin kreeg zijn boete en dagen voor wat er gebeurde kort na de start. Daar raakte Usain Lobell in paniek en was stuurloos, waardoor hij botste met Jimmy Ferro BR. Robin kon leven met de straf, hij dupeerde onbedoeld Michael N en heeft aan alle betrokkenen meteen zijn excuses aangeboden. Micha kreeg zijn 7 dagen en 500 euro voor het gebruik van de zweep in de laatste meters. Dat was ook terecht, omdat het een koers met 2 ton prijzengeld was vallen de straffen alleen vele malen zwaarder uit dan normaal
Deze gebruikers waarderen Hans Sinnige voor dit bericht (totaal 3):
Greyhound (15 sep 2021, 09:28) • Speedy (15 sep 2021, 18:13) • administrator (15 sep 2021, 19:30)
Waardering: 27.27%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans ten eerste bedankt voor je reacties maar ik heb een opmerking over het verhaal vandrafenrensportnr 36 het verhaal weer over duitsland kijk we leven nu en elk jaar is meegenomen de nederlanders halen toch zeer veel euroos binnen en dat blijf nog wel even doorgaan kijk nu even naar het prijzengeld van zondag en maandag munchen dagling en dinslaken de jongens gaan er toch graag heen je had het over de toekomst een vraag is duindigt al zeker met al die verhalen dus ook afwachten wat er gaat gebeuren nu nederland zondag op duindigt nou ik zal het je even voor rekenen paul hagoort 4x1 en2x2 alles bij elkaar 8200euro hugo langeweg 3x1 en 1x3 goed voor3250 euro en jeroen engwerda 1x1 en2x2 en 1x4 goed voor1815 euro de trainers derby selectie en 2x t.c.t. koersen totaal voor hun 13265 euro daar hebben 14 paarden voor gelopen en de derby der vier jarigen nu vrijdag op wolvega hoeveel starters ja 7 paarden waar zijn ze allemaal gebleven ? ik wil er alleen mee zeggen laat duitsland met rust en verbeter de wereld en begin in nederland de grote brood verdieners gaan toch de grens over kijk ook even naar de veiling dacht-in aby van 7 oktober wie er heen gaat met paarden om te verkopen dat is ieders goed recht om dat te doen maar we blijven vrienden en je heb weer een zeer goed paard die jaren meekan-ten minste als jij dat wil veel succes met je paarden vriend en je wil een goede opvolger hebben van je vriend FALCO
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht (totaal 2):
Hans Sinnige (15 sep 2021, 19:28) • administrator (15 sep 2021, 19:30)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

vriend hans ik hoorde jou iets zeggen over dat paul zei dat is een derby paard lorens flevo nou dan kan ik je vertellen dat hij van ze geloof is veranderd kijk in de paardensport krant 35 en36 het ging bij hem alleen maar over usain lobell en nog een paar starters geen lorens flevo genoemd het is jammer dat mischa brouwer niet het hele verhaal kon vertellen over lorens flevo over de verkoop nou ik was het er niet mee eens dat zei ik al tegen piet en cees jan faber ik was 27-8-2021 op wolvega de kwalies gezien en de eerste 2 koersen heb de hele tijd bij cees jan faber en ekko gezeten je kan nu achter mij rug om vragen wat ik tegen hun zei over lorens flevo toen piet mij vertelde dat lorens flevo te koop was toen zei ik tegen hem ik heb er een koper voor nou zei piet hij is net verkocht naar zweden ook cartesio hij zei ik weet dat je het er niet mee eens bent gelukkig ging het niet door wegens geen geld ik was dolgelukkig waarom hij kon het nu waarmaken in de derby geloof mij het is het beste paard dat zei ik al tegen piet en ekko toen was hij 2 jaar en later ziek geworden wat een hele tijd heeft geduurd en kijk maar in al mij verhalen het is een topper en als je zo de derby wind heb hem wel 10x bekeken en dat mischa hem de laatste 150 meter helemaal los gooit en hoe dan nog wint dan moet je wel een topper zijn toch kijk als je wat zegt tegen de eigenaren en het komt uit dan ben ik trots kijk dit wou ik wel even kwijt misschien meer geluk dan wijsheid

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

kijk als mischa dat vroeger bij willem geersen jan wagenaar jan van dooijeweerd hugo langeweg sr dat had gedaan dat los gooien dan had hij nooit meer gereden voor hun dat waren trainers en rijders die zeiden altijd je moet je paard blijven sturen met 2 handen dat was hunmening en daar ben ik het helemaal mee eens maar de tijd is anders zeggen we maar maar ik wens mischa brouwer heel veel succes verder in zijn leven een bescheiden iemand dat vind ik al een heel voordeel in het vak ga zo door vriend

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans FALCO nam toch maar weer mooi 1250 euro mee naar huis daar heb je zeker van genoten vriend en dat over die afstand voor een oude man fantastich ga zo door
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht (totaal 3):
Hans Sinnige (04 okt 2021, 16:45) • Johan (05 dec 2021, 16:10) • LostInHarnessracing (10 apr 2023, 12:52)
Waardering: 27.27%

Gesloten