hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

dat is jouw mening vriend en dat mag natuurlijk

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

Speedy schreef: 04 feb 2023, 21:27 dat is jouw mening vriend en dat mag natuurlijk------------------en jij maar zeuren dat rob de vlieger met 2 paarden naar zweden rijdt voor 12000 euro te winnen vriend

aggro3101
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door aggro3101 »

Dat is jouw mening en dat mag natuurlijk vriend. Laat het daar dan bij.
Deze gebruikers waarderen aggro3101 voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (05 feb 2023, 16:04) • Greyhound (06 feb 2023, 08:22)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

wat mij opviel dat jij het had over de tzt koersen dat bas daar heel over weinig zei---volgens mij is er een verschil van mening dat bas er zoveel paarden er uit heeft gehaald uit die koersen ach zo heeft ieder zijn eigen mening gelukkig maar ------succes verder allemaal vrienden

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

mooi verhaal van bas over Kimberly wish je ziet het maar weer geduld kan worden beloond bas zag er niks meer in gelukkig zei hij dat Peter Delis de rekeningen betaalde anders had het geen koerspaard geworden nu zijn beste paard van de stal verder veel succes vriend ga zo door

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

ja in zweden rob de vlieger wint in 4 starts 3x1 en 1x4 totaal 12000 en17500 =29500 mooi he hans er komt nu toch wel een mooie reactie van jou toch op het forum en draf en rensport krant wand dat heeft hij zeker verdiend toch ben benieuwd alvast bedankt vriend

revad
Amateur
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 jun 2020, 09:17
Gegeven waarderingen: 241 keren
Ontvangen waarderingen: 321 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door revad »

Speedy schreef: 29 jan 2023, 12:09 michel rothengater en jaap van rijn hadden er weinig last van gisteren ---------------------belangrijk is je paard moet 100 % zijn dat was vroeger zo en nu nog -de spel tips daar moet je niks van aantrekken dan kom je in het arme huis terecht waarom gisteren voorspelde hans en die jongen voor hanna nr 2 die van jeroen en jaap won bedoel maar wie het weet mag ze vinger op steken ook ik weet het niet nu nog niet en vroeger niet------ ik neem het niemand kwalijk je moet je hart volgen als je speelt dat is mij tip maar we blijven vrienden met elkaar succes
Daarom heet het gokken 😂
Deze gebruikers waarderen revad voor dit bericht:
Speedy (12 feb 2023, 13:14)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans geweldig dat je thomas het verhaal liet vertellen van zweden mooi toch een goede reclame voor de sport vind ik -----ik bedoel er mee dat de goede paarden uit nederland ook in zweden kunnen winnen -hans bedankt en wens je nog een hele mooie avond verder -------
Laatst gewijzigd door Speedy op 19 feb 2023, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

ik begrijpt dat hans hier niet op reageert hij is een wolvega man waar hij zijn geld moet verdienen toch------nu kunnen ze laten zien dat de kampioenen en de 2de en 3 de ook worden gewaardeerd -de mensen zijn het hele jaar in de weer om zo hoog mogelijk te eindigen laat dat zien aan de mensen jammer zo mooie kans voor de sport als je zag dat de 2 sponsers de envelopjes overhandigen en hoe ze het waarderen de vrienden en ze gaan dit jaar weer door prachtig onmisbaar die mensen elke sponser is welkom of het nou in klein of groot is ga zo door vrienden

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door LostInHarnessracing »

Speedy schreef: 17 feb 2023, 19:45 hans geweldig dat je thomas het verhaal liet vertellen van zweden mooi toch een goede reclame voor de sport vind ik -----ik bedoel er mee dat de goede paarden uit nederland ook in zweden kunnen winnen -hans bedankt en wens je nog een hele mooie avond verder ------------waar jij niks aan kan doen dat de huldiging niet word uitgezonden schandalig voor de pikeurs en alle anderen weer een grote minpunt van wolvega vind ik succes verder
"Weer [..] een grote minpunt van Wolvega"

Nou nou, zo kan ie wel weer, Speedy.
Niet fijn dat je dat zo zegt. VPW werkt zich slag in de rondte om Nederland npg fatsoenlijke drafsport te bieden, iedere week in zomer en winter hè!
En dan de topdagen (Peerdepieten etc.) kwartaarlijks. Respect.

Maar begreep ook niet waarom Drafsportgala niet gewoon uitgezonden werd live. Zou dat wel gaaf hebben gevonden. En denk dat dóór zo'n uitzending veel meer mensen misschien iets krijgen van "Hé daar wil ik volgende keer ook wel eens heen" en dan wordt zo'n pikeur gehuldigd en word er gewoon door duizend man/v publiek geklapt, hoe gaaf moet dat voelen. Na een jaar keihard werken.
En ook een 'vrijwilliger' of 'stalknecht' van het jaar' in het zonnetje zetten. Daar is geen competitie voor en hoe de benoeming gaat is geheim maar dan krijgt ineens Wiebe uit Oldeholtpade of Tjeerd uit Hoorn bericht dat ie geacht wordt op Drafsportgala aanwezig te zijn.. "Niet In je overall, nette kleding".

Ben eerder naar huis gegaan vrijdagavond want had nog een feest. Alweer. Zucht. Maar laat me daardoor niet meer een koersdagje afpakken, alleen nu dus wel een Drafsportgala en er zijn helaas geen beelden van.
Te duur? Te ingewikkeld? Andere reden?

Misschien volgend jaar.
Bedankt, VPW voor weer een mooie koersavond.
20230217_210200.jpg
20230217_210200.jpg (1.42 MiB) 118 keer bekeken
Bijlagen
20230217_201042.jpg
20230217_201042.jpg (1.58 MiB) 118 keer bekeken
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Greyhound (19 feb 2023, 12:03)
Waardering: 9.09%

Gesloten