V75 GÄVLE 21-08-2021.

Vad händer i Sverige?
Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2923
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3904 keren

Re: V75 GÄVLE 21-08-2021.

Bericht door LostInHarnessracing »

administrator schreef: 23 aug 2021, 12:06 Ik zou daar best een keer aan mee willen doen.

Zal ik een poll aanmaken om te kijken of er genoeg animo voor is?
Mijn zegen heb je. Doe maar. Weet niet uit hoeveel personen het aggro/hoegen Rodense v75 clubje bestaat maar als die meedoen heb je er zo al een aantal. Als de club van Tim's Paleis uit Alkmaar het leest en ook meedoet weer heel wat erbij. En dan nog hopelijk vooral een heel stel forumdeelnemers/-lezers. Een stuk of 25 of 33 deelnemers maakt een inleg van drie a vier tientjes pp, dat houdt het leuk.
Een hele administratie als het doorgaat, van tientallen mensen de inleg (bankoverboeking) bewaken etc.
Maar weet je wat ook zo is: eenmaal geadministreerd en succes gebleken zouden we vaker (1x p mnd?) met het clubje een gigaticket kunnen indienen.

Een V75uitbetaling van 40.000euro gewonnen door 25 man is toch ieder 1600euro, niet slecht voor 40euro inzet.
Samen 7 ton ofzo winnen is natuurlijk een droom.
We kunnen Bas vragen het ticket samen te stellen. Anders zelf een ticket samenstellen (weer heel gedoe), maar denk dat Bas het wel doet, sowieso voor een keertje. Rogier kun je zo bellen om dit te vragen.

Er komt wel een en ander bij kijken.
Maar peil (poll) de animo maar eens.

En dit forum kan gewoon een plek zijn voor zo'n initiatief, heer Sinnige. (zie vorig voorstel voor een spel hier). 🤓
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (24 aug 2021, 17:00)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
administrator
Site Admin
Berichten: 221
Lid geworden op: 31 mar 2020, 11:38
Locatie: Belgium
Gegeven waarderingen: 942 keren
Ontvangen waarderingen: 370 keren

Re: V75 GÄVLE 21-08-2021.

Bericht door administrator »

LostInHarnessracing schreef: 24 aug 2021, 08:09
administrator schreef: 23 aug 2021, 12:06 Ik zou daar best een keer aan mee willen doen.

Zal ik een poll aanmaken om te kijken of er genoeg animo voor is?
Mijn zegen heb je. Doe maar. Weet niet uit hoeveel personen het aggro/hoegen Rodense v75 clubje bestaat maar als die meedoen heb je er zo al een aantal. Als de club van Tim's Paleis uit Alkmaar het leest en ook meedoet weer heel wat erbij. En dan nog hopelijk een heel stel forumdeelnemers. Een stuk of 25 of 33 deelnemers maakt een inleg van drie a vier tientjes pp, dat houdt het leuk.
Een hele administratie als het doorgaat, van tientallen mensen de inleg (bankoverboeking) bewaken etc.
Maar weet je wat ook zo is: eenmaal geadministreerd en succes gebleken zouden we vaker (1x p mnd?) met het clubje een gigaticket kunnen indienen.

Een V75uitbetaling van 40.000euro gewonnen door 25 man is toch ieder 1600euro, niet slecht voor 40euro inzet.
Samen 7 ton ofzo winnen is natuurlijk een droom.
We kunnen Bas vragen het ticket samen te stellen. Anders zelf een ticket samenstellen (weer heel gedoe), maar denk dat Bas het wel doet sowieso voor een keertje. Rogier kun je zo bellen om dit te vragen.

Er komt wel een en ander bij kijken.
Maar peil (poll) de animo maar eens.

En dit forum kan gewoon een plek zijn voor zo'n initiatief, heer Sinnige. (zie vorig voorstel voor een spel hier). 🤓
Een poll aanmaken is erg eenvoudig : app.php/help/faq#f2r3

Succes!
Deze gebruikers waarderen administrator voor dit bericht (totaal 2):
LostInHarnessracing (24 aug 2021, 08:36) • Speedy (24 aug 2021, 17:00)
Waardering: 18.18%
Draf en rensport forum administrator

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2923
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3904 keren

Re: V75 GÄVLE 21-08-2021.

Bericht door LostInHarnessracing »

"Succes!" zegt ie. Haha, maar jij was toch degene die voorstelde: "Zal ik een poll aanmaken?", en nu wens je een ander succes om dat te doen. Jaja.

Maar bedankt voor de link met uitleg.
Het heeft ook geen haast ofzo, wil dat (dan zelf maar) best doen. Nu geen tijd.

Wil toch nog een klein v75jagersroticket opstellen en moet later vandaag/vanavond nog werken, kan dan mooi de koersen nog volgen ook daar. De tertiaire arbeidsvoorwaarden zijn bij ons uitstekend.

Kom er nog wel op terug, op dat gigaticket.
Er kleven mds consequenties aan. Liefst heb ik dat het gewoon via zeturf kan/gaat, zo'n groepsspel. Want wat als jij of ik het regelen en je wint onverhoopt een miljoen en dat staat dan (even) op je bankrek., hoe zit dat met de belasting.
Geen idee.
Wordt vervolgd.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (24 aug 2021, 17:01)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
administrator
Site Admin
Berichten: 221
Lid geworden op: 31 mar 2020, 11:38
Locatie: Belgium
Gegeven waarderingen: 942 keren
Ontvangen waarderingen: 370 keren

Re: V75 GÄVLE 21-08-2021.

Bericht door administrator »

LostInHarnessracing schreef: 24 aug 2021, 08:48 "Succes!" zegt ie. Haha, maar jij was toch degene die voorstelde: "Zal ik een poll aanmaken?", en nu wens je een ander succes om dat te doen. Jaja.

Maar bedankt voor de link met uitleg.
Het heeft ook geen haast ofzo, wil dat (dan zelf maar) best doen. Nu geen tijd.
Ik had er vanmorgen ook geen tijd voor en het heel simpel om het zelf te doen.
Deze gebruikers waarderen administrator voor dit bericht:
Speedy (24 aug 2021, 17:01)
Waardering: 9.09%
Draf en rensport forum administrator

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3533
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15578 keren
Ontvangen waarderingen: 2808 keren

Re: V75 GÄVLE 21-08-2021.

Bericht door Speedy »

iedereen die mee doet wens ik veel succes ------------------------------ik speel mij eigen spel en dat bevalt mij prima dus dat hou ik zo vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (24 aug 2021, 17:53)
Waardering: 9.09%

Plaats reactie