open strip op wolvega en duindigt.nl

Het briljante idee? Deel en discussieer er hier over
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

open strip op wolvega en duindigt.nl

Bericht door Speedy »

nog een mooie tip heb wel eens eerder gezegd het kan op beide banen zeker het is alleen iets verleggen naar de buitenkant toe hoeft weinig te kosten en van een hoop gezeur af succes met een beetje medewerking van de rijders en rijdsters kom je al een heel eind --------------------------------------------------------we willen ons toch graag meten met buitenland daar kan het wel dus waarom hier niet ---------------------- voor dit ik er op zal zetten heb ik het aan mij vrienden gevraagd en ze waren het met mij eens succes meedenken voor de sport is nooit verkeerd vrienden

kortebaan
Professional
Berichten: 917
Lid geworden op: 03 mei 2020, 12:12
Gegeven waarderingen: 1030 keren
Ontvangen waarderingen: 2214 keren

Re: open strip op wolvega en duindigt.nl

Bericht door kortebaan »

Op Wolvega zou het wel eens te proberen zijn, daar ligt al een "strip" aan de verkeerde kant van de paaltjes.
Het zou bij koersen zoals a.s. zaterdag een extra element van spanning toe voegen.
Lijkt mij wel een interessant experiment voor een van de komende wintermeetings.

Bij Duindigt lijkt het mij wat lastiger. Aan de binnenzijde van de baan ligt een groen groen groen groen knolle knolleland :D ,
daar zou dan zoveel aangepast moeten worden en volgens mij hebben ze daar geen geld voor.
Deze gebruikers waarderen kortebaan voor dit bericht:
Speedy (05 aug 2021, 14:11)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: open strip op wolvega en duindigt.nl

Bericht door Speedy »

maar het kan wel de baan is breed zat dus een metertje of 2 naar buiten kan-volgens mij--misschien bij een nieuwe duindigt-bedankt voor je reactie vriend succes verder

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: open strip op wolvega en duindigt.nl

Bericht door Speedy »

jammer voor rick wester vrijdag in wolvega anders word het toch nog een mooie- finish waar blijft de open strip op deze mooi a- baan

Hans Sinnige
Leerling
Berichten: 90
Lid geworden op: 29 jun 2020, 13:18
Gegeven waarderingen: 243 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: open strip op wolvega en duindigt.nl

Bericht door Hans Sinnige »

Wat is er nou mooi aan als je na een koers op maat binnendoor kunt in de laatste 100m? Koersen is keuzes maken. Je kiest voor zuinig of gaat buitenom. Zo blijft een koers voor een wedder te lezen. Het moet toch geen loterij worden?
Deze gebruikers waarderen Hans Sinnige voor dit bericht (totaal 3):
LostInHarnessracing (16 jan 2022, 06:59) • Greyhound (16 jan 2022, 08:22) • Speedy (16 jan 2022, 13:11)
Waardering: 27.27%

Greyhound
Professional
Berichten: 2800
Lid geworden op: 10 mei 2020, 10:37
Gegeven waarderingen: 6155 keren
Ontvangen waarderingen: 6478 keren

Re: open strip op wolvega en duindigt.nl

Bericht door Greyhound »

Ben het volledig met Hans eens, denk dat Speedy met zijn ervaring als oud-pikeur in zijn hart er ook zo over denkt.
Deze gebruikers waarderen Greyhound voor dit bericht:
Speedy (16 jan 2022, 13:11)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: open strip op wolvega en duindigt.nl

Bericht door Speedy »

wat hebben jullie tegen een strip kijk hij geeft in overleg de kop over kijk de koers maar terug ja en dan gebeurd dit maar iedereen mag zijn eigen mening hebben gelukkig maar allebei succes met alles wat je doet vrienden
nou hans je bent wel kort door de bocht om te zeggen de laatste 100 meter nou van uit de laatste bocht uit is het zeker nog 200 meter wat je kan maken meet maar op vriend dan kan er nog heel veel gebeuren om te winnen dit wilde ik toch nog even kwijt ----------------------ik kom eerdaags naar wolvega er is toch een grote man van wolvega die het met me eens is vriend-

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: open strip op wolvega en duindigt.nl

Bericht door Speedy »

je gaat met falco toch ook niet de koers maken kijk rick wester moet het een beetje van een zuinige koers hebben heb niks te maken met wat je zegt voor de wedder nou dan kan ik het hele forum wel vol schrijven als de wedder weet hoe hij de koers rijdt was de voorspelling al een stuk beter het paard wat hij of zij gespeelt heeft dus daar kan je nu niks over zeggen vriend hans maar jij bedoeld misschien het word toch niet zoveel paarden in de koers die mee lopen maar succes verder met je spel en paarden en commentaar van de koersen------------------------------p.s. als je naar de koers kijkt dan denk ik wel is waarom knallen ze met ze drieen of vieren de eerste bocht in het lijkt wel soms of daar het geld ligt ik bedoel er mee dan kan je wel over-alles wel een verhaal vertellen het paard doet zijn best en de rijder doet de rest

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: open strip op wolvega en duindigt.nl

Bericht door Speedy »

mischa brouwer wint in hamburg 2x gefeliciteerd ----en wat mooi he zo open strip kijk de koers maar terug vrienden

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: open strip op wolvega en duindigt.nl

Bericht door LostInHarnessracing »

Speedy schreef: 10 jul 2022, 17:46 mischa brouwer wint in hamburg 2x gefeliciteerd ----en wat mooi he zo open strip kijk de koers maar terug vrienden
Ondanks hoge leeftijd... dreinend kind...
Jouw stokpaardje kennen we nu wel, Speedy.

Heb je die race van het broertje van Micha op het VPW nog (terug)gezien, Speedy? Mooi hè, superleep binnendoor gestuurd; goede pikeurs redden zich prima zonder 'open strip'.


Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht (totaal 2):
kortebaan (10 jul 2022, 18:35) • Speedy (10 jul 2022, 19:57)
Waardering: 18.18%

Plaats reactie