loting op wolvega.nl

Het grote VPW topic
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3517
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15509 keren
Ontvangen waarderingen: 2797 keren

loting op wolvega.nl

Bericht door Speedy »

het moet niet erger worden-waarom- loten de paarden die het minst verdiend hebben-het moet toch op winsom -gaan-dat is toch de normale weg - ik denk dat ik het begrijpt zal er op zetten als ik de loting van de koersen er op staan maar ja dat is mij mening-en niemand hoeft het met mij eens te zijn de 4 die mij gebelt hebben die zeggen stef wat vind jij er van die vonden het ook al niet goed stef succes met je verhaal ze weten dat ik geen blad voor de mond neemt daar is het forum- voor-om uitleg te geven-aan elkaar p.s jan en ik hebben vroeger daar een gesprek over gehad met toen Cees Berg en Piet Borsboom dat wij zeiden dat dat niet eerlijk was-- uitzonderringen b.v prijs der giganten - en finales waar ik wel voor ben dat als je vraagt als trainer mag ik het hoogste nummer dat dat moet kunnen of het 2de gelid het hoogste nummer dan had ik met speedy volita nooit 500 boete gehad waar is ons V.D.R.P. maar zaterdag allemaal succes en geniet er van vrienden----------------wat ik ook vind als er b.v.12 paarden starten 8 achter de auto en 9 achter1en2 en 10 achter3en4 en 11 achter 5en6 en 12 achter 7en8 dan heb je als 2de gelid nog een keus om te kiezen-toch
Laatst gewijzigd door Speedy op 04 aug 2021, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3517
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15509 keren
Ontvangen waarderingen: 2797 keren

Re: loting op wolvega.nl

Bericht door Speedy »

nou ik heb het gezien 8 koersen van 8 paarden allemaal in het 1ste gelid dat is al mooi ik had meer paarden aan de start verwacht hoop dat het een mooie koersdag wordt met mooi avond weer succes allemaal p.s. toch had ik de loting op winsom gedaan maar dat is en blijft mij mening
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
kortebaan (03 aug 2021, 21:35)
Waardering: 9.09%

Plaats reactie