Ecurie D

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
witte
Amateur
Berichten: 140
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:45
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 233 keren

Ecurie D

Bericht door witte »

ik lees net op twitter dat Ecurie D naar een andere trainer gaat. er wordt gezegd Ake Svanstedt. maar kan daar verder niks over lezen
Deze gebruikers waarderen witte voor dit bericht:
Speedy (01 jun 2021, 20:56)
Waardering: 9.09%

Balance55
Professional
Berichten: 5752
Lid geworden op: 16 okt 2020, 14:04
Gegeven waarderingen: 46 keren
Ontvangen waarderingen: 7109 keren

Re: Ecurie D

Bericht door Balance55 »

witte schreef: 30 mei 2021, 22:08 ik lees net op twitter dat Ecurie D naar een andere trainer gaat. er wordt gezegd Ake Svanstedt. maar kan daar verder niks over lezen

Onderstaand de bevestiging. Frode Hamre is 'not amused'!

https://trav365.no/flytter-ecurie-d/19.14550
Deze gebruikers waarderen Balance55 voor dit bericht:
Speedy (01 jun 2021, 20:56)
Waardering: 9.09%

witte
Amateur
Berichten: 140
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:45
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 233 keren

Re: Ecurie D

Bericht door witte »

ja het is heel zuur dit voor Hamre. ik vond het een openbaring eigenlijk Ecurie D zoals hij van zijn laatste start naar nu serie en finale prestatie.
ik denk wel dat dit een paard is wat serieus hard gaat lopen bij Ake. ik vind het een type Sebastian K. als hij hem optimaal krijgt waar ik wel vanuit ga
zal hij zeker het wereldrecord aanvallen..
Deze gebruikers waarderen witte voor dit bericht:
Speedy (01 jun 2021, 20:56)
Waardering: 9.09%

Double D
Leerling
Berichten: 96
Lid geworden op: 12 jul 2020, 13:57
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 159 keren

Re: Ecurie D

Bericht door Double D »

witte schreef: 31 mei 2021, 16:55 ja het is heel zuur dit voor Hamre. ik vond het een openbaring eigenlijk Ecurie D zoals hij van zijn laatste start naar nu serie en finale prestatie.
ik denk wel dat dit een paard is wat serieus hard gaat lopen bij Ake. ik vind het een type Sebastian K. als hij hem optimaal krijgt waar ik wel vanuit ga
zal hij zeker het wereldrecord aanvallen..
Ik zie hem een Manchego in topvorm niet zo 1-2-3 kloppen. Daarnaast vermoed ik dat hij daar zal gaan koersen op lasix. ;)
Deze gebruikers waarderen Double D voor dit bericht:
Speedy (01 jun 2021, 20:56)
Waardering: 9.09%

witte
Amateur
Berichten: 140
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:45
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 233 keren

Re: Ecurie D

Bericht door witte »

de tijd zal het leren. ik heb die Amerikaanse paarden niet zo hoog zitten persoonlijk. en 1.09.4 en 1.09.6 uit het dooiespoor en met 4 bochten
vind ik niet zo verkeerd. maar we gaan het zien. ik sta ook maar langs de kant en heb ook de wijsheid niet in pacht :D
Deze gebruikers waarderen witte voor dit bericht (totaal 2):
LostInHarnessracing (31 mei 2021, 21:49) • Speedy (01 jun 2021, 20:57)
Waardering: 18.18%

Double D
Leerling
Berichten: 96
Lid geworden op: 12 jul 2020, 13:57
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 159 keren

Re: Ecurie D

Bericht door Double D »

witte schreef: 31 mei 2021, 21:37 de tijd zal het leren. ik heb die Amerikaanse paarden niet zo hoog zitten persoonlijk. en 1.09.4 en 1.09.6 uit het dooiespoor en met 4 bochten
vind ik niet zo verkeerd. maar we gaan het zien. ik sta ook maar langs de kant en heb ook de wijsheid niet in pacht :D
Ik vind dat zo'n merkwaardige, hardnekkige aanname...Nuncio, Propulsion, Perfect Spirit, Double Exposure, Sister Sledge, Volstead en ga zo maar een tijdje door, dat vond/vindt jij dus allemaal niks? Fifty Cent Piece en Rome Pays Off waren afgelopen seizoen in Amerika niet goed genoeg tegen de top, In Zweden werden ze bij hun eerste Groep I-koersen (Drottning Silvia en Kung Gustaf) resp. eerste en tweede.

Volgens mij heeft deze beeldvorming ook te maken met de dogmatische wens van de Elitlopp-organisatie om maar een Amerikaan te hebben, omwille van zijn of haar nationaliteit. Tsja, als je dan Take My Picture gaat uitnodigen, indertijd absoluut niet goed genoeg tegen de Amerikaanse top, dan kun je er op wachten dat die de finale niet haalt. Neem nou maar van mij aan dat Manchego- in goede doen- iets heel bijzonders is...
Deze gebruikers waarderen Double D voor dit bericht:
Speedy (01 jun 2021, 20:57)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Ecurie D

Bericht door Speedy »

ik zou het aan piet vragen of hij het weet dat hij naar ake gaat maar witte die tijden in zweden kloppen niet op zo dag kyra smart van kolgini loopt ook 1.19.8 nou dat geloof je toch zelf ook niet he ecurie d heeft niks te zoeken in amerika geloof mij maar veel te veel blessures wat ik van de kenners hoorden daar helpt- laxis ook niet kijk de koers is terug hoe hij binnen komt waarom koos bjorn goop voor moni viking ?succes met je spel p.s. ik zou hem eerder naar de tovenaar brengen j.m.bazire
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (01 jun 2021, 21:50)
Waardering: 9.09%

Double D
Leerling
Berichten: 96
Lid geworden op: 12 jul 2020, 13:57
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 159 keren

Re: Ecurie D

Bericht door Double D »

Speedy schreef: 01 jun 2021, 21:03 ik zou het aan piet vragen of hij het weet dat hij naar ake gaat maar witte die tijden in zweden kloppen niet op zo dag kyra smart van kolgini loopt ook 1.19.8 nou dat geloof je toch zelf ook niet he ecurie d heeft niks te zoeken in amerika geloof mij maar veel te veel blessures wat ik van de kenners hoorden daar helpt- laxis ook niet kijk de koers is terug hoe hij binnen komt waarom koos bjorn goop voor moni viking ?succes met je spel p.s. ik zou hem eerder naar de tovenaar brengen j.m.bazire
Stef, ik denk dat jij mijn opmerking "ik vermoed dat hij op lasix gaat koersen" niet helemaal snapt. Volgens mij heeft Ecurie D nog nooit een blessure gehad, maar Goop had het na de Paralympiatravet over "keelproblemen". Tel dan 1 + 1 eens bij elkaar op...Ik denk dat het Amerikaanse koerswezen hem op zich wel past (constant hoog tempo i.p.v. het Zweedse "stop and go"-systeem). Maar dan moet hij wel gezond zijn.
Deze gebruikers waarderen Double D voor dit bericht:
Speedy (02 jun 2021, 14:14)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Ecurie D

Bericht door Speedy »

kijk het is heel makkelijk om te zeggen hij heeft alleen keelproblemen gehad kijk maar een paar koersen terug dan kom je van zelf tegen hoe hij verder matig ging draven dat heeft met blessures te maken dat kan niet anders dat hij naar amerika gaat is nog niet aan de orde natuurlijk is het een goed paard maar gelegenheids paard zeker voor wat ik al zei voor de tovenaar succes met je spelvriend

Double D
Leerling
Berichten: 96
Lid geworden op: 12 jul 2020, 13:57
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 159 keren

Re: Ecurie D

Bericht door Double D »

Speedy schreef: 02 jun 2021, 13:51 kijk het is heel makkelijk om te zeggen hij heeft alleen keelproblemen gehad kijk maar een paar koersen terug dan kom je van zelf tegen hoe hij verder matig ging draven dat heeft met blessures te maken dat kan niet anders dat hij naar amerika gaat is nog niet aan de orde natuurlijk is het een goed paard maar gelegenheids paard zeker voor wat ik al zei voor de tovenaar succes met je spelvriend
Stef, afgezien van de V75 speel ik vrijwel nooit. En nog even voor de goede orde: Ecurie D gáát naar Svanstedt, er is geen sprake van "misschien". En ome Stef (zoals ik je noem wanneer ik je in levenden lijve tegenkom), ik hoef jou toch niet uit te leggen dat "matig draven" ook kan komen van keelproblemen. Kijk, ik wilde het niet recht vooruit zeggen omdat ik het gewoon niet zeker weet, maar ik vermoed dat Ecurie D wel eens een "bloeder" kan zijn. En ja Stef, daar kunnen ze óók matig van gaan draven. En nou hebben ze in Amerika precies een middeltje waarmee "bloeders" door kunnen koersen.

Ecurie D is op zijn benen puntgaaf, daar zit het probleem niet!
Deze gebruikers waarderen Double D voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (02 jun 2021, 14:15) • Is the day after (05 jun 2021, 07:37)
Waardering: 18.18%

Plaats reactie