Ecurie D

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Ecurie D

Bericht door Speedy »

grote vriend dan is dat vandaag aan de orde geweest dat hij naar ake gaat wat je zegt over een bloeding dat kan daar kunnen zeker van matig draven en jij weet zeker dat hij geen beenblessures heeft nou dan zal ik jou geloven hoop dat dan ake hem goed krijgt maar daar win je ook zo maar niet in de top we gaan het zien succes verder

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Ecurie D

Bericht door Speedy »

waarom zetten jullie er nooit je echte naam bij met foto daar is toch niks mis mee double d dan denk ik dat er een van van dooijeweerd er in zit soms marcel?

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Ecurie D

Bericht door Speedy »

Double D schreef: 02 jun 2021, 14:07
Speedy schreef: 02 jun 2021, 13:51 kijk het is heel makkelijk om te zeggen hij heeft alleen keelproblemen gehad kijk maar een paar koersen terug dan kom je van zelf tegen hoe hij verder matig ging draven dat heeft met blessures te maken dat kan niet anders dat hij naar amerika gaat is nog niet aan de orde natuurlijk is het een goed paard maar gelegenheids paard zeker voor wat ik al zei voor de tovenaar succes met je spelvriend
Stef, afgezien van de V75 speel ik vrijwel nooit. En nog even voor de goede orde: Ecurie D gáát naar Svanstedt, er is geen sprake van "misschien". En ome Stef (zoals ik je noem wanneer ik je in levenden lijve tegenkom), ik hoef jou toch niet uit te leggen dat "matig draven" ook kan komen van keelproblemen. Kijk, ik wilde het niet recht vooruit zeggen omdat ik het gewoon niet zeker weet, maar ik vermoed dat Ecurie D wel eens een "bloeder" kan zijn. En ja Stef, daar kunnen ze óók matig van gaan draven. En nou hebben ze in Amerika precies een middeltje waarmee "bloeders" door kunnen koersen.

Ecurie D is op zijn benen puntgaaf, daar zit het probleem niet!
met benen bedoel ik ook voeten mee daar hebben verscheinende paarden ook last van

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Ecurie D

Bericht door Speedy »

ik hoorde vandaag van piet dat hij er niks over heb gehoord van ake hij kan ze eigen niet voorstellen dat dat zo is we wachten het maar af vrienden p.s ake zei fly is nu nog 80 procent maar was wel te vreeden

Balance55
Professional
Berichten: 5740
Lid geworden op: 16 okt 2020, 14:04
Gegeven waarderingen: 46 keren
Ontvangen waarderingen: 7114 keren

Re: Ecurie D

Bericht door Balance55 »

Speedy schreef: 07 jun 2021, 16:56 ik hoorde vandaag van piet dat hij er niks over heb gehoord van ake hij kan ze eigen niet voorstellen dat dat zo is we wachten het maar af vrienden p.s ake zei fly is nu nog 80 procent maar was wel te vreeden

Momenteel verblijft Ecurie D. bij Christoffer Eriksson. Op 21 juni wordt hij op het vliegtuig naar de Verenigde Staten gezet.

Via de onderstaande link kunt u meer lezen.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... v-ecurie-d
Deze gebruikers waarderen Balance55 voor dit bericht:
Speedy (07 jun 2021, 21:52)
Waardering: 9.09%

Balance55
Professional
Berichten: 5740
Lid geworden op: 16 okt 2020, 14:04
Gegeven waarderingen: 46 keren
Ontvangen waarderingen: 7114 keren

Re: Ecurie D

Bericht door Balance55 »

Gisteren liep Ecurie D. zijn eerste koers in de VS. Hij liep in een kwalificatiekoers op Meadowlands Racetrack een kilometertijd van 1.10.6 (last quarter in 26.3).

Deze gebruikers waarderen Balance55 voor dit bericht (totaal 4):
Speedy (26 sep 2021, 13:36) • administrator (26 sep 2021, 16:30) • Is the day after (26 sep 2021, 18:29) • Greyhound (27 sep 2021, 07:52)
Waardering: 36.36%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Ecurie D

Bericht door Speedy »

een ding is zeker ake heeft er heel veel aan gewerkt hij had nog wat pijntjes toen hij hem kreeg dat waren zijn eigen woorden maar hij draafde 100 procent wat mij opviel hij stond strak in de spring teugel en het werkte heel goed we gaan het zien -----------------------------------------------------------------------------vrijdag liep california gold met de vrouw van ake in freeholtway de24-9-2021 maar was niks waard kwam helemaal leeg binnen --------------------------------------------en heb begrepen van piet vrahos je vader heeft vroeger bij ons paarden gehad sorry ik kan de man niet voor me halen misschien als je de paarden er op zet dat ik het weet alvast bedankt vriend
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Greyhound (28 sep 2021, 18:24)
Waardering: 9.09%

Vrahos2
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2021, 21:50
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 4 keren

Re: Ecurie D

Bericht door Vrahos2 »

Speedy schreef: 28 sep 2021, 14:02 n heb begrepen van piet vrahos je vader heeft vroeger bij ons paarden gehad
Ja Stef, dat is juist. Het is al weer even geleden, ik dacht dat de boerderij er nog stond toen.
We hebben er geen echte hoogvliegers gehad.
Mijn oom heeft nog steeds paarden bij Jantje.
Deze gebruikers waarderen Vrahos2 voor dit bericht:
Speedy (30 sep 2021, 16:29)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Ecurie D

Bericht door Speedy »

de 4 vrienden die mij bellen vroegen aan mij hoe dat nu kan ja ik kan een antwoord daar op geven hij staat nu in het harnas strak in de springteugel bedoel ik daarmee en ake is natuurlijk een groot vakman hoe hij hem heeft opgeknapt en zo goed dravend de baan over gaat een 10 + ga zo door ake

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Ecurie D

Bericht door Speedy »

ik denk dat je oom Leo SEGERIUS is of PETER WISKER misschien ?-------------ik zou het anders echt niet weten maar succes verder VRAHOS

Plaats reactie