ndr.nl

Zit je met een vraag, stel 'm hier
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3515
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15501 keren
Ontvangen waarderingen: 2797 keren

ndr.nl

Bericht door Speedy »

ik las de koers 6-6 in groningenuit-schrijveningen 1koersvan 0.4 open-t/m 800 en13-6induindigt1van0.3 open700 enduindigt 1koers 0.45 open700 een vraag waarom zo de bedoeling van deze koersen zijn toch voor beginners en niet die al een koers gewonnen hebbenof tegen de hoogste winsommen aan zitten doe dan maar gewoon-uitschrijven tot 800-tot 700-en700 ik vind dit niet goed en meerdere die ik spreek maar niemand hoeft het met me eens te zijn succes

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3515
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15501 keren
Ontvangen waarderingen: 2797 keren

Re: ndr.nl

Bericht door Speedy »

ik vind het leuk dat ik veel medeleven heeft van een paar mensen maar ook jullie mogen het er op zettendaar staat geen straf op je mag altijd je mening geven toch succes

kortebaan
Professional
Berichten: 922
Lid geworden op: 03 mei 2020, 12:12
Gegeven waarderingen: 1038 keren
Ontvangen waarderingen: 2239 keren

Re: ndr.nl

Bericht door kortebaan »

Stef, zolang als ik paarden heb, heb ik zowel fantasievolle, als fantasieloze uitschrijvingen gezien.
Waar de door jou beschreven uitschrijvingen onder vallen, weet ik niet.
Ik vind persoonlijk dat uitschrijvingen met een specifieke "openstelling" wel zinvol.
Dat schept meer mogelijkheden voor paarden "die het eventjes niet hebben :) "

Maar ik denk ook dat de laagste klassen hier niet bijzonder voordeel mee hebben.
Er zijn nog voldoende paarden in de laagste klasse en de aanvoer van nieuwe deelnemers is er steeds.
(of verkijken wij ons heel erg op het aantal beschikbare paarden)

Voor de klassen vanaf ca. 7.500 tot ca. 30.000 zijn dit soort uitschrijvingen zinvoller.
Gelukkig worden er steeds vaker van dit soort koersen uitgeschreven, maar er kan nog meer bij.
Ik denk met name aan merriekoersen (voor merries van 10.000 tot 30.000 bijv., of gewoon voor merries tot 30.000).
Maar je kunt ook koersen uitschrijven voor paarden van 4,5,6 jaar die nog geen 20.000 hebben gewonnen)
Het zijn maar wat voorbeelden, maar zoals gezegd, fanasievolle uitschrijvingen hebben mijn warme ondersteuning.

Alles blijft echter afhankelijk van het aantal beschikbare paarden en misschien is dat wel minder dan wij met z'n allen denken.
Deze gebruikers waarderen kortebaan voor dit bericht:
Speedy (28 mei 2021, 16:30)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3515
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15501 keren
Ontvangen waarderingen: 2797 keren

Re: ndr.nl

Bericht door Speedy »

ik ben niet tegen de hogere winsommem maar het gaat mij om de beginners klasse daar zijn er nog genoeg van die niks verdiend hebben het gaat mij om de uitschrijveningen maar wat is het verschil tussen open erbij te zetten daar gaat het mij om bedankt voor je reactie vriend succes met je spel

Plaats reactie