Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Johan
Leerling
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:38
Locatie: Hilversum
Gegeven waarderingen: 266 keren
Ontvangen waarderingen: 145 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Johan »

Was vorig jaar ook zo Stef maar wie werd er uiteindelijk kampioen? :D
Deze gebruikers waarderen Johan voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (28 mei 2021, 20:06) • LostInHarnessracing (28 mei 2021, 20:35)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3538
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15588 keren
Ontvangen waarderingen: 2810 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Speedy »

vriend johan we houden het spannend toch nog 7 maanden te gaan

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3538
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15588 keren
Ontvangen waarderingen: 2810 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Speedy »

je houd toch wel de stand bij johan nu t/m-13-6--2021 is RICK 36 en JAAP -29- eind juni zet jij het er op vriend dan lezen we mekaar nog eens succes met je spel vriend ik heb het al begrepen vriend jij begint als jaap boven rick staat natuurlijk
Laatst gewijzigd door Speedy op 13 jun 2021, 17:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (09 jun 2021, 22:15)
Waardering: 9.09%

witte
Amateur
Berichten: 140
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:45
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 233 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door witte »

Japie ook een plezier ritje gehad in mantorp 400 boete en 10 dagen te voet. Voor zweepgebruik met Edens boy. Dus dat zal ook de laatste start voor Edens boy daar zijn.
Deze gebruikers waarderen witte voor dit bericht (totaal 3):
Speedy (09 jun 2021, 15:40) • Johan (09 jun 2021, 20:40) • LostInHarnessracing (09 jun 2021, 22:15)
Waardering: 27.27%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3538
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15588 keren
Ontvangen waarderingen: 2810 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Speedy »

zijn ze daar gek geworden in zweden mag je dan helemaal niks meer liever geen buitenlanders in zweden absurd
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (09 jun 2021, 22:15)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3538
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15588 keren
Ontvangen waarderingen: 2810 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Speedy »

witte schreef: 09 jun 2021, 12:59 Japie ook een plezier ritje gehad in mantorp 400 boete en 10 dagen te voet. Voor zweepgebruik met Edens boy. Dus dat zal ook de laatste start voor Edens boy daar zijn.
is er geen mogelijkheid dat er een brief van de nederlandse ndr naar zweden kan tegen de 10 dagendie hij krijgt of doen ze daar geen moeite voor kijk de boete van 400 vooruit dan maar maar 2 bestraffingen vind ik zot van woorden ik heb wel eens gevraagd in nederland boete en terugstelling voor mij telt alleen maar een straf het is toch een kleine moeite om een brief te sturen of een mail alles kan tegenwoordig waarom dit niet ben benieuwd wie er reageerdhij hinderd niemand hij rijdt om te winnen en zo hoort het ook
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (13 jun 2021, 20:38)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3538
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15588 keren
Ontvangen waarderingen: 2810 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Speedy »

kijk in nederland kan alles iedereen kreeg een coronaboette-van- 395 euro toen grappenhaus trouwde die over trede de regels ging alles weer naar 95 euro boete zonder een aantekeningregestratie dan kon toen toch ook
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (13 jun 2021, 22:59)
Waardering: 9.09%

kortebaan
Professional
Berichten: 923
Lid geworden op: 03 mei 2020, 12:12
Gegeven waarderingen: 1043 keren
Ontvangen waarderingen: 2242 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door kortebaan »

Allereerst moet ik zeggen dat ik het incident niet gezien heb,
Maar ik ben van mening dat als onze toptrainers, onze toprijders, met onze toppaarden naar Zweden, Frankrijk, Duitsland en welk ander land dan ook reizen om goed gedoteerde koersen te rijden, zich moeten realiseren dat zij zich ook moeten conformeren aan de regels die in de betreffende landen gehanteerd worden. En dat doen ze volgens mij ook.
Grote prijzen, grote kosten en soms grote boetes of straffen.
Dat moet je niet gaan vergelijken met de situatie in Nederland. Het zou wat zijn als een Nederlandse pikeur na een overwinning in Zweden zou zeggen "ik hoef die 5000 euro niet, ik ga uit van de Nederlandse situatie, dus geef maar 500 euro, dat krijg ik op Duindigt ook"

Ik heb zelf regelmatig in Zweden paarden aan de start gehad en ook vreemde beslissingen ervaren. Het hoort er nu eenmaal bij.

Edens Boy heeft prima gepresenteerd en ze zouden, in mijn ogen, wel gek zijn als ze om een boete en schorsing, geen vervolg zouden geven aan dit optreden.

Overigens kunnen wij er hier in Nederland ook wat van, vraag maar aan Wilhelm Paal (tjes) en Ringostarr Treb ☺
Deze gebruikers waarderen kortebaan voor dit bericht (totaal 2):
LostInHarnessracing (13 jun 2021, 23:00) • Speedy (14 jun 2021, 13:55)
Waardering: 18.18%

witte
Amateur
Berichten: 140
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:45
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 233 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door witte »

Met Edens boy is het zo dat je hem attent moet houden anders gaat hij lopen lummelen. Dus onderweg af en toe een tikje om hem bij de les te houden. En daarbij de laatste rechte lijn waar het erom ging en Jaap hem een paar keer aantikte was al teveel in hun ogen. Ik weet niet of jullie van de week Hail Mary hebben zien lopen met bergh.? Dat vond ik persoonlijk een aanfluiting het paard draafde geen meter rende achter meer dan dat hij draafde. Als ze dan beginnen over schade voor de sport. Dan was dat wel 10 keer erger. Maar ja dat is een Zweed dus die heeft een streepje voor blijkbaar.
Deze gebruikers waarderen witte voor dit bericht:
Speedy (14 jun 2021, 13:55)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3538
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15588 keren
Ontvangen waarderingen: 2810 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Speedy »

witte ik had het ook gezien schandalig dat is veel erger dan voor jaap ik kom nu voor jaap op ------------kijk als je niks zegt blijft het zo ----------ik kreeg vroeger met speedy altijd 500 boette niet achter de auto weg wat krijgen ze nu ik heb er een keer met het comitee over gehad en de vdrp die zeiden toen op de vergadering maak je niet druk meyn heb toch geld zat veranderd toen speedy niet meer in nederland startte -------------------------verschil hou je toch je ziet het nu bij het C.D.A over een partij genoot

Plaats reactie