Duindigt

Wat speelt er zich af in Wassenaar
Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: Duindigt

Bericht door LostInHarnessracing »

Damn, wat een onscherpe beelden.

Je kunt bij het defilé (sowieso) de nummers der deelnemende dravertjes niet eens zien. Lastig.

Voor koers 4 ook weer wat ingezet, met OBLIVION.

------
OBLIVION viel tegen maar PlaatsKoppel en Trio wel goed, met die outsiders op twee en drie (voorlopige uitslag).

"Attentie! Afstand houden graag, ook tijdens de prijsuitreiking!"
Had de geweldige presentator wel even mogen zeggen.
Oei oei.

Leuk dat de deelnemende paardjes in deze koers allemaal een zak peentjes (wortels) meer krijgen.
*extra prijzen*
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (25 jul 2021, 16:26)
Waardering: 9.09%

witte
Amateur
Berichten: 140
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:45
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 233 keren

Re: Duindigt

Bericht door witte »

brouwer rijdt het gat dicht samen met blonk voor Jank Summerland, japie wint het anders met 20 mtr.
Deze gebruikers waarderen witte voor dit bericht:
Speedy (25 jul 2021, 16:25)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: Duindigt

Bericht door LostInHarnessracing »

De hele dag al, maar deze koers 5 was een prachtig eerbetoon aan Jan Harmsen.
Al die rijders die acte de presence gaven.

Mooie uitslag ook (trio en pk goed), haha.

------------

Oeps. De officiele uitslag werd even heel anders.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (25 jul 2021, 16:25)
Waardering: 9.09%

witte
Amateur
Berichten: 140
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:45
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 233 keren

Re: Duindigt

Bericht door witte »

gelukkig loopt het zo af het had ook heel anders kunnen gaan, toch mooie winnaar, oude stijder. Jan Harmsen was ook niet zo van de jonge paarden
die zou zo een oude strijder als winnaar wel kunnen waarderen.
Deze gebruikers waarderen witte voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (25 jul 2021, 16:25) • kortebaan (25 jul 2021, 16:37)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: Duindigt

Bericht door LostInHarnessracing »

Wat zat die Coralie Lecocq met de zweep op VOLCAN DE BELLANDE te slaan zeg, het hield maar niet op. Zeker gefrustreerd dat hoge verwachtingen totaal niet werden waargemaakt.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (25 jul 2021, 16:38)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Duindigt

Bericht door Speedy »

ik wil toch wel even reageren op de witte hij zegt dat jank summerland dan gewonnen had met 20 meter als dat zo is waarom gaat jaap aan de overkant niet naar buiten hij kreeg ruimte van rick ebbinge maar hij bleef zitten nu komt het hij heeft gedacht dat durk m boko het laatste rechte eind naar buiten zou lopen dat had ik ook gedacht want normaal doet durk dat altijd dan had hij binnendoor gekund maar dat gebeurde niet ik vond de terugstelling goed zonder enige twijfel jammer van de koers toch feliciteer ik henk en rick wester met de overwinning want die konden er niks aan doen mooie koersen gezien en feliciteer alle winnaars hugo had ze goed in norde ik had niet anders verwacht je ziet het blijft koers------------------------------------------over de uitslag hebben ze streng de drafregels aangepast zo als het in het regelement staat ---je moet je dan maar bij neerleggen ik zou best het laatste rechte eind vertraagd willen zien maar ik weet niet hoe het moet misschien kan iemand mij dat vertellen alvast bedankt vrienden maar het comitee heeft er wel de tijd voor genomen over uitslag
Laatst gewijzigd door Speedy op 30 jul 2021, 20:17, 2 keer totaal gewijzigd.

witte
Amateur
Berichten: 140
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:45
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 233 keren

Re: Duindigt

Bericht door witte »

Ja stef hij had eerder uit kunnen trekken. Maar op duindigt komt eigenlijk altijd ruimte. Dus ik snap hem in deze actie wel.
En als de paarden een beetje hun lijn houden had er ook weinig aan de hand geweest. De koers op Wolvega van Lana Lobell had ik meer problemen mee. Daar zit hij te slapen. Als je dat een paar keer hebt krijg je een lindstedt boko verhaal.
Ik vind Jaap een top rijder. Maar soms lijkt hij me besluiteloos. Maar goed dan heb je een gezegde dat gaat met stuurlui en wal😛. Maar goed het was een mooie dag mooie winnaars veel publiek. Dus het kan nog wel steeds. Hoewel ik de overwinning van Kenzo W mooi en sterk vind. 800 mtr 3 dik en dan dooiespoor en het zo afmaken. Is voor mij de mooiste winnaar van de dag, Jyvonne Vrijenesse. Een klein gewoon simpel paardje. Zou je zeggen. Maar wat een speed aan de overzijde. En dan gewoon de laatste 500 mtr doorstampen zonder enig probleem.
Deze gebruikers waarderen witte voor dit bericht:
Speedy (26 jul 2021, 15:45)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Duindigt

Bericht door Speedy »

wat mij verbaasde dat hugo jr niet in het beeld was zondag de man die zoveel voor jan heeft gewonnen ik heb hem wel 4x gebelt maar krijg geen gehoor jammer ik hoop wel dat het goed met hem gaat ik vind het wel vreemd bij wolvega hans sinnege -en ralf-dekker-die er geen woord over zegt en ook niet zondag op duindigt p.s hoop dat hij gauw weer een koers rijdt wand ik gun hem het beste hij blijft een top pikeur hugo je heb mij nummer en kan mij altijd bellen vriend

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Duindigt

Bericht door Speedy »

1 dag na wolvega wat zal het moeilijk worden om paarden te krijgen hoop voor Aad Van Schie dat het een mooie dag wordt wat die man al voor de sport gedaan heeft en nog een wereldman voor iedereen zo ken ik hem en zijn vrouw succes en mooi weer

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3487
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15377 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Duindigt

Bericht door Speedy »

in de draf-en-rensport van nr 30 een stuk van hans sinnege dat micha zegt dat hij-niet- van zijn lijnafweek en jaap van rijn zegt dat frans van der blonk-de schuldige was maar waarom staat er niet bij wat micha heeft gezien-op beelden bij het comitee als micha en jaap daar over eens was dan kan je toch in beroep gaan want recht is recht en krom is krom als je het zo leest dan hebben ze soul strong de overwinning afgenomen maar ook van frans lees ik niks in het verhaal laten ze alle drie nou is openlijk hun verhaal vertellen in de draf en rensport dat zou ik normaal vinden nu is het toch heel onbevredigend voor iedereen kan altijd nog b.v. in nr 82 nu hoor ik de gekste verhalen er over en dat is jammer voor iedereen die ook gespeelt hebben en de eer van zo koers om te winnen die zijn er niet elke week mij conclusie is ik twijfel nu over de uitslag maar dat hoeft niet iedereen met mij eens te zijn verder allemaal succes

Plaats reactie