Wedbeters Podcast - Slaat Erwin Bot opnieuw toe op Vincennes?

Het topic over de wedaanbieder in Nederland
ZEturf
Leerling
Berichten: 59
Lid geworden op: 28 apr 2020, 12:01
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 73 keren

Wedbeters Podcast - Slaat Erwin Bot opnieuw toe op Vincennes?

Bericht door ZEturf »

In de Wedbeters Podcast van deze week praten wij met Erwin Bot, die afgelopen zaterdag verrassend toesloeg op Vincennes met Because You Love Me en die komend weekend opnieuw goede kansen heeft met ditzelfde paard. Wij kijken natuurlijk terug op het Vincennes weekend met een prachtige Prix d’Amerique ZEturf Legend Race (beleef de eindfase nog een keer), maar kijken ook alvast vooruit naar het komend weekend met het Gouden Paard in Wolvega/Mons, mooie rensport uit Ierland en op de zondag goede kansen voor Richard Westerink’s Etonnant in de Prix de l’Ile de France op Vincennes. Verder onder andere de vaste rubrieken Het nieuws in 5 minuten en de ZEturf promoties. Luister hier naar de uitzending: www.zeturf.nl/wedbeters
Deze gebruikers waarderen ZEturf voor dit bericht:
Speedy (04 feb 2021, 19:21)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
administrator
Site Admin
Berichten: 220
Lid geworden op: 31 mar 2020, 11:38
Locatie: Belgium
Gegeven waarderingen: 941 keren
Ontvangen waarderingen: 368 keren

Re: Wedbeters Podcast - Slaat Erwin Bot opnieuw toe op Vincennes?

Bericht door administrator »

Allright schreef: 04 feb 2021, 16:04 Aan ZEturf,

In de voorbije weken hebben TROTR Media en ZEturf elkaar weten te vinden.
Zo vergroten we de zichtbaarheid van ZEturf en daar kan de draf- en rensport sector direct weer van profiteren.

Een tijdje geleden heeft ZEturf ook http://drafenrensportforum.nl/ al weten te vinden
Dat vergrootte ook de zichtbaarheid van ZEturf

Mag http://drafenrensportforum.nl/ zich nu ook gesteund weten door ZEturf ?
Dan kunnen wij in ieder geval doorgaan met onze activiteiten.

de Site Adminadministrator
Daar sluit ik me bij aan. Niet om eigen belang, maar voor het belang van de draf en rensport.
Deze gebruikers waarderen administrator voor dit bericht:
Speedy (04 feb 2021, 19:20)
Waardering: 9.09%
Draf en rensport forum administrator

a.hoegen2412
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Wedbeters Podcast - Slaat Erwin Bot opnieuw toe op Vincennes?

Bericht door a.hoegen2412 »

Ook wij sluiten ons erbij aan in het belang van de totale DRAF- EN RENSPORT in Nederland.
Deze gebruikers waarderen a.hoegen2412 voor dit bericht:
Speedy (04 feb 2021, 19:20)
Waardering: 9.09%

Balance55
Professional
Berichten: 5886
Lid geworden op: 16 okt 2020, 14:04
Gegeven waarderingen: 46 keren
Ontvangen waarderingen: 7182 keren

Re: Wedbeters Podcast - Slaat Erwin Bot opnieuw toe op Vincennes?

Bericht door Balance55 »

Runnerz schreef: 04 feb 2021, 09:12 In de Wedbeters Podcast van deze week praten wij met Erwin Bot, die afgelopen zaterdag verrassend toesloeg op Vincennes met Because You Love Me en die komend weekend opnieuw goede kansen heeft met ditzelfde paard. Wij kijken natuurlijk terug op het Vincennes weekend met een prachtige Prix d’Amerique ZEturf Legend Race (beleef de eindfase nog een keer), maar kijken ook alvast vooruit naar het komend weekend met het Gouden Paard in Wolvega/Mons, mooie rensport uit Ierland en op de zondag goede kansen voor Richard Westerink’s Etonnant in de Prix de l’Ile de France op Vincennes. Verder onder andere de vaste rubrieken Het nieuws in 5 minuten en de ZEturf promoties. Luister hier naar de uitzending: www.zeturf.nl/wedbeters

Ik zie dat u nog steeds inlogt op het enige echte onafhankelijke draf- en rensportkanaal van Nederland met uw Runnerz gebruikersnaam en wachtwoord. Vergeet niet uw oude naam en/of inloggegevens te wijzigen bij uw bestaande socialmediakanalen!
Deze gebruikers waarderen Balance55 voor dit bericht:
administrator (10 feb 2021, 16:05)
Waardering: 9.09%

Plaats reactie