hoe kan ik de koersen van aby zien vandaag --er gingen 8 paarden van start over 1000 meter een afval races misschien ook iets voor nederlandse koersen alvast bedankt
Speedy schreef: 09 aug 2024, 17:58
hoe kan ik de koersen van aby zien vandaag --er gingen 8 paarden van start over 1000 meter een afval races misschien ook iets voor nederlandse koersen alvast bedankt
ik zag dat hohneck moet lopen maar ik kan hem niet terugvinden dom vergeten op te schrijven wie weet het wanneer en alvast bedankt voor alles wat je voor me doet
Speedy schreef: 09 aug 2024, 18:37
ik zag dat hohneck moet lopen maar ik kan hem niet terugvinden dom vergeten op te schrijven wie weet het wanneer en alvast bedankt voor alles wat je voor me doet
Zie de topic 'Inschrijvingen, startveld, uitslag en race replay Critérium de Vitesse de Basse-Normandie 2024, Argentan, 10 augustus'
mooi he een uitdaging natuurlijk je moet wel wat ouderen paarden starten kan niet op wolvega ? alles kan natuurlijk dan maar over 1100 meter nadenken waard welke baan gaat de uitdaging aan ben benieuwd---en bedankt voor Hohneck koers ----ik zou je graag een keer willen ontmoeten ga je wel ook naar de koersenbanen toe zet het maar op het forum wanneer je gaat ook alvast bedankt