Gefeliciteerd, entrainement Mollema, met de winnaar MISTER PARKER!
(koers live niet gezien, wel de uitslag later).
En zometeen, gaan we wel live kijken, JOS MAZA, in de laatste koers. 18.05 uur. € 30.000,- aan prijzengeld en tropische temperaturen. Houd dan maar eens het hoofd koel. Rothengatter kan het.
mooie 2de plaats voor Dion Tesselaar in Enghien ga zo door ---p.s ook Allaire kan met 2 paarden falen die favoriet waren alles kan en niks is zeker in de drafsport
Net thuis van een roadtrip, even wat checken. Zo wat goed zeg! In koers 2 op Capelle sleepte stal Crebas de eerste en de derde prijs in de wacht. De topfavoriet werd slechts tweede en MARWIN was echt een outsider voor de wedders; voor hen een gouden tip: houdt voortaan meer rekening met de Nederlanders in Frankrijk.
(Er komen op Capelle nog een aantal koersen dienaangaande).
Hans je paard had verdiend om te winnen vind ik -------is die pikeur bang dat hij slaat nee toch -----toch moeten ze rijder straffen waarom levens gevaarlijk hoe hij achter over ligt en dat meen ik echt maar dat is mij mening maar je paard was er klaar voor netjes voor berijd hulde aan onze vriend Appie ga zo door
Speedy schreef: 30 aug 2025, 18:36
Hans je paard had verdiend om te winnen vind ik -------is die pikeur bang dat hij slaat nee toch -----toch moeten ze rijder straffen waarom levens gevaarlijk hoe hij achter over ligt en dat meen ik echt maar dat is mij mening maar je paard was er klaar voor netjes voor berijd hulde aan onze vriend Appie ga zo door
Onderstaand de uitslag en race replay van de koers.
de nederlanders weten ook het geld te verdienen in frankrijk- mooie successen kijk terug gisteren naar vincennes alle van harte gefeliciteerd ga zo door
Noah Newport, Enea Font, Kris Martin, Mercedes Star (HS) en Nelson Greenwood staan ingeschreven voor de Prix de Mehun-sur-Yèvre, een met € 60.000 gedoteerde internationale draverij over 2.100m met autostart, die op donderdag 18 september op Paris-Vincennes op het programma staat.. Via de onderstaande link kunt u alle inschrijvingen zien.
Balance55 schreef: 14 sep 2025, 09:40
Noah Newport, Enea Font, Kris Martin, Mercedes Star (HS) en Nelson Greenwood staan ingeschreven voor de Prix de Mehun-sur-Yèvre, een met € 60.000 gedoteerde internationale draverij over 2.100m met autostart, die op donderdag 18 september op Paris-Vincennes op het programma staat.. Via de onderstaande link kunt u alle inschrijvingen zien.
Balance55 schreef: 14 sep 2025, 09:40