Voorlopige Epiloog.
De artikelen komen uit mijn scheurarchief, waar ik voornamelijk leuke, optimistische of anderszins interessante onderwerp opgeborgen heb.
In 1980 was de komst van Schaesberg een optimistisch, spannend en leuk gegeven, vandaar mijn interesse.
Zoals jullie kunnen zien, liep met het laatste artikel, het jaar 1980, op het eind.
Of ik nog veel meer van Schaesberg tegenkom in de latere jaren weet ik niet, maar ik zal dat hier ook wel plaatsen
Ik ben een keer op deze prachtige baan geweest en vind het jammer dat
- Schaesberg zo ver van Heemskerk ligt,
- De baan naar mijn menig geen echte kans heeft gehad,
- zoveel goed geld naar de galamissen is gegaan.
De opkomst van Schaesberg, deel 17
-
a.hoegen2412
Re: De opkomst van Schaesberg, deel 17
Samenwerking is altijd essentieël. Wij zijn zo'n 5x in Schaesberg geweest. Het was een prachtige baan, maar ja de afstand he.
-
Greyhound
- Professional
- Has thanked: 463 times
- Been thanked: 476 times
Kortebaan mooie serie heb je geplaatst, complimenten hiervoor.
Schaesberg was helemaal in Limburg!, de trainers en pikeurs gaan nu naar Mons, ver Duitsland in en naar Zweden. Wat is ver weg?
Schaesberg was helemaal in Limburg!, de trainers en pikeurs gaan nu naar Mons, ver Duitsland in en naar Zweden. Wat is ver weg?
-
a.hoegen2412
De afstand was zeker niet de enige reden waarom Schaesberg mislukt is. Dat weten we allemaal.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1330 times
- Been thanked: 161 times
ik had toen gehoord dat familie stassen de baan wilde overnemen maar helaas ging dat niet door jammer