Ik zou heel graag aan Cees Pino willen vragen of hij op 20 januari 1970 nog bij Giel van der Togt werkte ?
Dit was de datum waarop Giel met Esmoreit in de laatste koers op die dinsdagavond won, het paard was van “ Dikke Karel “ die hem toen ook voor een “ pak” gespeeld had, hij bracht 9 tegen 1 en het feest werd uiteraard in het Statewapen voortgezet.
Dit is ook één van de vele verhalen van Karel waar er ook een aantal in het Archief beschreven staan.
Vraag aan Cees Pino.
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 91 times
-
Dolf Rieken
- Professional
Re: Vraag aan Cees Pino.
Jammer Cees, het scheelde niet veel anders had je vast nog wel iets toe kunnen voegen aan het toch al kleurrijke verhaal.
Ik weet ook nog wel dat Karel aan “Wie van de drie” mee deed en op het laatst bij de bekendmaking van de andere kandidaten zich voorstelde als directeur van een bromtollen-fabriek.
Deze figuren waren de charme van het koersbezoek maar “ Das war einmal “
Ik weet ook nog wel dat Karel aan “Wie van de drie” mee deed en op het laatst bij de bekendmaking van de andere kandidaten zich voorstelde als directeur van een bromtollen-fabriek.
Deze figuren waren de charme van het koersbezoek maar “ Das war einmal “
Dacht dat hij zei..... werk op de eindcontrole van de muziekafdeling van de bromtollenfabriek.
-
Dolf Rieken
- Professional
-
Malgre Tout
- Amateur
- Been thanked: 10 times
Precies zo Robert 9. GEWELDIG !Robert 9 schreef: 29 dec 2025, 21:56 Dacht dat hij zei..... werk op de eindcontrole van de muziekafdeling van de bromtollenfabriek.