a.hoegen2412 schreef: 30 okt 2020, 23:12
Nou Sinnige: je schijnt je eigen podcast en wat je erin zegt niet te kennen. Je begint over Friese en Groningse trainers, die met hun vrachtwagens naar Gelsenkirchen moeten en ook Monchengladbach en dan noem je in een adem Wassenaar en zeg je er ook nog bij : DAT IS NIET DE BEDOELING.
Nou Sinnige de ballen en reageer maar niet meer op dit mooie Forum. Dat doe je dan maar op het andere Forum.
"Wat is dat nou [vensterbank], een kabouter??
"Ja. Dat is mijn gelukskabouter."
Vlog (of 'podcast' zoals het hier genoemd wordt) nog eens teruggeluisterd, en het ging m.i. alleen maar om het onwenselijke fenomeen dat paardjes en pikeurs uit Friesland en Groningen niet op het VPW of in het Stadspark terecht kunnen maar wel op Duindigt en Gelsenkirchen of nog verder Duitsland in.
En dan krijg je dus al dat bizar ver gereis, dat niet had gehoeven. En coronatechnisch gecontraindiceerd juist. Dom. Van de beslissende veiligheidsregio's. Verder nergens om. Niets te maken met dat Duindigt 'minder' zou zijn dan VPW ofzo.
Op Duindigt zijn misschien veranderingen en verbouwingen op komst, als je het allemaal zo hoort, en er wordt keihard gewerkt door vrijwilligers. En half Nederland in lockdown, onzekere tijden voor de drafsport. Dit brengt misschien spanningen met zich mee..
"De ballen, en reageer maar niet meer op dit forum" vind ik al helemaal niet kunnen.
Mijn mening, zal er verder over op houden.
Laten we het forum positief en voor iedereen welkom houden.