mooie koersen gezien vandaag en allen winnaars van harte gefeliciteerd erg van genoten --- Robin Goudsbloem altijd heel enthousiast en vond een crack Novato---heel fijn dat hij kwam een publieks trekker natuurlijk --had ook leuk gevonden dat jouw paard had gelopen -maar die zou wel een andere koers hebben op een andere baan --succes p.s. ik vind dat Jeffry Mieras altijd zo rustig blijft dat doet hij al jaren --heb hem mee gemaakt bij Hugoos
Langeweg daar was hij groot fan van en weet nog goed dat hij Russel November een paard wat Gert Jan de Vries altijd deed mocht Uitrijden daar genoot hij heel veel van en van de Hugoos veel geleerd hebben wat je niet moet doen --wens hem verder nog heel veel succes
alkmaar-tips-felicitaties--waardering
- Speedy
- Professional
- Gegeven waarderingen: 16966 keren
- Ontvangen waarderingen: 3036 keren
- Speedy
- Professional
Re: alkmaar-tips-felicitaties--waardering
ik hoop dat het met Willem zwart goed gaat dat was het belangrijkste van de dag voor Marjan --------en ze bood een leuk toekomstig koerspaard aan ze zei leuk paard voor Alkmaar maar ik denk ook voor andere banen succes met je verkoop
- Waardering: 9.09%
- Speedy
- Professional
het is Willem Swart --met een S in plaats van een Z sorry goed bedoeld toch
- Waardering: 9.09%
-
- Professional
- Gegeven waarderingen: 6871 keren
- Ontvangen waarderingen: 7014 keren
Het gaat goed met Willem, gistermiddag mocht hij weer naar huis. Vanochtend nog weer even voor controle in het ziekenhuis geweest en alles is goed.
- Waardering: 18.18%