- 1977-7-5 Narciso Tefka.jpg (1.22 MiB) 600 keer bekeken
Uit Stef 's Plakboek (35)
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 295 times
Re: Uit Stef 's Plakboek (35)
Mooi prijsje hè Stef 5.000 gulden voor de winnaar door Ome Piet gesponsord 
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1349 times
- Been thanked: 162 times
ja natuurlijk was Ome PIet een wereldman voor de sport van zulke mensen kan je nooit te veel van hebben ------ja dolf ik wil niet opscheppen maar Narciso Tefka daar heb ik toch een zeer goed koerspaard van gemaakt toch
-
JandeW
- Amateur
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 29 times
Volgens mij is de boerderij hier in Beets hem ook nooit vergeten. Hij was vooral in het begin niet zo makkelijk heb ik gehoord. Maar inderdaad wel goed koerspaard geworden.
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1349 times
- Been thanked: 162 times
nou Jan dat kan je wel zeggen heb wat mee gemaakt met hem in de eerste 6 weken nam hem een keer mee naar alkmaar vloog hij de railing over de bocht bij het stal terrein verder heb je het verhaal wel gelezen denk ik hij liep toen dag en nacht buiten en toen is hij goed geworden gelukkig maar hij kreeg goed te eten 3x op een dag bedankt voor je reactie -------Jan ik kom gauw een keer aan ben vaak in de buurt zet wel op het forum wanneer als je het goed vind
-
Dolf Rieken
- Professional
- Has thanked: 120 times
- Been thanked: 295 times
De familie Kouwenhoven uit Pijnacker hebben heel wat Tefka-tjes gefokt en daar was Narciso veruit de beste van en dat heeft ze vast veel plezier gedaan.
Ja Stef met Speedy Volita kan iedereen schitteren maar met paarden zoals deze kun je bewijzen dat je een vakman bent.
Ja Stef met Speedy Volita kan iedereen schitteren maar met paarden zoals deze kun je bewijzen dat je een vakman bent.