Kwaliteit beelden Zweden

Het topic over de wedaanbieder in Nederland
Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2924
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3100 keren
Ontvangen waarderingen: 3906 keren

Re: Kwaliteit beelden Zweden

Bericht door LostInHarnessracing »

Knutselman schreef: 03 jun 2023, 19:17 Geluid uitzetten, probleem opgelost.
Nee, daar is het probleem niet mee opgelost. Hooguit erger ik me dan niet meer aan het gewauwel van die Harry.

Maar het probleem is: onscherpe beelden en volstrekt warrige verslaggeving. En dat kun je gewoon niet maken tegenover de wedder/kijker, dat is het probleem. Dat los je niet op met geluid uitzetten.

Maar als mensen het verder wel best vinden houd ik er gewoon over op. Veel kijkplezier met de Zweedse uitzendingen van ZETurf.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (11 jun 2023, 16:32)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2924
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3100 keren
Ontvangen waarderingen: 3906 keren

Re: Kwaliteit beelden Zweden

Bericht door LostInHarnessracing »

Kwek kwek kwek, maar ze zegt verder niets zinnigs of informatiefs, die Annette Lennon.
We mogen in Ned. onze haanties dichtkniepen met Hans, Rogier en Ferry en al die anderen.
Had het koppel in Grand Prix Oslo net goed (was een actie van ZETurf, voor extra speltegoed), altijd wel leuk om aan zulke acties mee te doen, wel eerst promotie activeren hè).

Gefeliciteerd, Rick Ebbinge met de tweede plaats voor MOSES BOKO op Bjerke. 👍🐴✨️
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (11 jun 2023, 16:31)
Waardering: 9.09%

Malgre Tout
Amateur
Berichten: 117
Lid geworden op: 19 jun 2021, 22:38
Gegeven waarderingen: 53 keren
Ontvangen waarderingen: 328 keren

Re: Kwaliteit beelden Zweden

Bericht door Malgre Tout »

LostInHarnessracing schreef: 11 jun 2023, 15:40 Kwek kwek kwek, maar ze zegt verder niets zinnigs of informatiefs, die Annette Lennon.
We mogen in Ned. onze haanties dichtkniepen met Hans, Rogier en Ferry en al die anderen.
Had het koppel in Grand Prix Oslo net goed (was een actie van ZETurf, voor extra speltegoed), altijd wel leuk om aan zulke acties mee te doen, wel eerst promotie activeren hè).

Gefeliciteerd, Rick Ebbinge met de tweede plaats voor MOSES BOKO op Bjerke. 👍🐴✨️
Knap dat je het koppel al om 15.40 goed had voor een koers welke om 17.30 wordt gelopen.
Deze gebruikers waarderen Malgre Tout voor dit bericht:
Speedy (11 jun 2023, 16:32)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3538
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15599 keren
Ontvangen waarderingen: 2812 keren

Re: Kwaliteit beelden Zweden

Bericht door Speedy »

ik denk waarschijnlijk dat je de koppel van moses boko bedoeld hoop van wel voor je verder succes we krijgen wel antwoord van je toch

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2924
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3100 keren
Ontvangen waarderingen: 3906 keren

Re: Kwaliteit beelden Zweden

Bericht door LostInHarnessracing »

Malgre Tout schreef: 11 jun 2023, 16:14
LostInHarnessracing schreef: 11 jun 2023, 15:40 Kwek kwek kwek, maar ze zegt verder niets zinnigs of informatiefs, die Annette Lennon.
We mogen in Ned. onze haanties dichtkniepen met Hans, Rogier en Ferry en al die anderen.
Had het koppel in Grand Prix Oslo net goed (was een actie van ZETurf, voor extra speltegoed), altijd wel leuk om aan zulke acties mee te doen, wel eerst promotie activeren hè).

Gefeliciteerd, Rick Ebbinge met de tweede plaats voor MOSES BOKO op Bjerke. 👍🐴✨️
Knap dat je het koppel al om 15.40 goed had voor een koers welke om 17.30 wordt gelopen.
Oeps, bedankt, had verkeerde koers voor me (koppel wel goed).
Die koers komt dus nog.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (11 jun 2023, 16:56)
Waardering: 9.09%

Plaats reactie