hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

nvt
Laatst gewijzigd door Speedy op 28 mar 2023, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans het was weer leuk met jaap terstal rustig en leuke verhalen ga zo door vriend en alle winnaars van harte gefeliciteerd en mooi dat er zoveel mensen volgende week komen wolvega goed bezig met alles wat in hun belang is voor de sport 10 +
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Hans Sinnige (21 mar 2023, 16:08)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

mooie uitzending gisteravond heb het helemaal gekeken keurig netjes over wat het kan gebeuren in de fokkerij en goede uitleg van iedereen die daar een mening over heeft --------------------------------maar hoe je het went of keerd fokken blijft gokken en dat is al jaren zo maarheb er van genoten geen onziggepraat allemaal succes verder vrienden------------------belangrijk is dat hij of zij een goed hoofd heeft om te koersen en of die nou recht of niet in de goede stand staat maakt niet uit karakter moeten ze hebben vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Hans Sinnige (21 mar 2023, 16:08)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

punt 1 alle winnaars van harte gefeliciteerd en hans was weer gezellig bij jouw en was weer een mooie koersavond met veel sponsoren en die er veel van genoten hebben juist daar moeten we het van hebben er blijft er nog altijd veel van over hard werken voor ralf dekker en zijn medewerkers maar worden echt beloond je ziet maar er op uit en zoeken blijven naar nieuwe mensen prettig weekend allemaal en geniet er van na vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht (totaal 2):
Hans Sinnige (25 mar 2023, 23:47) • Greyhound (26 mar 2023, 08:23)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

punt allen winnaars vandaag van harte gefeliciteerd en hans was weer leuk met stefan ga zo door vrienden en was ook leuk om de school er bij te halen je maakt ze enthoesast en je weet maar nooit misschien gaat de volgende koersdag een paar ouders mee om van de sport te genieten prettig weekend allemaal
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Greyhound (31 mar 2023, 19:23)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans ik heb het verhaal gelezen van jouw fokkerij ja falco daar heb je tot heden toe het meest van genoten denk ik per start 350 euro dat haalt niet iedereen toch en de toekomst ja pip bianco zo te zien een heel mooi veulen op de foto ik hoop dat je daar heel veel plezier van krijgt vriend --------------------ik zie mercedes star niet in de baan hoe is het daar mee -----------------------hoop van dat hij het beter gaat doen hij valt me nu wat tegen had hem beter verwacht succes verder
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (04 apr 2023, 20:08)
Waardering: 9.09%

Hans Sinnige
Leerling
Berichten: 90
Lid geworden op: 29 jun 2020, 13:18
Gegeven waarderingen: 243 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Hans Sinnige »

Mercedes heeft na een paar harde koersen even rust gehad. Hij start wellicht zaterdag al als ze hem nodig hebben, anders de weken erna 👍
Deze gebruikers waarderen Hans Sinnige voor dit bericht (totaal 3):
Greyhound (03 apr 2023, 16:29) • Speedy (03 apr 2023, 16:35) • LostInHarnessracing (04 apr 2023, 20:08)
Waardering: 27.27%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans ik wil toch even reageren op nr 13 het verhaal van DEheer P Delis op pagina 13------------------punt 1 ik waardeer hem zeker wat de man doet voor de sport maar wat hij zegt over te kort aan paarden zegt hij ik weet het niet nou dan kan ik hem wel vertellen waar in het zit --------heb het al eerder gezegd een hoop koerspaarden gaan de grens over ook die van hem iedereen mag beslissen over zijn eigen paarden maar ik zeg ook de paarden staan te veel bij een hoop trainers bedoel de grote jongens van de trainers als die nou eens verdeeld zouden worden over andere trainers dan komen er zeker meer paarden in de koers heb de laatste week even gekeken op de ndr side hoeveel er staan met de zelfde winsommen daar maak ik van op er zijn wel paarden maar niet op de juiste plaats punt 3 maar iedereen-mag zelf bepalen waar zijn paard staat dat is zeker en verkopen waar hij heen gaat ik wens iedereen veel succes met zijn paarden hoop dat zaterdag weer een mooi koersdag wordt vrienden-en succes met je paard
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (04 apr 2023, 20:09)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

maar hans jij weet toch ook wel als je loopt op wolvega dat het harde koersen zijn daar is toch geen misverstand over je moet als de tijden kloppen waar ik mij vraagtekens wel eens bij denkt dat moet hij nu dicht bij de 1.14 komen toch maar succes vriend

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans van harte gefeliciteerd goed in zijn draf en begon heel goed en zo trouw als een deur de rust heeft hem goed gedaan voor jouw en appie kunnen jullie weer samen de toekomst naar de volgende eentjes ook danny van harte gefeliciteerd ga zo door ook alle winnaars vandaag van harte gefeliciteerd vond ook leuk dat ruud pools won zeker verdiend allemaal prettige paasdagen
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Hans Sinnige (09 apr 2023, 00:25)
Waardering: 9.09%

Gesloten