Nieuwe vlog D&R

Wat is er online te zien, lezen en horen. Lees en deel het hier
Greyhound
Professional
Berichten: 2831
Lid geworden op: 10 mei 2020, 10:37
Gegeven waarderingen: 6279 keren
Ontvangen waarderingen: 6544 keren

Nieuwe vlog D&R

Bericht door Greyhound »

Deze gebruikers waarderen Greyhound voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (03 aug 2022, 15:56) • LostInHarnessracing (03 aug 2022, 23:35)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3527
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15557 keren
Ontvangen waarderingen: 2805 keren

Re: Nieuwe vlog D&R

Bericht door Speedy »

waarom moet duitsland nou zo afgebrand worden -verbeter de paardensport en begin in nederland daar is nog genoeg te doen om het te verbeteren hans en cees kijk is hoeveel geld we daar weghalen en regels zijn regels dat hoort er nou eenmaal bij ik zie nog steeds dat de zweep mee wordt genomen op grasbanen terwijl robin goudsbloem al een waar schuwing heeft gegeven let er maar op hier komt het ook nog wel dat soort bepalingen -----maar hans en cees succes vrienden----------niemand is verplicht om daar te koersen maar dat ziet er dus slecht uit voor een paar nederlandse trainers die het moet hebben om daar te koersen hoe komt onze grote vriend marciano hauber aan zijn winnaars en cees hetteling met zijn paarden waar moeten die paarden dan maar starten een vergelijking met duitsland alkmaar duindigt grasbaan koersen en --wolvega sorry maar als je de paarden daar niet voor heeft met alle respect voor het paard hoe komen ze aan winnaars en stellen hun eigenaren niet te leur -----------kijk vrienden wij hebben het vroeger ook mee gemaakt we konden op duindigt weinig winnen terwijl jan ze baan was hij zei toen letterlijk ach nootdorp gezellig om daar heen te gaan maar toen het niet ging gingen we ook met duindigt paarden naar nootdorp en wonnen veel koersen ik bedoel maar gelukkig bleven onze eigenaren ons trouw tot zelf de heer van de elshout en de heer schoonheim gaven hun medewerking en de paarden werden weer beter en toen ging het later op duindigt weer prima met de winnaars -maar laat iedereen nou beslissen wat hij wil waar hij gaat koersen een ding weet ik zeker elke eigenaar wil wel eens een paar eentjes achter zijn paard staan en daar ben ik het volkomen mee eens j-het is leuk om jullie te horen maar blijf over nederland praten heb je je wel eens afgevraagd waarom rick ebbinge naar zweden is verhuist succes vrienden-----------vergeet-niet het verhaal van eland op nootdorp---daarna won hij heel veel

Plaats reactie