Alle moeite voor niets

Dat ene paard, met die blessure, hoe gaat het daar mee? En die pikeur die naar het buitenland ging, hoe gaat het daar mee? Kortom, hoe is het eigenlijk met?
Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Alle moeite voor niets

Bericht door LostInHarnessracing »

Godver!!
😡😡
Had een heel nieuw topic geschreven over de drafsport in Nederland. Verleden, heden en toekomst.
De vragen over de verschillen met Zweden en Frankrijk en ons land. Hoezeer de sport leeft. Ideeën en suggesties en vragen om duidingen .

Een nogal uitgebreide tekst in een eerste bericht in een nieuw topic.

Alle spelfouten/typ's eruit gehaald, monnikenwerk op een priegeltelefoon, en .... :gedrukt op 'verstuur'.
Maar deze klote site (website technisch gesproken) had me weer uitgelogd!! En je moet dan opnieuw inloggen. En vooral: al die moeite, al die tekst WEG. Kwijt.
Nou, stik er maar in. Ben er wel even goed klaar mee!. Wat is dit voor middeleeuws amateurisme, troep!

Goedemorgen trouwens.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (27 jun 2022, 14:34)
Waardering: 9.09%

aggro3101
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Alle moeite voor niets

Bericht door aggro3101 »

Welke site bedoel je.
Deze gebruikers waarderen aggro3101 voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (27 jun 2022, 14:34) • Greyhound (27 jun 2022, 16:35)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
administrator
Site Admin
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 mar 2020, 11:38
Locatie: Belgium
Gegeven waarderingen: 940 keren
Ontvangen waarderingen: 362 keren

Re: Alle moeite voor niets

Bericht door administrator »

Allereerst, heel vervelend dat dit is gebeurd is en dat dit frustratie heeft opgeleverd.

Heb de logs nagekeken en er zijn deze ochtend geen technische problemen geweest, 100% uptime vandaag.
Het is wel bekend dat het gebruik van deze forumsoftware (PHPbb) op mobile telefoons problemen kan opleveren. Het wil weleens gebeuren dat de gebruiker wordt uitgelogd omdat er gebruik gemaakt wordt van roaming data en onstabiele mobiele browser.
PHPbb is wereldwijd de meest gebruikte forumsoftware.

Goedemiddag.

LostInHarnessracing schreef: 27 jun 2022, 09:44 Godver!!
😡😡
Had een heel nieuw topic geschreven over de drafsport in Nederland. Verleden, heden en toekomst.
De vragen over de verschillen met Zweden en Frankrijk en ons land. Hoezeer de sport leeft. Ideeën en suggesties en vragen om duidingen .

Een nogal uitgebreide tekst in een eerste bericht in een nieuw topic.

Alle spelfouten/typ's eruit gehaald, monnikenwerk op een priegeltelefoon, en .... :gedrukt op 'verstuur'.
Maar deze klote site (website technisch gesproken) had me weer uitgelogd!! En je moet dan opnieuw inloggen. En vooral: al die moeite, al die tekst WEG. Kwijt.
Nou, stik er maar in. Ben er wel even goed klaar mee!. Wat is dit voor middeleeuws amateurisme, troep!

Goedemorgen trouwens.
Deze gebruikers waarderen administrator voor dit bericht (totaal 3):
Speedy (27 jun 2022, 14:34) • Greyhound (27 jun 2022, 16:35) • LostInHarnessracing (27 jun 2022, 17:52)
Waardering: 27.27%
Draf en rensport forum administrator

kortebaan
Professional
Berichten: 917
Lid geworden op: 03 mei 2020, 12:12
Gegeven waarderingen: 1030 keren
Ontvangen waarderingen: 2214 keren

Re: Alle moeite voor niets

Bericht door kortebaan »

Ik had de gewoonte om als ik bijdrage maakte voor de rubriek Üit de oude doos" om regelmatig de knop, "bewaar Concept" te gebruiken.
De eerste keren dat ik dat deed, had ik nog al moeite om het concept daarna terug te vinden, maar uiteindelijk lukte dat wel.
Nu ben ik dat weer kwijt, maar als ik weer eens wat archief materiaal ga plaatsen vind ik dat wel weer.
Jammer joh, je stelt altijd van die interessante vragen,
Gewoon nog eens proberen, in kleinere hapklare brokken. Ik zal met plezier je vragen beantwoorden (om jag kan :D ).
Frankrijk ligt mij minder.
Deze gebruikers waarderen kortebaan voor dit bericht (totaal 3):
Greyhound (27 jun 2022, 16:35) • LostInHarnessracing (27 jun 2022, 17:40) • Speedy (28 jun 2022, 16:58)
Waardering: 27.27%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: Alle moeite voor niets

Bericht door LostInHarnessracing »

aggro3101 schreef: 27 jun 2022, 10:22 Welke site bedoel je.
Deze site.
Het www.drafenrensportforum.nl
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (28 jun 2022, 16:57)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: Alle moeite voor niets

Bericht door LostInHarnessracing »

administrator schreef: 27 jun 2022, 13:56 Allereerst, heel vervelend dat dit is gebeurd is en dat dit frustratie heeft opgeleverd.

Heb de logs nagekeken en er zijn deze ochtend geen technische problemen geweest, 100% uptime vandaag.
Het is wel bekend dat het gebruik van deze forumsoftware (PHPbb) op mobile telefoons problemen kan opleveren. Het wil weleens gebeuren dat de gebruiker wordt uitgelogd omdat er gebruik gemaakt wordt van roaming data en onstabiele mobiele browser.
PHPbb is wereldwijd de meest gebruikte forumsoftware.

Goedemiddag.

LostInHarnessracing schreef: 27 jun 2022, 09:44 Godver!!
😡😡
Had een heel nieuw topic geschreven over de drafsport in Nederland. Verleden, heden en toekomst.
De vragen over de verschillen met Zweden en Frankrijk en ons land. Hoezeer de sport leeft. Ideeën en suggesties en vragen om duidingen .

Een nogal uitgebreide tekst in een eerste bericht in een nieuw topic.

Alle spelfouten/typ's eruit gehaald, monnikenwerk op een priegeltelefoon, en .... :gedrukt op 'verstuur'.
Maar deze klote site (website technisch gesproken) had me weer uitgelogd!! En je moet dan opnieuw inloggen. En vooral: al die moeite, al die tekst WEG. Kwijt.
Nou, stik er maar in. Ben er wel even goed klaar mee!. Wat is dit voor middeleeuws amateurisme, troep!

Goedemorgen trouwens.
Goedemiddag. Bedankt voor de uitleg. Baal er niet minder om. En niet zo enthousiast aub over 'wereldwijd de meest gebruikte forumsoftware', zo geweldig is het niet. Er wordt ook wereldwijd heel veel zout en witte suiker gebruikt en dat is ook troep.
Een filmpje plaatsen vanaf je phone kan al niet. Een foto plaatsen gaat ook vrij omslachtig (sommige oudere mensen kunnen het al niet, gaat niet met even knippen en plakken).
Waardeloos.
Ik heb het niet over de inhoud en al helemaal niet over de deelnemende forumleden maar dus over het technische van de site.
Maar als je aandachtig en zorgvuldig een mooi, weliswaar vrij lang, bericht aan het plaatsen bent en je raakt alles kwijt dan is dat knap frustrerend. Vond het ook een belangrijk topic. Maar ja.
Had gewoon bij de helft al moeten plaatsen en later updaten met tweede helft, ook beetje m'n eigen fout.

Succes met uw technisch spel.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (28 jun 2022, 16:57)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2916
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3085 keren
Ontvangen waarderingen: 3888 keren

Re: Alle moeite voor niets

Bericht door LostInHarnessracing »

kortebaan schreef: 27 jun 2022, 14:41 Ik had de gewoonte om als ik bijdrage maakte voor de rubriek Üit de oude doos" om regelmatig de knop, "bewaar Concept" te gebruiken.
De eerste keren dat ik dat deed, had ik nog al moeite om het concept daarna terug te vinden, maar uiteindelijk lukte dat wel.
Nu ben ik dat weer kwijt, maar als ik weer eens wat archief materiaal ga plaatsen vind ik dat wel weer.
Jammer joh, je stelt altijd van die interessante vragen,
Gewoon nog eens proberen, in kleinere hapklare brokken. Ik zal met plezier je vragen beantwoorden (om jag kan :D ).
Frankrijk ligt mij minder.
Bedankt voor je tips. En dat je zegt dat je m'n vragen waardeert. Vraag me dat wel eens af namelijk. Op 9 van de 10 vragen krijg ik nooit antwoord hier. Gister nog een vraag gesteld over de racecards op Zweden, over bij de paardjes vermelde recordtijden. Geen antwoord.

Laatst nog een vraag over de stand van de wielen bij sulkys.
Geen reactie.
En zo kan ik nog wel even doorgaan met voorbeelden.

Voor mij belangrijke vragen, anders stel ik ze niet.
Heb nog liever: Heb echt totáál geen idee, zou het niet weten" of: zelfs: "Wat een stomme vraag zeg, denk zelf na" dan dat je vraag genegeerd lijkt te worden. Op een forum nog wel.

Misschien kom ik nog eens terug op het onderwerp en maak alsnog dat topic aan, voor nu even helemaal geen zin in. Het loopt ook niet weg, maar toch. Echt een mooi topic om te brainstormen, daar is een topic toch mede ook voor, over onze mooie sport
Maar goed. Toe maar.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (28 jun 2022, 16:57) • Greyhound (28 jun 2022, 19:55)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15380 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Alle moeite voor niets

Bericht door Speedy »

ach ik vraag ook wel eens waar is deze persoon b.v krijg ook geen antwoord ik antwoord altijd als iemand er iets op zet dan waardeer ik de moeite die ze nemen maar dat moet iedereen maar voor zich zelf weten toch succes en blijf altijd vrienden met elkaar daar blijf je gezond van er zijn al zoveel mensen van het forum weggegaan jammer
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht (totaal 3):
kortebaan (28 jun 2022, 19:46) • Greyhound (28 jun 2022, 19:55) • administrator (29 jun 2022, 12:38)
Waardering: 27.27%

Plaats reactie