Morgen starten diverse rijders in Berlin-Mariëndorf zoals:
Jaap van Rijn, Jaap Fikse, Dennis Spangenberg (ik weet niet of hij Nederlander is), Rob de Vlieger, Tom Kooyman en streekgenoot Marciano Hauber (met 4 paarden).
Succes allemaal.
Nederlanders in Berlin-Mariëndorf 21-06-2020
-
a.hoegen2412
Re: Nederlanders in Berlin-Mariëndorf 21-06-2020
Resultaten vandaag Berlin-Mariëndorf:
1e koers wordt Garuda Fligny met Age Posthumus 1e, Baladin Williams met Jaap Fikse wordt 2e en Elias met Jaap van Rijn 3e
3e koers wordt Jeanine Go met Marciano Hauber 1e (Rinus heeft dit al vemeld)
4e koers wordt Falco uit de training van Appie Bosscha 3e
6e koers wordt Kenickie Kite met Rob de Vlieger 3e
7e koers wordt Kosy Occagnes met Marciono Hauber 1e (double), Casa Nostra wordt met Tom Kooyman 2e
8e koers wordt Chimichurri met Jaap van Rijn 2e
11e koers wordt Hercules Petnic 1e (Nederlands gefokt paard) en Massai wordt met Tom Kooyman 2e
12e koers wordt Inforgettable (uit de training van Appie Bosscha) 1e
Allemaal gefeliciteerd.
1e koers wordt Garuda Fligny met Age Posthumus 1e, Baladin Williams met Jaap Fikse wordt 2e en Elias met Jaap van Rijn 3e
3e koers wordt Jeanine Go met Marciano Hauber 1e (Rinus heeft dit al vemeld)
4e koers wordt Falco uit de training van Appie Bosscha 3e
6e koers wordt Kenickie Kite met Rob de Vlieger 3e
7e koers wordt Kosy Occagnes met Marciono Hauber 1e (double), Casa Nostra wordt met Tom Kooyman 2e
8e koers wordt Chimichurri met Jaap van Rijn 2e
11e koers wordt Hercules Petnic 1e (Nederlands gefokt paard) en Massai wordt met Tom Kooyman 2e
12e koers wordt Inforgettable (uit de training van Appie Bosscha) 1e
Allemaal gefeliciteerd.
-
a.hoegen2412
Ja Rinus Drenthe is the place to be. Stal Hauber van harte gefeliciteerd met de double van Marciano.
-
Wingfield@1
- Newbie

Ja, Rinus en Arend onze grote vriend en mijn achterneef is heel goed bezig! Proficiat!
Wat zal mijn Ome Wim Hauber trots zijn! Eerst zijn kleinzoon Hugo Langeweg Jr. een
groot Kampioen en nu zijn andere kleinzoon een groot Talent en kan als hij zo doorgaat
ook een groot Kampioen worden!
Wat zal mijn Ome Wim Hauber trots zijn! Eerst zijn kleinzoon Hugo Langeweg Jr. een
groot Kampioen en nu zijn andere kleinzoon een groot Talent en kan als hij zo doorgaat
ook een groot Kampioen worden!
-
Wingfield@1
- Newbie

Rinus, Ik vergelijk ze niet met elkaar. Dat zou niet reëel zijn. Inderdaad Marciano is pas 16!
Mijn intentie van de opmerking was: Geweldig voor mijn Ome Wim Hauber dat hij weer een kleizoon (2e)
heeft die het geweldig doet.
Voor mij zijn ze ook om het even en gun ze allebei het beste. Zijn tenslotte allebei Achterneven van me.
Mijn intentie van de opmerking was: Geweldig voor mijn Ome Wim Hauber dat hij weer een kleizoon (2e)
heeft die het geweldig doet.
Voor mij zijn ze ook om het even en gun ze allebei het beste. Zijn tenslotte allebei Achterneven van me.
-
Wingfield@1
- Newbie

Rinus, mijn Duindigt hart is er goed genoeg voor, maar mijn kinderen hadden iets voor
Vaderdag georganiseerd in Oegstgeest en daar moest ik "Acte de Presence" geven.
Vaderdag georganiseerd in Oegstgeest en daar moest ik "Acte de Presence" geven.
-
Wingfield@1
- Newbie

En wat die Haubertjes betreft, daar heb je volkomen gelijk in.!