hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Speedy
Professional
Gegeven waarderingen: 7037 keren
Ontvangen waarderingen: 1008 keren

Re: hans sinnege en falco zijn zo sterk als beton.nl

Bericht door Speedy »

hans het was weer een mooie uitzending en betere koersen dan vorige week p.s. falco vond ik wat minder vandaag ik zag dat hij vorige week de box in moest en-dat-kost- wat energie voor de volgende start maar hij heeft toch zijn best gedaan dit jaar als hij dat doet in 2022 dan ben je toch dik tevreden toch en een gezond 2022 voor allemaal vrienden succes verder en ga zo door

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

hans het was weer een mooie uitzending vond paul hagoort heel verstandig met zijn uitspraken goed gedaan paul ja en 60 paarden met 9 man in vaste dienst dan moet er toch ook veel verdiend worden maar daar had hij vorig jaar geen klagen het kan altijd beter ------------------------de sponser van de leerlingen prachtig voor de 3 een mooi extra zakcentje ook mooi dat ze in de uitzending zijn ik heb er van genoten ga zo door vriend ---------------p.s. mij grote vriend hugo sr had het zeker niet naar zijn zin ik dacht hij komt wel even bij jouw langs helaas de volgende keer dan maar allemaal prettig weekend vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Hans Sinnige (08 jan 2022, 14:13)
Waardering: 9.09%

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

hans het was weer een mooie uitzending met de jongens erbij en robin bot ook duidelijk in zijn uitspraken en natuurlijk mieke en heel goed gedaan de deken met opschrift ze was er heel blij mee denk ik alle winnaars van harte gefeliciteerd tot volgende week prettig weekend allemaal vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht (totaal 4):
Hans Sinnige (14 jan 2022, 23:44) • Greyhound (15 jan 2022, 08:26) • Johan (15 jan 2022, 10:22) • LostInHarnessracing (15 jan 2022, 12:14)
Waardering: 36.36%

Speedy
Professional

Bericht door Speedy »

vriend hans ik heb natuurlijk jouw verhaal weer gelezen nr 1 over weer duitsland dat ze het niet goed doen daar kan je over discuseren natuurlijk maak mij niks uit wie het daar is geworden maar nederland doet die het wel goed dan- kijk de standen van trainers paarden pikeurs en paard van het jaar hoe je het doet je doet het nooit goed daar heeft iedereen een ander mening over en dat mag -------p.s. kijk voor mij is paul hagoort nr 1 bij de trainers en robin bakker voor mij ook nr 1 het meeste geld verdiend daar gaat het om en winnende eigenaar sorry dat ik het moet zeggen stal why not stable heeft het meeste geld verdiend in 2021 en het paard van het jaar dat kan er wel 4 zijn net hoe je het bekijkt ik kies voor GIO CASH hoe hij het altijd heeft gewonnen maar iedereen succes verder met het kiezen vrienden-------------ze moeten een prijs maken van de meest starter die in nederland gelopen heeft die doet een grote bijdragen allemaal een gezond weekend succes-----------------------------------------------------------------vond wel jammer voor rick wester dat er geen open strip was had de strijd spannender gemaakt

Plaats reactie