Enigste , paard met een steekloop
-
aggro3101
Re: Enigste , paard met een steekloop
ENIGSTE, een kleindochter van O MARIJKE en de moeder van RAYMOND. De vader was de beste OLIVIER B. Foto van ENIGSTE kan ik niet vinden. Wel van haar zoon RAYMOND met Cees van Leeuwen.
- Bijlagen
-
- Raymond 17-6-81.jpg (57.21 KiB) 789 keer bekeken
-
- Raymond 16-5-1981.jpg (145.32 KiB) 789 keer bekeken
-
- Raymond 01.jpg (53.37 KiB) 789 keer bekeken
Laatst gewijzigd door aggro3101 op 06 jan 2022, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
aggro3101
Hierbij nog wat foto's van 2 paarden uit de training van Cees van Leeuwen namelijk
NATHAN OLIVIER en LEA BOND:
NATHAN OLIVIER en LEA BOND:
- Bijlagen
-
- Nathan Olivier WHG 82.jpg (68.09 KiB) 775 keer bekeken
-
- Nathan Olivier 01.jpg (72.51 KiB) 775 keer bekeken
-
- Lea Bond Duindigt.jpg (128.04 KiB) 775 keer bekeken
-
- Lea Bond 01.jpg (57.32 KiB) 775 keer bekeken
-
jelliep
Stef,zou het Beautiful Star kunnen zijn geweest van Jan Lange(stal Marga)die met Cees van Leeuwen,waar die het best mee heeft gedaan.
Na zijn verhuizing naar Oldelamer,vlakbij Dicky Lageweg,die daar zijn spul had(trainer van oa Little Star,Makalena D,Aster,die zijn spul later verhuurde aan de beginnende trainers,Kees Kamminga en Hans Bot .
Jan Lange had later nog Lennon L in training bij AO en Nice L bij Cees Wortel.
Na zijn verhuizing naar Oldelamer,vlakbij Dicky Lageweg,die daar zijn spul had(trainer van oa Little Star,Makalena D,Aster,die zijn spul later verhuurde aan de beginnende trainers,Kees Kamminga en Hans Bot .
Jan Lange had later nog Lennon L in training bij AO en Nice L bij Cees Wortel.
-
Gerard Koop
- Leerling
- Been thanked: 7 times
Ja Raaijmakers van de suikerfabriek
Ook nog Quartos Spencer en later Yostra verkocht aan mijn vader en in training bij Manus de Visser.
Als fokmerrie tegenvallend met de producten van Harley, import fransman bij Jan van Dooijeweerd.
Stef maak jij maar een verhaal over Harley of ook in die tijd Marseille of de moeilijke Xavero van Beemster frites Lou Boots.
Prachtig voor deze rubriek
Fijne dag allemaal
Gerard
Ook nog Quartos Spencer en later Yostra verkocht aan mijn vader en in training bij Manus de Visser.
Als fokmerrie tegenvallend met de producten van Harley, import fransman bij Jan van Dooijeweerd.
Stef maak jij maar een verhaal over Harley of ook in die tijd Marseille of de moeilijke Xavero van Beemster frites Lou Boots.
Prachtig voor deze rubriek
Fijne dag allemaal
Gerard
- Speedy
- Professional
- Has thanked: 1349 times
- Been thanked: 162 times
ja gerard-die raaymakers-wat zagen die paarden er altijd verzorgd uit hij en zijn vrouw waren echt liefhebbers mooi tijd ja harley was een moeilijk paard en zijn kinderen de meeste waren ook zo toch hebben wij er veel succes mee gehad je moest hem altijd in zijn waarde laten thuis en in de koers als je te vroeg aan hem ging rijden gooide hij de handdoek in de ring laatste eind ja en marseille was een heerlijk paard om mee te werken en trouw in de koers deed altijd zijn uiterste best om te winnen ook hem moest je hem in zijn waarde laten ja welke frans paard niet en xavero ja ondeugend ventje wou graag stilstaan op de baan en omdraaien maar eenmaal aan de start ging het prima ik kon goed met hem overweg ik werkte hem altijd liet altijd zijn gang maar gaan de snelwerk ging altijd het zelfde bij jan op de baan 8 rondjes in zijn tempo van 1.35 en de laatste rondje ging hij van zelf harder hij regelde het zelf wel ----------------we hadden ook nog surveyer mooi paard en goed paard maar je moest met bandenstart geluk hebben dat hij op het goede been stapte en weet je nog dat intact horline van hugo met bandenstart in de grote prijs der lage landen had hij thuis geoefend zei hugo en nooit benen pakken met omdraaien hij nam een gok aande start en wat denk hij pakt benen ik meen dat hij toen derde was geworden was wel een topper waar hij ook liepbinnen of buitenland mooie oude tijd gerard daar kon ik ook van genieten
- Speedy
- Professional
cees jelliep ik kan beautiful star niet herrinnenne- ik weet ook niet of die bij ons heeft gestaan ?
-
aggro3101
Ja jullie geven de namen en ik de foto's (samen met Rinus):
Jullie zullen wel eens denken waar haalt die gozer de tijd vandaan om zoveel te posten op het Forum.
Ik ben 69 jaar en werk 5 dagen in de week als nachtportier in een Hotel in de stad Groningen. Wij doen die nacht van alles. Boel schoonhouden, stofzuigen, eventueel nieuwe gasten inschrijven, blikjes verkopen en chips, administratie bijhouden van de nacht en wij verzorgen het ontbijt.
Heel leuk- en afwisselend werk, want ik kan niet achter de geraniums gaan zitten. Een groot gedeelte van de dag slaap ik. Verder doen de jongens en meiden uit Norg ook wel het een en ander op het Forum (ook Roden).
Jullie zullen wel eens denken waar haalt die gozer de tijd vandaan om zoveel te posten op het Forum.
Ik ben 69 jaar en werk 5 dagen in de week als nachtportier in een Hotel in de stad Groningen. Wij doen die nacht van alles. Boel schoonhouden, stofzuigen, eventueel nieuwe gasten inschrijven, blikjes verkopen en chips, administratie bijhouden van de nacht en wij verzorgen het ontbijt.
Heel leuk- en afwisselend werk, want ik kan niet achter de geraniums gaan zitten. Een groot gedeelte van de dag slaap ik. Verder doen de jongens en meiden uit Norg ook wel het een en ander op het Forum (ook Roden).
- Bijlagen
-
- Harley in 1961.jpg (64.28 KiB) 504 keer bekeken
-
- Quartus Spencer in 1960.jpg (64.41 KiB) 504 keer bekeken
-
- Quartus Spencer met Raymakers.jpg (125.31 KiB) 504 keer bekeken
-
- Quartus Spencer 14-02-60.jpg (79.29 KiB) 504 keer bekeken
-
- Makalena d'Aster 29-9-1979.jpg (48.36 KiB) 504 keer bekeken
-
- Little Star 31-7-76.jpg (103.27 KiB) 504 keer bekeken
-
- Beautiful Star 18-8-1968.jpg (144.91 KiB) 504 keer bekeken
-
- Beautiful Star 01.jpg (41.53 KiB) 504 keer bekeken
-
Greyhound
- Professional
- Has thanked: 464 times
- Been thanked: 484 times
Geboorte gegevens en 2e en 3e koers jaar gegevens. Als 2 jarige meer gewonnen dan als 3 jarige.
https://drafenrensportforum.nl/download ... ew&id=6965
https://drafenrensportforum.nl/download ... ew&id=6965
- Bijlagen
-
- Enigste 1.jpg (2.59 MiB) 499 keer bekeken
-
- Enigste 2 jarige.jpg (1.11 MiB) 499 keer bekeken
-
- Enigste 3 Jarige.jpg (2.1 MiB) 500 keer bekeken
- Speedy
- Professional
mooi allemaal -mevrouw zeg wel is je bent getrouwd met het forum he -ja dat kon ik natuurlijk niet ontkennen maar het gaat goed hoor met ons tweeen al 52 jaar getrouwd we hopen 60 jaar natuurlijk optimistichs blijven toch- vrienden