we zien stef te weinig op de koers .n.l.

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
aggro3101
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: we zien stef te weinig op de koers .n.l.

Bericht door aggro3101 »

Wij zijn het volkomen met je eens DoubleD. Wij zorgen hier in de gemeente Noordenveld echter wel voor nieuwe aanwas. We gaan het weekend zelfs naar HAMBURG en zijn pas nog op Duindigt geweest. Ook de KB bezoeken wij. Alles bij elkaar leuke dagen en er is dus inderdaad hoop voor de toekomst.
Deze gebruikers waarderen aggro3101 voor dit bericht:
Speedy (29 sep 2021, 18:53)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3546
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15626 keren
Ontvangen waarderingen: 2818 keren

Re: we zien stef te weinig op de koers .n.l.

Bericht door Speedy »

ik zal nog een keer reageren ik hoop van harte dat je gelijk krijgt-mij zegen heb je en ik denk van iedereen ik hoop dat ik het nog mee maakt dat het zo is als jij zegt veel succes----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------p.s. ik zou graag willen weten wat je echte naam is en of je wat in de sport werk heeft gedaan maar dat is jouw beslissing natuurlijk

Vrahos2
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 sep 2021, 21:50
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 4 keren

Re: we zien stef te weinig op de koers .n.l.

Bericht door Vrahos2 »

Meer paarden of minder banen en/of andere banen.

Ik ben van mening dat de bestuurders de sport een zachte dood willen laten besterven.

"We" voeren deze discussie nl al 20 jaar. Op het oude forum van nakoersen is er lang een breed over gediscussieerd en er is niets veranderd.
Nu is het paardenbestand flink achteruit en de goede fokmerries zijn nagenoeg weg.
Wel viel me op dat in de Derby veel producten liepen van Europeese tophengsten.
Er is dus toch nog animo.

Als je dan zelf de paarden niet hebt dan probeer je ze toch uit het buitenland te halen.
Maar ten eerste de prijzengelden zijn laag en de banen zijn te ver weg.

Iedereen wil zijn favoriete baan behouden maar men zou moeten onderzoeken welke banen rendabel zijn en welke banen nieuwe klanten (paarden) kunnen aantrekken. Om de sport enigszins overeind te houden moeten harde zakelijke beslissingen worden genomen.
Deze gebruikers waarderen Vrahos2 voor dit bericht (totaal 2):
kortebaan (30 sep 2021, 09:16) • Speedy (30 sep 2021, 16:20)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3546
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15626 keren
Ontvangen waarderingen: 2818 keren

Re: we zien stef te weinig op de koers .n.l.

Bericht door Speedy »

animo is er voor mensen met veel geld verder een goed verhaalvriend

aggro3101
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: we zien stef te weinig op de koers .n.l.

Bericht door aggro3101 »

Ja welke banen zijn nog rendabel. Het ging met GRONINGEN ook de goede kant op, maar dan moet je geen tegenwerking krijgen van de instanties.
Ik kan je wel zeggen, dat de Nederlandse Drafsport niet kan teren op alleen WOLVEGA. We moeten koste wat het kost ALKMAAR en DUINDIGT behouden en dat zal ook zeker gebeuren.
Het paardenbestand zal echt wel weer aantrekken. Tot die tijd zullen we ook koersen in België, Duitsland, Zweden en Frankrijk.
Deze gebruikers waarderen aggro3101 voor dit bericht:
Speedy (30 sep 2021, 21:14)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3546
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15626 keren
Ontvangen waarderingen: 2818 keren

Re: we zien stef te weinig op de koers .n.l.

Bericht door Speedy »

kijk nu in offieceel bulletin nr 41 van de ndr dan weet je waarom ik niet dat wil aan horen 0p de koers er zijn op het moment zeker geen positieve berichten voor de sport zie de gouden zweep triest jammer-------------kijk ik gun iedereen het beste

Plaats reactie