V75 nabeschouwing TROTR

Wie heeft dé tip(s) uit de stallen voor het winnende V75 of Quinté+ ticket?!
Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3901 keren

V75 nabeschouwing TROTR

Bericht door LostInHarnessracing »

Zit het net even te luisteren.
Voor de zoveelste keer legt Bas nog eens uit waarom hij kiest voor zijn systeem (bankers) op weg naar een geslaagde kans in het 'miljoenenspel'.

"We moeten deze inzet maar gauw weer vergeten" wordt opgemerkt. Juist niet, zou ik zeggen. En gelukkig blijkt verder de hele nabeschouwing juist ook wel hoe goed het is ook een desastreus verlopen inzet goed na te beschouwen.

Het geven van een sterretje (geen kruisje) aan een paard dat je enorm opviel is idd een heel goed hulpmiddel, een prachtige optie binnen zeturf. Doe het zelf al sinds de optie bestaat maar laatste tijd wat weinig. Goede reminder.

En de tip om laat in te zetten zodat je nog voorwerkbeelden kunt meenemen is ook goud waard.

Ik waardeer Bas en 'Roog' enorm voor hun V75 'shows', zowel de voor- als de nabeschouwingen zijn een must voor de enthousiaste V75-inzetter.

Heb nog wel wat tips aan de V75show: indachtig het ook nieuwe mensen/publiek voor de drafsport te willen enthousiasmeren zou ik toch regelmatig ons bekende termen even (weer) uitleggen voor de nieuwe kijkers. 'dooienspoor' of 'paardje werd veel te heet' is voor ons gesneden koek maar voor anderen wellicht geheimtaal.
En bij het in de voorbeschouwing een paardje in eerdere koers tonen dan svp consequent voor de kijker benoemen om welk paard het gaat: rugnummer, kleur wambuis etc. Dat kijkt vlotter mee.

Per saldo niets dan lof voor de V75-beschouwingen.
Dank.
Keep up the good work!
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht (totaal 2):
Is the day after (24 aug 2021, 14:06) • Speedy (30 aug 2021, 20:25)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3901 keren

Re: V75 nabeschouwing TROTR

Bericht door LostInHarnessracing »

Nabeschouwing V75 28 aug. stàat vandaag op TROTR.
Hahaha, luister zelf maar. Bij vlagen heel grappig.
"Laat ik voorop stellen: het is natuurlijk 100% joouuww schuld! Want jij....!"
Bas, geniet van je voor je vrouw's broodnodige vakantie.
En ben heel benieuwd naar Rogier's ticket. Zal 'm deze week nog wel twee bankertips doorgeven. Wellicht kan Rogier er wat mee.
Bij sommige paardjes heb je gewoon een gevoel zoals afgelopen zaterdag bij VERY KRONOS.
Er is meer dan statistics, gelukkig maar.

https://www.trotr.nl/v75/podcast-v75-de ... houwing-2/
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (30 aug 2021, 20:26)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3901 keren

Re: V75 nabeschouwing TROTR

Bericht door LostInHarnessracing »

Toch vond ik, achteraf, de voorbeschouwing V75 van Bas overwegend erg goed. Tis ook aan hem te danken dat ik ADMIRAL AS als banker koos. Had ik advies/keuze voor SWAGGER ook maar opgevolgd. En m'n eigen gevoel voor VERY KRONOS. Met vier juiste bankers worden inzetten resterende afdelingen een heel stuk uitgebreider en dus kansrijker.

Bas had gewoon ook de torenhoge favoriet MANLYKKE A.M. moeten banken maar nee hoor, eigenwijs en daar liefst vijf paarden kiezen, tja dit gaat ten koste van inzetmogelijkheden andere afd. Hij had gewoon moeten banken.

Bas' reactie op koers 2 klopt niet, grappend zegt ie dat Rogier altijd vraagt kan er voor de kleinere wedder nog wat geschrapt en daarom niet alle paardjes gekozen, maar Bas had zelf helemaal niet alle paardjes gekozen, zie zijn ticket.
Dus bespaarvraag had geen invloed op de keus S.G. KINGSTONE er niet bij.

Tot slot: voor 1 sept a.s. is er een V86 (Xpress, over twee banen) met echt giga veel miljoenen in jackpot. Maar nog moeilijker te voorspellen. De recente V86 bracht bij 7 goed nog zesduizend euro, 8 goed had niemand (jackpot -》jackpot 1 sept.).
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (16 sep 2021, 13:19)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2922
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3097 keren
Ontvangen waarderingen: 3901 keren

Re: V75 nabeschouwing TROTR

Bericht door LostInHarnessracing »

Zit net even de nabeschouwing van de afgelopen V75 van 11 sept. te luisteren. Schijnt dat ene David R. onder het youtubefilmpje van die Bolnas-V75 een klaagzang en zelfs 'vernietigend commentaar' op de voorbeschouwingen door Bas heeft geschreven. Het zou een 'anoniem account zijn onder die 'verzonnen naam' die David R. zijn, zo luidt de verdenking.
"Maar ik vermoed wel te weten wie het is" aldus Bas.

Nou, voor alle duidelijkheid, om -eventuele- misverstanden te voorkomen: ik was/ben het niet!

Ben toevallig wel iemand die wel eens/regelmatig reageert op de V75voorbeschouwingen, maar dat doe ik gewoon hier. Op dit forum.
En als iets me echt heel oog zou zitten bel of mail ik Rogier wel.

Waardeer de uitzendingen en analyses. Wel 'ns wat gezegd over hoogte tickets maar ja het zijn groepstickets, ik snap dat.

Dat dat maar even duidelijk is dus!
Heb een eigen YTaccount trouwens. Dus of de echte David R zich even bekend wil maken.

Goed idee by the way, gehoord in deze nabeschouwing, dat luisteraars hun tips of vragen kunnen inzenden voor de voorbeschouwinguitzendingen.

Keep up the good work!
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (16 sep 2021, 13:19)
Waardering: 9.09%

Plaats reactie