geen spel meer op het forum.nl.

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3546
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15626 keren
Ontvangen waarderingen: 2818 keren

geen spel meer op het forum.nl.

Bericht door Speedy »

ik zet geen spel meer op het forum we hebben het er wel eens over gehad ik had een sponser van 50 euro wie de meeste winnaars had en dat vonden jullie niet goed hij was nu bij mij thuis en ik liet het hem zien hij zei waarom die andere wel die het spel er op zetten ik zei ja de v75 dat willen ze graag ik zelf heb er geen moeite mee maar hij heeft wel gelijk zo gaat dat nou een maal maar ik gun het ze wel de vrienden succes

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2924
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3100 keren
Ontvangen waarderingen: 3906 keren

Re: geen spel meer op het forum.nl.

Bericht door LostInHarnessracing »

Speedy schreef: 11 sep 2021, 17:34 ik zet geen spel meer op het forum we hebben het er wel eens over gehad ik had een sponser van 50 euro wie de meeste winnaars had en dat vonden jullie niet goed hij was nu bij mij thuis en ik liet het hem zien hij zei waarom die andere wel die het spel er op zetten ik zei ja de v75 dat willen ze graag ik zelf heb er geen moeite mee maar hij heeft wel gelijk zo gaat dat nou een maal maar ik gun het ze wel de vrienden succes
Wat jammer, Speedy.
Het topic 'tips' is er toch wel beetje voor bedoeld. 'Tips' of 'wedden' hoort er toch wel bij, maar ja, jouw keuze om het er niet meer op te zetten. Ach, verder doet ook (bijna) niemand het dus wat maakt het uit voor het forum. Misschien zet ik er ook niets meer op, zie nog wel even. Maar zelfs ook geen V75 dan. Gewoon net doen alsof wedden op paarden niet bestaat.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (12 sep 2021, 12:52)
Waardering: 9.09%

a.hoegen2412
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: geen spel meer op het forum.nl.

Bericht door a.hoegen2412 »

Beste Stef,

Natuurlijk mag je gokken wat je wilt en je mag erop zetten wat je wilt. Wij doen dat ook voor wat betreft de zaterdagse V75. Dat is al jaren zo en isthedayafter doet daar ook aan mee. We geven gewoon door wat we spelen. Dit zijn gewoon de tips.
In de rest van de week zetten wij op diverse koersen ook wel wat in. Daar doen wij geen melding over. Ik zet wel bijna dagelijks Nederlandse belangen in het buitenland erop en Blikvangers in Nederland en Zweden. Je kunt dit zien als tips om Nederlandse paarden te spelen.
Dat met die 50 euro sponsering is zoals eerder gemeld natuurlijk moeilijk te realiseren. Wij in Norg spelen met 10 tot 12 mensen.
Per persoon doen we wekelijks een bedrag in de pot en als we wat winnen gaat dit ook in de pot.
Ik denk persoonlijk, dat de Forumleden niet zo veel interesse hebben in wat je inzet en je saldo. Daar gaat het om.
Deze gebruikers waarderen a.hoegen2412 voor dit bericht:
Speedy (12 sep 2021, 12:51)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3546
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15626 keren
Ontvangen waarderingen: 2818 keren

Re: geen spel meer op het forum.nl.

Bericht door Speedy »

ik zal dan maar weer de wijste zijn om het er af te halen vrienden dat doe ik nu om 20uur 50 dan is iedereen weer tevreden jullie hebben natuurlijk wel even gekeken volgens mij had een leuke middag en heerlijk gegeten

Plaats reactie