Trotr - Nieuwe V75 show

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
administrator
Site Admin
Has thanked: 34 times
Been thanked: 15 times

Trotr - Nieuwe V75 show

Bericht door administrator »

Draf en rensport forum administrator

administrator
Site Admin
Has thanked: 34 times
Been thanked: 15 times

Re: Trotr - Nieuwe V75 show

Bericht door administrator »

Draf en rensport forum administrator

Balance55
Professional
Has thanked: 15 times
Been thanked: 846 times

Bericht door Balance55 »

De V75 uitzending van Travronden:

LostInHarnessracing
Professional
Has thanked: 551 times
Been thanked: 446 times

Bericht door LostInHarnessracing »

"De luxe die wij niet hebben en die de kijkers wél hebben is dat zij morgen (V75dag) het voorwerk in de gaten kunnen houden." "
Dit klopt niet.
Het is weliswaar inderdaad zo dat je bij de ('losse') Zweedse koersen kort tevoren filmpjes kunt zien van hoe de individ. paardjes lopen, maar dit kan slechts kort voor de koers en evt. nog een paar beschikbare filmpjes van de dánvolgende koers. Echter je kunt niet voor aanvang van een serie van 7 koersen al paardjes zien lopen die in koers 4 of koers 7 optreden.

Maar goed, toe maar. Een heel mooi initiatief deze V75 voorbeschouwing show en ook mooi gedaan!
TROTR is goed bezig en wat zou het fantastisch zijn als op dit ticket een vette prijs valt.
Nu nog tien man vinden die dit samen willen inzetten, dik 300euro is me nogal een bedrag.

Je kunt het ticket ook als ondersteuning gebruiken om zelf een wat goedkoper ticket (maar dus minder kans) samen te stellen.

Gauw even kijken nu of A. Hoegen of Is the day after nog wat 'kleine wijzigingen' op hun ticket hebben doorgevoerd, na deze TROTRvoorbeschouwing, haha. En waarom niet. En natuurlijk zelf een ticket samenstellen he.

Dank, Rogier en Bas. Go for it!

Double D
Amateur
Been thanked: 34 times

Bericht door Double D »

LostInHarnessracing schreef: 05 jun 2021, 10:01 "De luxe die wij niet hebben en die de kijkers wél hebben is dat zij morgen (V75dag) het voorwerk in de gaten kunnen houden." "
Dit klopt niet.
Het is weliswaar inderdaad zo dat je bij de ('losse') Zweedse koersen kort tevoren filmpjes kunt zien van hoe de individ. paardjes lopen, maar dit kan slechts kort voor de koers en evt. nog een paar beschikbare filmpjes van de dánvolgende koers.
Dit klopt wél, het ligt er alleen aan welke stream je volgt. Als het gaat om de internationale broadcast van ATG (met Engelstalig verslag) dan heb je gelijk, maar bij de reguliere uitzending van ATG-Live worden de deelnemers aan de eerste drie V75-koersen uitgebreid belicht vóór het vallen van de start. En zo zijn er diverse items bij ATG-Live die niet via de internationale broadcast te zien zijn.

Wanneer je niet in het gelukkige bezit bent van een ATG-Live account dan zijn er alternatieven om de betreffende ATG-stream (live) te volgen. Bijvoorbeeld via Maharajah.se.

LostInHarnessracing
Professional

Double D schreef: 05 jun 2021, 10:18
LostInHarnessracing schreef: 05 jun 2021, 10:01 "De luxe die wij niet hebben en die de kijkers wél hebben is dat zij morgen (V75dag) het voorwerk in de gaten kunnen houden." "
Dit klopt niet.
Het is weliswaar inderdaad zo dat je bij de ('losse') Zweedse koersen kort tevoren filmpjes kunt zien van hoe de individ. paardjes lopen, maar dit kan slechts kort voor de koers en evt. nog een paar beschikbare filmpjes van de dánvolgende koers.
Dit klopt wél, het ligt er alleen aan welke stream je volgt. Als het gaat om de internationale broadcast van ATG (met Engelstalig verslag) dan heb je gelijk, maar bij de reguliere uitzending van ATG-Live worden de deelnemers aan de eerste drie V75-koersen uitgebreid belicht vóór het vallen van de start. En zo zijn er diverse items bij ATG-Live die niet via de internationale broadcast te zien zijn.

Wanneer je niet in het gelukkige bezit bent van een ATG-Live account dan zijn er alternatieven om de betreffende ATG-stream (live) te volgen. Bijvoorbeeld via Maharajah.se.
Dank voor wijzen op andere streams, Double D. Maar wat ik zei is in feite hetzelfde als wat jij hier aan informatie geeft: dat het niet zo is dat je van elke koers in de V75 de paardjes kunt zien 'voorlopen'. Alleen bij de eerste koersen (ik had het over twee, jij wijst op drie), blijft natuurlijk een voordeel t.o.v. dit V75voorbeschouwing-ticket waarbij de analist geen enkele paardje kan zien voorlopen. Maar nogmaals, lang niet alle koersen.

Iedereen succes gewenst voor Mantorp.

Double D
Amateur
Been thanked: 34 times

Bericht door Double D »

LostInHarnessracing schreef: 05 jun 2021, 11:35
Double D schreef: 05 jun 2021, 10:18
Dit klopt niet.

Dank voor wijzen op andere streams, Double D. Maar wat ik zei is in feite hetzelfde als wat jij hier aan informatie geeft: dat het niet zo is dat je van elke koers in de V75 de paardjes kunt zien 'voorlopen'. Alleen bij de eerste koersen (ik had het over twee, jij wijst op drie), blijft natuurlijk een voordeel t.o.v. dit V75voorbeschouwing-ticket waarbij de analist geen enkele paardje kan zien voorlopen. Maar nogmaals, lang niet alle koersen.

Iedereen succes gewenst voor Mantorp.
Toegegeven, ik ben erg traag van begrip. Maar ik begrijp jouw punt van kritiek totaal niet.

Mij springen eerder spreekwoorden als "spijkers op laag water zoeken" of "op elke slak zout leggen" te binnen.

In het betreffende programma wordt aangegeven dat SATO een potentiële banker is, maar dat e.e.a. samenhangt met zijn humeur/temperament. Aangezien SATO in het eerste onderdeel loopt kun je die vandaag eerst in het voorwerk zien voordat je de knoop om al dan niet te banken doorhakt.

Er wordt dus specifiek gesproken over het EERSTE onderdeel. En via ATG-Live kun je dat (het voorwerk van de deelnemers uit het eerste onderdeel) perfect zien. Er wordt niet beweerd dat je ALLE paarden in het voorwerk kunt zien voordat de V75 van start gaat, zo interpreteer je het zelf. Of denk jij echt dat die gasten dat niet weten?

LostInHarnessracing
Professional

Dan heb ik het verkeerd begrepen, Double D.
Begreep niet dat het puur om die vroege koers ging.
Dacht in z'n algemeenheid, voor alle koersen. Ach dat weten die 'gasten' ook wel.
Succes met uw spel.

Speedy
Professional
Has thanked: 1349 times
Been thanked: 162 times

Bericht door Speedy »

ze belde mij of ik denk wie v75 koersen winnen en ze vroegen waarom ik niet mee doe ik houd het bij mij eigen spelletje maar wat ik denk ---1-7-2-3-3-1-4-4-5-4-6-9-7-1 maar geef geen garantie edens boy is een zekerheid als hij goed is geen partij succes allemaal vriendenen michel staat op scherp met zijn king----------------------------------------------------------------------------------------------------------- rogier en bas zitten er vorstelijk bij he jongens jullie doen het prima ga zo doorvrienden

Speedy
Professional
Has thanked: 1349 times
Been thanked: 162 times

Bericht door Speedy »

ik speel ze allemaal 1euro win enplaats dus totaal 14 eurode 1-v75 koers vervalt plaats de 7 dat word de 8 plaats tot zo----------goede verbetering de 8 nu 2.84 tot zo en1,37=4,21en2.02=6.23 terug tot zo de tip van rogier de koppel er bij gespeelt de 5de -4-5 voor 1 euro en winnend van 6-9van king schermer veranderd in plaats tot zonu voor 15 euro gespeelt in totaal en nu terug totaal 12.93 euro en nog 2 kansen tot zoook goed king plaats is nu 19.71 en nog 1kans tot zodat was lauwkans 15 gespeelt en 19.71 terug hen4.71 winst en mooie koersen gezien p.s wij eten altijd tussen de middag warm en danje later broodjes eten ertussen door morgen heb ik een familie dag met kinderen en kleinkinderen dus speel niks allemaal prettige avond en gezond weer op vrienden

Plaats reactie