Loterij kortebaan

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
revad
Amateur
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 jun 2020, 09:17
Gegeven waarderingen: 241 keren
Ontvangen waarderingen: 321 keren

Loterij kortebaan

Bericht door revad »

Er is nu voor de derde keer geloot , het is echt amateurisme ten top . Hoe moet je geloofwaardig overkomen . Zouden ze het hele gebeuren in elkaar zetten ten faveure van eigen belang ? Er gebeuren daar hele rare dingen :evil: :evil:

Nosecret
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2020, 12:50
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Loterij kortebaan

Bericht door Nosecret »

Het Ndr heeft fouten gemaakt met loten zoals dat Michael brouwer 2 x oneven heeft geloot en dat mag niet volgens de regelementen het is dus niet een in elkaar gezet spelletje de rijders en de trainers zijn hier ook niet blij mee

revad
Amateur
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 jun 2020, 09:17
Gegeven waarderingen: 241 keren
Ontvangen waarderingen: 321 keren

Re: Loterij kortebaan

Bericht door revad »

Ik vindt het maar amateuristisch over komen . Je hebt wel met een beroeps groep te maken .En je moet het spelend publiek beschermen .

kortebaan
Professional
Berichten: 922
Lid geworden op: 03 mei 2020, 12:12
Gegeven waarderingen: 1039 keren
Ontvangen waarderingen: 2239 keren

Re: Loterij kortebaan

Bericht door kortebaan »

NDR valt hier in zijn zelf gegraven kuil.
Regeltjes, daarop weer uitzonderingen en dan weer "mitsen en maren", vervolgens nog kijken naar lid 2,sub3, subsub4 en tenslotte nog rekening houden met....
Ze komen er gewoon niet meer uit.
Maar dat geldt voor de totale kortebaan reglementen, die door de bestuurders steeds meer tot een administratief spelletje zijn omgevormd, waarbij tijdens menig kortebaan wel weerediscussie ontstaat
Het beroemde afvalsysteem is al lang aan het verworden tot een gemanipuleerd geheel.

Vroeger gingen alle namen op een brieffie in de hoge hoed van de burgemeester, dan werd er eerst een borreltje gedronken, en dan mocht de plaatselijke notaris even belangrijk zijn en lootjes trekken. Ging nooit fout.

Maar ja, ik weet het al heel lang; "iedere verandering is niet altijd een verbetering"

Toch kom ik (nog) graag op de kortebaan,
maar paarden uitbrengen op de kortebaan, nee bedankt.

Plaats reactie