Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Greyhound
Professional
Berichten: 2800
Lid geworden op: 10 mei 2020, 10:37
Gegeven waarderingen: 6155 keren
Ontvangen waarderingen: 6478 keren

Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Greyhound »

Deze gebruikers waarderen Greyhound voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (18 apr 2021, 16:22) • LostInHarnessracing (28 mei 2021, 20:35)
Waardering: 18.18%

JvanB
Newbie
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 mar 2021, 08:56
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 22 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door JvanB »

Luister dat interview even goed, en dan hoor je dat hij blijft omdat het allemaal te lang duurde voordat hij zekerheid had, en niet omdat hij zon Hollandse jongen is of evt heimwee heeft.

Voor ons leuk omdat we dan hier nog steeds 3 top pikeurs hebben in nL en omgeving, maar als hij de kans krijgt gaat hij alsnog..in de toekomst.
Deze gebruikers waarderen JvanB voor dit bericht:
Speedy (18 apr 2021, 16:22)
Waardering: 9.09%

witte
Amateur
Berichten: 140
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:45
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 233 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door witte »

het is op het laatste gesprek afgeketst. De reden is bekend, maar niet interessant. het wordt dus het rondje rond de kerk ipv ervaring opdoen in het buitenland
Deze gebruikers waarderen witte voor dit bericht (totaal 4):
Johan (13 apr 2021, 18:54) • Is the day after (13 apr 2021, 23:21) • Illya Kuryakin (18 apr 2021, 00:47) • Speedy (18 apr 2021, 16:23)
Waardering: 36.36%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Speedy »

wat heb ik weer genoten van hugo sr hoe hij het paard naar de finish bracht klasse en ben blij voor de hugoos datjaap van rijn blijft succes vrienden
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (28 mei 2021, 20:35)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Speedy »

ik denk dat jaap voor het rijderskampioenschap gaat in nederland ik hoorde jeroen en rick zeggen dat buitenland voor hun veel koersdagen heeft wat mij opviel in het gesprek met rick de vraag neem jij de stal over van jeroen-later toen kwam als antwoord niet waar dat verbaasde mij maar zover is het nog niet gelukkig laat jeroen en rick zo maar doorgaan een zeer goed koppel allemaal succes vrienden en ik las ook we hebben 3 toppikeurs vind het eenmatige opmerking kijk je word een toppikeur als je voor een grote stal rijdt met veel goede paarden dat was vroeger zo en nu ook nog volgens mij maar ieder mag zijn mening zeggen succes
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht (totaal 2):
kortebaan (16 apr 2021, 17:27) • LostInHarnessracing (28 mei 2021, 20:35)
Waardering: 18.18%

revad
Amateur
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 jun 2020, 09:17
Gegeven waarderingen: 241 keren
Ontvangen waarderingen: 321 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door revad »

Jammer voor Jaap . Een gemiste kans ,wil je hoger op in de drafsport zal je toch op avontuur moeten gaan en je blik moeten verruimen . Dit is helaas niet voor een ieder weg gelegd . Alleen de echte zetten door . Voor het geld hoef je hier niet te blijven ,dus heb je niets te verliezen . Ik zou zeggen pak je kans en zie maar waar het op uit draait .Niet geschoten is altijd mis.
Deze gebruikers waarderen revad voor dit bericht (totaal 3):
kortebaan (17 apr 2021, 16:54) • Illya Kuryakin (18 apr 2021, 00:46) • Speedy (18 apr 2021, 16:23)
Waardering: 27.27%

witte
Amateur
Berichten: 140
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:45
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 233 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door witte »

sorry Stef ik zie het anders. Je doet veel ervaring op als je met goede paarden rijdt, maar het maakt je nog geen toprijder. Een top rijder maakt het verschil in koersen waar de paarden aan elkaar gewaagd zijn, waar hij de koers leest en net iets meer uit een paard kan halen zonder hem te beledigen. het gebeurd maar zelden dat ze slecht in koers zitten of hun koers verrijden. dan ben je in mijn ogen een top rijder. maar zo heeft ieder zijn eigen visie erover...
Deze gebruikers waarderen witte voor dit bericht (totaal 2):
kortebaan (17 apr 2021, 18:52) • Speedy (17 apr 2021, 18:57)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Speedy »

je zegt het zelf al je leert veel ervaring met goede paarde kijk dan leer je natuurlijk veel mee je vertrouwen gaat hard vooruit dan leer je je tegenstanders kennen hoe die rijden en dan is de een wat uitgekookter als een ander ik heb natuurlijk hugo jr meegemaakt ze vader heeft hem heel veel geleerd want das was toen een toprijder maar als jij de eerste 10x een paard gereden die niet goed was had je nooit als leerling zoveel gewonnen vertrouwen van huisuit met goede paarden rijden is het beste om een toppikeur te worden en dat ben jij geworden je ziet het aan rick en robin geleerd bij jeroen en hugosr je vader staat bij mij nog altijd bovenaan en waarom hij kon een paard sturen en heel goed thuisbrengenen hij kon ook een springer gauw corriecerenen in zijn loop maar tegenwoordig moeten ze rennen als ze springen een vraag ben jij witte zelf hugo jr succes vriend

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Speedy »

jaap is aan de inhaal race begonnen en hij wil kampioen worden van de pikeurs en dat is zeker mogelijk dat heb ik al om schreven en dan wil hij natuurlijk naar de europese rijders mee rijden en winnen en dan de wereld kampioenschap mee doen een grote wens van hem en daar wens ik hem veel succes mee vriend
Laatst gewijzigd door Speedy op 29 apr 2021, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.

witte
Amateur
Berichten: 140
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:45
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 233 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door witte »

nee Stef ik ben niet die witte die jij denkt. anders had ik nu op de kar moeten zitten en paarden trainen om deze tijd.
toen dit forum kwam ben ik meteen overgestapt en ook me naam veranderd. daar had ik de naam hugo is oke.
maar zo zie je iedereen heeft een andere visie wat een toprijders is. Bijna iedereen kan met goede paarden winnen
je valt mij pas op als je met paarden die er net niet aan toe zijn plaatsgelden pakt en netjes binnenkomt, dan wordt je vanzelf gevraagd om betere paarden te rijden en eventueel een grote stal te versterken. bijna iedereen begint onder aan de ladder met de mindere paarden, daar moet je je mee onderscheiden..
Deze gebruikers waarderen witte voor dit bericht (totaal 3):
kortebaan (18 apr 2021, 10:29) • Speedy (18 apr 2021, 16:24) • LostInHarnessracing (02 jun 2021, 22:17)
Waardering: 27.27%

Plaats reactie