Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Is the day after
Amateur
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 mei 2020, 22:08
Gegeven waarderingen: 211 keren
Ontvangen waarderingen: 702 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Is the day after »

witte schreef: 14 jun 2021, 13:39 Met Edens boy is het zo dat je hem attent moet houden anders gaat hij lopen lummelen. Dus onderweg af en toe een tikje om hem bij de les te houden. En daarbij de laatste rechte lijn waar het erom ging en Jaap hem een paar keer aantikte was al teveel in hun ogen. Ik weet niet of jullie van de week Hail Mary hebben zien lopen met bergh.? Dat vond ik persoonlijk een aanfluiting het paard draafde geen meter rende achter meer dan dat hij draafde. Als ze dan beginnen over schade voor de sport. Dan was dat wel 10 keer erger. Maar ja dat is een Zweed dus die heeft een streepje voor blijkbaar.
Welk streepje?
Hail Mary mag tot 22Juni niet starten.
Deze gebruikers waarderen Is the day after voor dit bericht (totaal 4):
kortebaan (14 jun 2021, 16:28) • Speedy (14 jun 2021, 18:38) • witte (14 jun 2021, 19:05) • Johan (17 jun 2021, 16:29)
Waardering: 36.36%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Speedy »

nou grote vriend je slaat nu de plank mis denk je nou echt dat hij voor die tijd loopt natuurlijk niet hij gaat eerst na de veearts toe om te kijken wat er aan de hand is entrouwens zulke paarden lopen- zeker niet elke week de regels moeten ze veranderen dat zou zeker beter zijn een zweed heeft altijd voordeel daar zijn er heel veel van overtuigd succes met je spel en bedankt voor je reactie vriend--------net als bazire in frankrijk----------------dat zeggen de nederlandse trainers en rijders en eigenaren ik ben er klaar mee je weet waarom alleen als de hollandse trainers en pikeurs meedoen dit is het laatste wat ik er over zegt

witte
Amateur
Berichten: 140
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:45
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 233 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door witte »

tot 22 juni daar straf je hem niet mee. hij is niks waard dus starten voor die tijd, had had al helemaal dierenmishandeling geweest
gewoon een goeie boete geven. als hij zo begaan met zijn crack is die bergh had hij hem netjes voor de tribune met een ronde te gaan ingehouden.
Deze gebruikers waarderen witte voor dit bericht:
Speedy (14 jun 2021, 19:44)
Waardering: 9.09%

Is the day after
Amateur
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 mei 2020, 22:08
Gegeven waarderingen: 211 keren
Ontvangen waarderingen: 702 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Is the day after »

witte schreef: 14 jun 2021, 19:21 tot 22 juni daar straf je hem niet mee. hij is niks waard dus starten voor die tijd, had had al helemaal dierenmishandeling geweest
gewoon een goeie boete geven. als hij zo begaan met zijn crack is die bergh had hij hem netjes voor de tribune met een ronde te gaan ingehouden.
Zonder deze schorsing had ie zaterdag weer gelopen.

Hail Mary flopte als een van de favorieten in de Grand Prix van Jämtland.
Na de race mocht het sterpaard niet starten wegens onrein draven.
Zo begint het plan, te beginnen in de Grand Prix van Norrbotten nu op zaterdag.
- Het was zuur, zegt coach Robert Bergh.
Passen en galopperen in de test begint.
Superpaard Hail Mary beleefde zaterdag niet een van haar beste dagen tijdens de start van Jämtland's Grand Prix.
Trainer en menner Robert Bergh stuurde zijn uitzonderlijke paard via een echte snelheid naar de leiding, nadat hij vanaf de start slecht was geëindigd, vanuit de slechtste startpositie, baan 8.
Met de ronde van doel was de stijl van Hail Mary twijfelachtig en wanneer de race moest worden beslist, het paard kon, dat 18 overwinningen heeft behaald in zijn 24 carrièrestarts, zichzelf geen recht deed en vroeg werd verslagen.
- Ik vertrouwde erop dat het goed zou komen, hij was hier niet klaar voor. Het was stom, zei Berg direct na de race.
"Ik ken hem goed" De
jury vond dat Hail Mary zo slecht draafde in de race dat ze een startverbod uitdeelden tot 22 juni.
Het plan na de Grand Prix van Jämtland was om Hail Mary dit weekend te laten starten in de Grand Prix van Norrbotten in Boden.
Nu zal het niet zo zijn.
- Het was zuur. Nu moeten we de tijd gebruiken om in plaats daarvan te trainen. Hij was iets eerder dan zaterdag geweest en het was niet dezelfde beweging in hem. Die ronde voelde ik al, zegt Robert Bergh tegen Trav365.
Deze gebruikers waarderen Is the day after voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (14 jun 2021, 19:45) • witte (16 jun 2021, 15:22)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Speedy »

witte schreef: 14 jun 2021, 19:21 tot 22 juni daar straf je hem niet mee. hij is niks waard dus starten voor die tijd, had had al helemaal dierenmishandeling geweest
gewoon een goeie boete geven. als hij zo begaan met zijn crack is die bergh had hij hem netjes voor de tribune met een ronde te gaan ingehouden.
-zo- crack moet 100 procent goed -zijn-als-ze starten toch anders heb je geen kans

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Speedy »

speciaal voor mij vriend johan de stand optot en met 30-6-2021 is rick 40 en jaap 33 winnaars dat doet johan goed tot nader vriend mijn verspelling gaat waarheid worden-toch
Laatst gewijzigd door Speedy op 30 jun 2021, 18:32, 3 keer totaal gewijzigd.

Johan
Leerling
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:38
Locatie: Hilversum
Gegeven waarderingen: 266 keren
Ontvangen waarderingen: 145 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Johan »

Speedy schreef: 18 jun 2021, 14:55 speciaal voor mij vriend johan de stand optot en met 18-6-2021 is rick 36 en jaap 32 winnaars dat doet johan goed tot nader vriend mijn verspelling gaat waarheid wordentoch
Niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is Stef.
Deze gebruikers waarderen Johan voor dit bericht:
Speedy (18 jun 2021, 19:34)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Speedy »

bedankt voor je reactie vriend maar ik ben op de goede weg toch zoals -in-de meeste gevallen--------------------------ik zou zo een bestuursfunctie-kunnen- vervullen
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (10 jul 2021, 12:36)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3484
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15386 keren
Ontvangen waarderingen: 2772 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Speedy »

de stand nu tot en met 11 juli rick 42 en jaap 38 we gaan verder vriend johan succes
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
Johan (10 jul 2021, 11:47)
Waardering: 9.09%

Johan
Leerling
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:38
Locatie: Hilversum
Gegeven waarderingen: 266 keren
Ontvangen waarderingen: 145 keren

Re: Jaap van Rijn blijft in Nederland ( TROTR)

Bericht door Johan »

Speedy schreef: 09 jul 2021, 19:49 de stand nu tot en met 11 juli rick 42 en jaap 38 we gaan verder vriend johan succes
Vlgs mij staat rick nog steeds voor. :)
Deze gebruikers waarderen Johan voor dit bericht:
Speedy (11 jul 2021, 20:54)
Waardering: 9.09%

Plaats reactie