Kortebaan terug in Groningen?

Alles over het rondreizende circus de, kortebaan
Greyhound
Professional
Berichten: 2827
Lid geworden op: 10 mei 2020, 10:37
Gegeven waarderingen: 6270 keren
Ontvangen waarderingen: 6535 keren

Kortebaan terug in Groningen?

Bericht door Greyhound »

Deze gebruikers waarderen Greyhound voor dit bericht (totaal 2):
Speedy (03 jun 2021, 20:01) • LostInHarnessracing (03 jun 2021, 20:38)
Waardering: 18.18%

a.hoegen2412
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Kortebaan terug in Groningen?

Bericht door a.hoegen2412 »

0000
Laatst gewijzigd door a.hoegen2412 op 04 jun 2021, 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze gebruikers waarderen a.hoegen2412 voor dit bericht:
Speedy (08 jun 2021, 19:40)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3523
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15526 keren
Ontvangen waarderingen: 2804 keren

Re: Kortebaan terug in Groningen?

Bericht door Speedy »

het is treurig natuurlijk maar beledigd geen mensen dat kan tegen je gebruikt wordennatuurlijk zijn wij allemaal ontevreden over de uitslag maar dat was ook voor nootdorp en hilversum en zeker voor het mooie schaarsberg die geen verdere kans heeft gehad duitsland word ook minder maar de grote man heeft monchengladbach gekocht wat ik hoorde ? p.s. kunnen volgend jaar emmeloord meer koersen dagen geven de afstand is toch te doen succes
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht (totaal 2):
kortebaan (03 jun 2021, 21:52) • LostInHarnessracing (07 jun 2021, 17:54)
Waardering: 18.18%

a.hoegen2412
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Kortebaan terug in Groningen?

Bericht door a.hoegen2412 »

Ik wil toch nog even reageren op jouw opmerkingen Stef van Dooijeweerd.
Ten eerste heb ik niemand beledigd. Alleen als mensen, zoals die 2 Wethouders in Groningen totaal niet deugen om hun functies goed uit te oefenen, kun je er van onze kant op rekenen, dat er reacties komen.
Ik weet ook wel, dat er in het verleden meer banen gesloten zijn, maar de manier waarop GRONINGEN zijn/haar nek is omgedraaid deugt van geen kant.
Schaesberg was een heel ander verhaal, omdat in het Zuiden nou eenmaal te weinig trainers aanwezig waren.
Het gaat in het Noorden ook om de werkgelegenheid van diverse trainers, die afhankelijk waren/zijn van de Drafbaan in Groningen.
Om maar niet te spreken over de eigenaren/fokkers in de provincie Groningen en Drenthe.
Om dan met het verhaal aan te komen, dat er dan maar meer meetings in Emmeloord georganiseerd dienen te worden, is natuurlijk geen oplossing.
Emmeloord is een grasbaan en dat ligt niet om de hoek van Groningen.
Ik heb alle berichten, die ik in het verleden over Groningen op het Forum gezet heb verwijderd. Vandaar al die 00000.
Deze gebruikers waarderen a.hoegen2412 voor dit bericht (totaal 3):
Greyhound (07 jun 2021, 10:44) • Speedy (07 jun 2021, 16:30) • LostInHarnessracing (07 jun 2021, 17:53)
Waardering: 27.27%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3523
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15526 keren
Ontvangen waarderingen: 2804 keren

Re: Kortebaan terug in Groningen?

Bericht door Speedy »

bedankt voor je reactie en blijf gezond want dat is het meeste waard vriend
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (07 jun 2021, 17:53)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3523
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15526 keren
Ontvangen waarderingen: 2804 keren

Re: Kortebaan terug in Groningen?

Bericht door Speedy »

vriend a hoegen ik denk dat je te veel met groningen vergelijkt kijk emmeloord kan elke koersdag een monte en amateurrijders en eigenaar rijders kijk in het noorden de grasbanen liepen er ook heel veel paarden in b.v. joure en nog een paar grasbanen ik denk zelf dat rosalie jansen en marcel hauber er blij mee zullen zijn de afstand is te doen 95 km en naar duindigt 225 km en naar duitsland hamburg en berlijn gelsenkirchen en dinslaken gaan ze toch ook heen heus geen gek idee denk ik zelf je houd de paarden aan om te koersen maar ieder heb ze mening er over en dat mag altijd natuurlijk een ding is zeker we doen het voor de sport en je blijft mij grote vriend kijk niet iedereen kan lopen op wolvega en duindigt en ik denk dat ook alkmaar er blij mee zal zijn dan hou je ook de regio koersen in stand puntentelling en een mooie finale 1 op alkmaar en 1 op emmeloord voor paarden die daar gelopen hebbensucces
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
kortebaan (08 jun 2021, 19:43)
Waardering: 9.09%

Plaats reactie