Corona

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
Johan
Leerling
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:38
Locatie: Hilversum
Gegeven waarderingen: 266 keren
Ontvangen waarderingen: 145 keren

Re: Corona

Bericht door Johan »

Net de pers conferentie van Rutte weer eens aangehoord. Als ik het goed begrijp allemaal koersen we voorlopig niet op VPW. Ze hebben het maar steeds over dat de horeca failliet gaan maar als dit nog lang zo blijft gaat ook onze sport naar de ratspodee en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Deze gebruikers waarderen Johan voor dit bericht:
Speedy (19 nov 2020, 19:01)
Waardering: 9.09%

Johan
Leerling
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 mei 2020, 18:38
Locatie: Hilversum
Gegeven waarderingen: 266 keren
Ontvangen waarderingen: 145 keren

Re: Corona

Bericht door Johan »

Ik val waarschijnlijk in herhaling maar geen koersen op VPW in de buitenlucht met alle corona regels die in acht genomen worden maar wel weer schaatsen in Thialf met alle mensen die aanwezig zijn in een gesloten sporthal. Kan iemand mij verklaren dat dit wel mag en op VPW niets. Ik kan er met mijn pet niet bij. :?
Deze gebruikers waarderen Johan voor dit bericht:
Speedy (19 nov 2020, 19:06)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3546
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15626 keren
Ontvangen waarderingen: 2818 keren

Re: Corona

Bericht door Speedy »

Johan schreef: 19 nov 2020, 18:59 Ik val waarschijnlijk in herhaling maar geen koersen op VPW in de buitenlucht met alle corona regels die in acht genomen worden maar wel weer schaatsen in Thialf met alle mensen die aanwezig zijn in een gesloten sporthal. Kan iemand mij verklaren dat dit wel mag en op VPW niets. Ik kan er met mijn pet niet bij. :?
johan ze zijn graag in beeld die 2 vvd maar komt niks van terecht de mensen worden het echt zat ze bepalen regels maar hoe moet je dat controleren weg met die klanten ik ben het helemaal met je eens johan ik hoop dat het met jouw goed gaat vriend

a.hoegen2412
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Corona

Bericht door a.hoegen2412 »

Het valt onder de verantwoording van de Veiligheidsregio en die willen dit niet inzien. Er is al zoveel over gemaild, maar het is ze niet duidelijk te maken, dat deze sport gewoon doorgang kan vinden. Buitenlucht, 1 1/2 meter regel. Mondkapjes op. Zonder publiek. Het is in Mons veel slechter gesteld met de Corona. Nu moeten er allerlei reisbewegingen gemaakt worden, die eigenlijk veel schadelijker zijn voor dit virus. We moeten namelijk naar het buitenland. Nou ik snap er al een half jaar helemaal niets meer van.

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2924
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3100 keren
Ontvangen waarderingen: 3906 keren

Re: Corona

Bericht door LostInHarnessracing »

a.hoegen2412 schreef: 19 nov 2020, 19:28 Het valt onder de verantwoording van de Veiligheidsregio ... Er is al zoveel over gemaild, maar het is ze niet duidelijk te maken,
Tijd voor de gang naar de rechter dan maar. Kort geding. Afwachten, mailen en kopjes thee is wel voorbij.
Laat die veiligheidsregiovoorzitter zich maar verantwoorden voor een beleidsbeslissing/pennestreek waarin een aan alle coronamaatregelen voldoenende acitivtieit als selectiekoersen drafsport in een regio als Friesland niet mag doorgaan, wetend dat een branche ernstige economische schade wordt toegebracht.

Zo'n Buma hoeft niet te denken dat ie alles maar kan maken.
Lijkt wel of de drafsport bang is voor de politiek ofzo. Alles laat men zich maar welgevallen.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Johan (20 nov 2020, 08:35)
Waardering: 9.09%

JandeW
Amateur
Berichten: 151
Lid geworden op: 03 mei 2020, 09:56
Gegeven waarderingen: 466 keren
Ontvangen waarderingen: 417 keren

Re: Corona

Bericht door JandeW »

Eens

Plaats reactie