Spookcontract Groningen

Er gaat niks boven de drafbaan in Groningen
Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3538
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15599 keren
Ontvangen waarderingen: 2812 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door Speedy »

nvt
Laatst gewijzigd door Speedy op 22 mei 2023, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.

jelliep
Amateur
Berichten: 189
Lid geworden op: 31 okt 2022, 21:10
Gegeven waarderingen: 267 keren
Ontvangen waarderingen: 574 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door jelliep »

We hebben ook nog steeds geen antwoord gelezen over de vraag van Greyhound over dat stuk over Kees Kammenga of weet Hans het allemaal niet meer.
Deze gebruikers waarderen jelliep voor dit bericht:
HenriB (22 mei 2023, 14:21)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3538
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15599 keren
Ontvangen waarderingen: 2812 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door Speedy »

nvt
Laatst gewijzigd door Speedy op 22 mei 2023, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze gebruikers waarderen Speedy voor dit bericht:
LostInHarnessracing (22 mei 2023, 00:11)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2924
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3100 keren
Ontvangen waarderingen: 3906 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door LostInHarnessracing »

Geen leuk topic om te lezen. Hans werkt zich volgens mij een slag in de rondte voor het drafblaadje (denk aan het dubbeldikke kerstnummer) en ook als presentator van Wolvega Live, met zijn haast encyclopedische kennis van eerdere koersen, paardjes, rugnummers en pikeurs en trainers waardeer ik hem zeer.
De prijzen in Nederland van alle producten en productieprocessen stijgen, toch heeft hij de prijsstijging van het drafblaadje beperkt proberen te houden.
Wat moet je dan? Als er copyright op een uitgave zit en complete hele artikelen worden maar gefotografeerd en verspreid. Ja, ik was er wel blij mee (om te kunnen lezen) maar om iemand nu zo aan te vallen als ie voor z'n copyright opkomt? Vind dat niet terecht.
Wees blij dat er zo'n groot artikel aan mogelijk zoiets belangrijks als dat 'spookcontract' wordt gewijd. Bestel het nummer nog eens na.
En ja, ik heb ook wel eens een foto van een column of bericht uit het Draf- en Rensport Magazine gedeeld hier. Maar als hij een grens trekt bij grote artikelen waar veel tijd in is gestoken vrijelijk te verspreiden hebben mensen dat maar gewoon te respecteren. Mening.

Zal het artikel in het DvhN ook nog eens pzoeken en lezen, hoor dat het 'premium' er af is.
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Speedy (11 sep 2023, 13:43)
Waardering: 9.09%

Gebruikersavatar
administrator
Site Admin
Berichten: 221
Lid geworden op: 31 mar 2020, 11:38
Locatie: Belgium
Gegeven waarderingen: 943 keren
Ontvangen waarderingen: 370 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door administrator »

Beste Dolf,

Uiteindelijk ben ik eindverantwoordelijk voor het forum en dit soort kwesties en zal indien nodig daar ook op worden aangesproken en de gevolgen moeten dragen.
Om die rede heb ik de bewuste post verwijderd.

Dolf Rieken schreef: 21 mei 2023, 10:49
administrator schreef: 21 mei 2023, 08:26 Beste forumleden,

Deze geplaatste foto's moeten van het forum worden verwijderd, ik krijg daar als beheerder problemen mee.
Als BMC daadwerkelijk juridische stappen gaat ondernemen dan ben ik diegene die verantwoordelijk is.
.Het mag duidelijk zijn dat ik daar niet op zit te wachten, ik host dit forum vrijwillig en belangeloos, en wil geen claims of of wat dan ook krijgen.

Dank alvast voor de medewerking en het begrip.
Beste Administrator,

Ik neem alle verantwoordelijkheid en uiteraard ook de eventueel hieruit voortvloeiende juridische kosten voor mijn rekening.

Ik vind het altijd wel weer leuk als mensen zoals Hans Sinnige op dit soort momenten hun ware gezicht tonen, niet dat dit een verrassing voor mij is omdat ik in de loop der tijd vele mensen die zogenaamd het beste met de sport voor hadden, door het ijs heb zien zakken, de fatsoenlijke kan ik op één hand tellen vandaar dat we staan waar we staan.
Deze gebruikers waarderen administrator voor dit bericht (totaal 2):
HenriB (22 mei 2023, 14:22) • Hans Sinnige (22 mei 2023, 15:11)
Waardering: 18.18%
Draf en rensport forum administrator

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2924
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3100 keren
Ontvangen waarderingen: 3906 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door LostInHarnessracing »

kortebaan schreef: 21 mei 2023, 10:20 Nou, de premie is er af, dus het artikel is te lezen.
In het DvhN? Nee hoor, is nog steeds een premiumartikel.
Of het moet al een van je eerste drie keren zijn dat je een premiumartikel in die krant leest, dat kan. Maar ik lees die krant iedere dag dus de gratis premiumartikelen zijn hier allang op.

Heb dankzij de Doordravertjes -site nog wel een link naar de Groninger Gezinsbode waar het volledige artikel wel in is te lezen. Het begint op de voorpagina en met de > rechts kun je naar pagina 3 voor het vervolg.
Tjongejonge, vervalste handtekeningen..
Dat stadsbestuur moet hangen! (figuurlijk hè).
Goed werk van Peter Delis.

👇
https://krant.gezinsbode.nl/reader/?epu ... /#/pages/1
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
Greyhound (22 mei 2023, 21:02)
Waardering: 9.09%

Dolf Rieken
Professional
Berichten: 569
Lid geworden op: 26 mar 2023, 12:17
Locatie: Voorhout
Gegeven waarderingen: 316 keren
Ontvangen waarderingen: 1775 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door Dolf Rieken »

administrator schreef: 22 mei 2023, 07:33 Beste Dolf,

Uiteindelijk ben ik eindverantwoordelijk voor het forum en dit soort kwesties en zal indien nodig daar ook op worden aangesproken en de gevolgen moeten dragen.
Om die rede heb ik de bewuste post verwijderd.

Dolf Rieken schreef: 21 mei 2023, 10:49
administrator schreef: 21 mei 2023, 08:26 Beste forumleden,

Deze geplaatste foto's moeten van het forum worden verwijderd, ik krijg daar als beheerder problemen mee.
Als BMC daadwerkelijk juridische stappen gaat ondernemen dan ben ik diegene die verantwoordelijk is.
.Het mag duidelijk zijn dat ik daar niet op zit te wachten, ik host dit forum vrijwillig en belangeloos, en wil geen claims of of wat dan ook krijgen.

Dank alvast voor de medewerking en het begrip.
Beste Administrator,

Ik vind het wel jammer maar neem jou niets kwalijk, ik had graag de strijd aangegaan en alle kosten daarvan gedragen maar formeel ben jij uiteraard eindverantwoordelijk, misschien ben je bang voor reputatieschade of andere dingen waar je nadeel van zou kunnen ondervinden.

Ik heb inmiddels buiten dit forum vele sympathiebetuigingen mogen ontvangen, veel van mensen die deze editie niet ontvangen hebben en dat is een jarenlang terugkerend fenomeen waar ze makkelijk Post.NL de schuld van kunnen geven maar uiteindelijk wel zelf voor verantwoordelijk zijn.

In plaats van zich daar druk over te maken komt Sinnige met een zielige claim over copyright en over een artikel wat eigenlijk meer politiek dan sport gerelateerd is, hoe radeloos kun je zijn.

Hoewel het niet bij mij op de hoek is heb ik altijd een grote sympathie voor Groningen gehad en ken het nog met gras en rechtsom wat in mijn optiek nooit veranderd had moeten worden.

Zal de zaak op voet blijven volgen en heb het sterke vermoeden dat er een paar zogenaamde liefhebbers niet zo’n frisse rol in deze zaak gespeeld hebben, word vervolgd.

En voor “ Speedy” Stef schei a.u.b. een keer uit met voor vredesduif te spelen, het zijn volwassen mensen die allemaal het recht op eigen mening hebben anders waren ze wel bij de Bhagwan beweging gegaan.
Deze gebruikers waarderen Dolf Rieken voor dit bericht (totaal 2):
jelliep (22 mei 2023, 20:04) • Greyhound (22 mei 2023, 21:02)
Waardering: 18.18%

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3538
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15599 keren
Ontvangen waarderingen: 2812 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door Speedy »

dolf ik zal van mij er alles afhalen bedankt voor je reactie

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3538
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15599 keren
Ontvangen waarderingen: 2812 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door Speedy »

nvt

Gebruikersavatar
Speedy
Professional
Berichten: 3538
Lid geworden op: 08 jun 2020, 21:23
Gegeven waarderingen: 15599 keren
Ontvangen waarderingen: 2812 keren

Re: Spookcontract Groningen

Bericht door Speedy »

nvt

Plaats reactie