GS75 Axevalla 05-06-2021

Wie heeft dé tip(s) uit de stallen voor het winnende V75 of Quinté+ ticket?!
Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2924
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3100 keren
Ontvangen waarderingen: 3906 keren

GS75 Axevalla 05-06-2021

Bericht door LostInHarnessracing »

Snap soms niets van die quoteringen, of 'odds percentages". RAYA MAYA (afd. V) stond zeer favoriet, nou zou 'm op een bescheiden ticket niet eens meenemen. Net als EASY CASH, zie veel meer in andere paardjes, o.a. KUYT F BOKO, maar die is last minute geschrapt dus nou word het ietsje anders. Die MAYA RAYA is ook geschrapt trouwens.
De favoriet van de dag CAPTAIN AS (73%) in afd. II zie ik ook niet gegarandeerd winnen dus geen banker. Wat te denken van bijv. JURY M.L.
Ergens loopt er ook een giga outsider mee, die zet ik wel op winnend in die losse koers.
Zie nog wel even of ik wat inzet, maar bestuderen is al leuk en dan straks die koersen kijken, leer je van.

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2924
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3100 keren
Ontvangen waarderingen: 3906 keren

Re: GS75 Axevalla 05-06-2021

Bericht door LostInHarnessracing »

Zie. De favorieten maken totaal niets klaar in de GS75.
Had de wninaar voor afd II voor 2 euro op winnend gezet. Tof. En die tweede en derde werden ook voor 2 euro op winnend, maar daar heb je niets aan. En ik had ze helaas niet in een triocombinatie ingezet, mijn God wat een uitbetalingen.

Maar er komt nog zo'n outsiderskoers aan. Zal u verder niet al te veel vermoeien met inzetten en voorspellingen.
Echt mooie koersen op Axevalla vandaag.
Laatst gewijzigd door LostInHarnessracing op 05 jun 2022, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2924
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3100 keren
Ontvangen waarderingen: 3906 keren

Re: GS75 Axevalla 05-06-2021

Bericht door LostInHarnessracing »

Snap echt niet dat ZIVA in afd. VI zo niet-populair is, bij de wedders.
Hans Crebas heeft gewoon een winkans. Oké, startnr 8 maar toch.. 'over de afstand' en dit paardje doet het steeds beter. Kan blind op plaats gezet.

We gaan het zien om 16.48 uur .

Plaats reactie