TROTR V75 voorbeschouwing - na-analyse V75 12-06-2021 (Ostersund)

Wie heeft dé tip(s) uit de stallen voor het winnende V75 of Quinté+ ticket?!
Gebruikersavatar
LostInHarnessracing
Professional
Berichten: 2925
Lid geworden op: 28 mei 2020, 15:40
Gegeven waarderingen: 3100 keren
Ontvangen waarderingen: 3908 keren

TROTR V75 voorbeschouwing - na-analyse V75 12-06-2021 (Ostersund)

Bericht door LostInHarnessracing »

Een ticket van € 282,- Toe maar.

En drie (!) bankers.

Uitzending TROTR gezien. "Wat zou je tot slot, Bas, nog over het gekozen ticket kwijt willen?...."

-----------******----------

Nou, ik wil er nog wel iets over kwijt: namelijk volg sowieso s.v.p. niet blind de bankers van het TROTR-ticket. Wat een drama. Voor zoveel geld een ticket inzetten, vorige week en deze week, en beide keren is gebleken: de bankers fout. Dit leidde vorige week al tot 2 missers, en dit weekeinde tot liefst 3 missers. En niet zo'n beetje missers die bankers, zeer grote missers: MOSES werd 5e, MANNLYCKE A.M. werd ..?.., nog niet eens 7e in elk geval, en EAGLE HALL werd 4e. Tot zover de bankers van Bas Daar gaan je honderden euro's..
Dit weekend bleek het TROTR-ticket slechts 4 goed gewedde winnaars op te leveren. Vorige week idem dito.
Tsja.

----------******----------

Waar wil ik naartoe?
Ten eerste: níét naar 'leedvermaak'. Zo van Ha ha ha, lekker helemaal fout.
Want ik waardeer de V75-voorbeschouwingen van TROTR enorm, dat sowieso. Een prachtig initiatief om het wedden in de drafsport een boost te geven, het is zo'n leuk spelletje en je kunt maar zo 'miljonair' worden. En ten tweede: ik onderken dat eeen V75-koersdag heel vaak ontzettend onverwacht verloopt en spectaculaire outsiders als winnaars oplevert.

Waar ik wél naartoe wil is:
Ben zelf niet lid van zo'n clubje dat met tien of nog meer deelnemers een ticket van honderden euro's inzet. De clubjes zitten vol. Tsja, dan niet.
Maar ik zie dat dergelijke clubjes er toch nog steeds naast zitten, zoals het TROTR ticket.

Wat ga ik doen:
Net als TROTR ga ik ook een ticket samenstellen van max rond de driehonderd euro voor de V75. Dit zet ik niet echt in. Geen geld voor (over), in m'n eentje.
Want het spelletje is zo ontzettend leuk. Houd ervan.
En dit (simulatie)ticket wordt hier gepubliceerd op het prachtige drafenrensportforum.nl
En dan zullen wij nog eens zien, wiens ingezette max € 300,- het meest had opgeleverd. Die van TROTR? Die van A. Hoegen (die ook altijd, vind ik heel mooi, het ticket van zijn clubje hier post) of die van Is the day after (post ook altijd zijn ticket hier)?, het ticket van Bjorn Better? Of die van ondergetekende: Lost in Harnessracing. Bedoel het niet 'arrogant' je moet het puur zien als een heel leuk spel en houden van competitie.

TROTR mag een 'monopolie' denken te hebben op de 'V75 show', da's niet zo. Op dit vrije forum mag iedereen plaatsen wat ie wil. En ik ga iedere week een virtueel V75-ticket samenstellen en openbaren op dit forum. Een ticket van ten hoogste 300euro maar liever een lager bedrag, 200euro moet ook kunnen.

Hoop uiteraard dat m'n ticketsregelmatig succesvol blijken, en dat mensen mijn tips op een gegeven moment gaan overnemen en er veel geld mee verdienen. Gun het iedereen van harte.


Om het helemaal eerlijk en vergelijkbaar competitief te maken zal ook mijn geplaatst vóórdat de voorwerkfilmpjes op ZeTurf gepubliceerd staan.
Dit zal niet altijd lukken op vrijdagavond (prive-/werkomstandigheden), maar uiterlijk zaterdagochtend.

Doe er uw voordeel mee! En het staat u natuurlijk vrij zelf wel pas op het allerlaatst in te zetten, gebruikmakend van het feit dat rond 16.00uur er wel degelijk voorwerkfilmpjes van de paardjes in de eerste koers(en) beschikbaar zijn, dat lijkt me zelfs wel zo slim.

Ik maar er een speciaal wekelijks topic van, genaamd: "Lost in V75-Sweden - tips [datum] [drafbaan]"

Tot volgende week! Tot uw dienst!

v75-vlag-e1597669211652 (1).jpg
v75-vlag-e1597669211652 (1).jpg (18.96 KiB) 238 keer bekeken
Deze gebruikers waarderen LostInHarnessracing voor dit bericht:
administrator (14 jun 2021, 08:01)
Waardering: 9.09%