Corona

Deel hier én lees hier al het nieuws rondom de drafsport
LostInHarnessracing
Amateur
Gegeven waarderingen: 229 keren
Ontvangen waarderingen: 193 keren

Re: Corona

Bericht door LostInHarnessracing »

a.hoegen2412
Professional
Gegeven waarderingen: 127 keren
Ontvangen waarderingen: 674 keren

Bericht door a.hoegen2412 »

Ja dat is ook een Evenement net als De Efteling. Meten met 2 maten. Hoewel misschien gaat De Efteling morgen ook wel dicht. De horeca is ook op slot.
Bij FC Groningen zijn ook 4 besmettingen en het is maar de vraag of de wedstrijd tegen Utrecht wel doorgaat.
Dit gaat allemaal veel langer duren dan 1 maand. Ik denk zelf, dat de 1e 3 maanden alles op slot blijft.
EEN RAMP, maar ja het kan niet anders.
Voor de Drafsport in Groningen is dit, hoe raar het ook klinkt een positieve ontwikkeling. Ik hoop in ieder geval, dat ik hierin gelijk krijg.

a.hoegen2412
Professional

Ik zit wel over Groningen te kletsen, maar vergeet DUINDIGT en ALKMAAR niet. Ook daar weer ellende.

Speedy
Amateur
Gegeven waarderingen: 123 keren
Ontvangen waarderingen: 29 keren

Bericht door Speedy »

hoezo een positieve ontwikkeling daar zou ik iets meer van willen weten, hoe je dat bedoelt
Laatst gewijzigd door Speedy op 17 okt 2020, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.

a.hoegen2412
Professional

Ik heb bij Ontwikkelingen Stadspark een stuk gezet over hoe het ook kan gaan met de Drafbaan Groningen. Kijk maar even Stef. Ik heb het er vandaag op gezet.
Deze gebruikers waarderen a.hoegen2412 voor dit bericht:
LostInHarnessracing (15 okt 2020, 22:17)
Waardering: 16.67%

LostInHarnessracing
Amateur
Gegeven waarderingen: 229 keren
Ontvangen waarderingen: 193 keren

Bericht door LostInHarnessracing »

Als je een beslisboom zou opzetten.., volgens de meest actuele coronamaatregelen... je weet wel:

Is het een religieuze bijeenkomst .nee is het meer dan 30 personen nee is het in de buitenlucht ja betreft het amateursport nee is het professionele sport ja is er publiek bij nee etc etc etc dan is er volgens mij ONJUIST beslist door de veiligheidsregio.
Bij rechtspraak is er nog zoiets als jurisprudentie: het kan niet zo zijn dat een gelijkaardig geval in Limburg heel anders wordt beoordeeld dan in Amsterdam of Friesland.
Als het tussen evenementen tijdens coronavirus gaat kloot men maar wat aan, volkomen willekeur. Bioscopen, voetbalstadions, drafsport, restaurants, scholen, gebedshuizen.
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken, over afgelasten drafsportevenementen.

Nou, maak de winnaar van Stable Manager ook maar vast bekend. Er wordt toch niet meer gekoerst verder. Bah!
wolvega14okt.jpg
wolvega14okt.jpg (57.45 KiB) 61 keer bekeken

a.hoegen2412
Professional

In alle geledingen van de Nederlandse samenleving heerst op dit moment de chaos en anarchie. Nederland is bezig zichzelf in totaliteit de nek om te draaien. De democratie staat op springen. Iedereen in dit land vecht voor zijn eigen hachie.
De Draf- en Rensport in Nederland zal nooit verloren gaan.
Ik hoop, dat de Nederlanders en Medelanders het geduld op willen brengen om door deze crisis te komen.
Het zal nooit meer worden wat het geweest is. Wen daar als samenleving maar aan.
Deze gebruikers waarderen a.hoegen2412 voor dit bericht:
Johan (16 okt 2020, 11:08)
Waardering: 16.67%

Plaats reactie